- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobilinternet
- Disney+
- DVBViewer
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
válasz
Con Troll #42686 üzenetére
tisztában vagyok vele, hogy mik a lehetőségek, de ami az ügyfélkapun megjelent előfizetési adatoknál mennyi a havi díj annak ellenére mennyi szerepelt az új szerződésen úgy gondolom nem kábelhiba bejelentést igényelt.
De arra nem gondoltam volna akkor, hogy egy egyszerű kérdésre, 28 napra van szükségük, hogy azt válaszolják amit bemásoltam.
2007-ben is teljesen mások voltak még az előírások és lehetőségek.
személyesen, vagy telefonon: bejelentéstől számítva 72 órán belül kötelesek javítani a hibát
ezt nem jól tudod...nem javítani kötelesek 72 órán belül, hanem elkezdeni a hiba javítását.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Battlefield 4
- Amazon Kindle
- Apple notebookok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...