-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba No. 1
tag
válasz DonMaster #63264 üzenetére
2 hónapja volt nálunk lakógyűlés. A közös képviselővel megjelent egy ismeretlen helyi netszolgáltató, aki ecsetelte a saját tel-net-tv optikai dolgait. A kutyának sem kell, mivel már 3 szolgáltató van a házban. Valaki szavaztatni akart, hogy legyen-e, vagy nem. Erre megszólalt a közös képviselő, ez okafogyott lenne, ugyanis itt a legújabb törvénymódosítás, hogy kötelező átengedni a házon a kábelt. Innentől kezdve, ha velük akar valaki szerződést kötni, megteheti. Ez van. Tehát semmi akadálya, hogy a Digi átmenjen a házatokon, és akár 1 darab bekötés legyen. Természetesen a törvény előírja a hogyanokat, és mikénteket is.
Nem opcionális a dolog július 1 óta. -
Csaba No. 1
tag
Elnézést, ha valakit zavarna egy Digi vez. telefonos kérdés ebben a topikban, de ezt többen olvassák, és általában akinek van net, ott esetleg telefon is.
Sziasztok! Érdekes kérdésem volna a Digi vezetékes telefon használókhoz. Azon belül is, akinek kijelzős asztali, vagy vez. nélküli készüléke van.
2 hete volt az óra előre állítás. Azt vettem észre, hogy bejövő híváskor /kimenőnél nem/, mindegy, hogy mobil, vagy vezetékes irányból jött a hívás, visszaállítja az órát, hiába állítom be állandóan a mostanira.
Akinek van ilyen telefonja, kérlek nézzétek már meg, hogy csak nálam, vagy a Digi szervernél van a "hiba".
2 különböző készüléken is lecsekkoltam a dolgot, ugyanaz a jelenség.
Írtam a Diginek, visszaírtak, hogy rámértek a vonalamra, minden szép, és jó. Ezt eddig is tudtam, írtam, hogy nem valószínű, hogy nálam van a hiba. Szegedi vagyok, habár ez ebből a szempontból sztem mindegy.Akinek van ilyen készüléke, csöngesse meg mobilról, hogy nála mi a helyzet. Köszönöm!
-
Csaba No. 1
tag
válasz herdsman12 #71946 üzenetére
"...Az óraimpulzust a főközpont adja ki, a híváskor. A szolgáltatónál kell jeleznie ezt a problémát..."
Úgy látom, hogy ez megint egy magyaros probléma. Küldözgetik egymáshoz a gyártók, és a szolgáltatók az ügyfeleket, és közben a probléma nem oldódik meg.
-
Csaba No. 1
tag
"...Hordozható vezetékes telefonhoz: Nekem is 20 éve van kijelzős telefonom, és sosem a szolgáltató állította be az idő kijelzését, hanem a készüléket kell paraméterezni, ami magától még sosem állítódott el (mindegyik csak Panasonic készülék volt, most is az van)..."
Megkérdeztem tőletek ezt a telefon időbeállítást, de sajnos nem kaptam érdembeli választ, mert van ilyen is, meg olyan is.
De tisztázzuk, hogy már jópárszor átnéztem, utána néztem a dolognak, mielőtt ideírtam a kérdést : Mindkét telefon / Panasonic, és Grundig, 2 évesek sincsenek/. Csak manuális állítás van, nincs egyikben sem téli-nyári állítási lehetőség. Ha volna, az lett volna az első, hogy kikapcsolom, és megoldódott volna a probléma.
Azért bátorkodtam megkérdezni, mert megkérdeztem egy szegedi, kicsit arrébb lakó ismerőst, hogy nála mi a helyzet? Ugyanez, tehát nem a készülékekben van a hiba. Írta itt valamelyik kolléga, hogy nála már 20 éve a szolgáltató állítja be az időt. Tuti, hogy itt lesz a megoldás, csak aki nekem válaszolt, a Digitől, szép nyájasan megmagyarázta a semmit, ahelyett, hogy utána nézett volna rendesen a dolognak.Köszi a válaszokat, mert nem ebben a topikban kellene erről beszélni, csakhát a Digifon topikban alig vannak.
De ha van ötletetek, szívesen veszem. -
Csaba No. 1
tag
Köszönöm az infót, és a segítséget az időbeállítással kapcsolatba. Akkor beigazolódott, hogy nem a készülékeimben, ill. beállításban van a hiba, na meg csak nem vagyok hülye
A Digi szakember informált félre, nem akart a dologgal foglalkozni.
Igen, először én is az Ügyfélszolgálatot hívtam, azt mondta a hölgy, hogy ez nem hiba, nem tudja felvenni, és ő javasolta, h írjak emailt, amire néhány órán belül jött is a kioktató, és kirúgó válasz, hogy a Digi különböző otthoni, "szoftveres" beállításokkal nem foglalkozik./ebben az esetben nincs is ilyen/
Ez rendben is volna, csak mint kiderült, az ő "szoftveres időbeállításukkal" van probléma, és mint írjátok, előbb-utóbb rájönnek, és beállítják a pontos időt valamelyik szerverükön.Köszi a megértéseteket Digitelefonnal kapcsolatban, itt a Diginet topicban.
Ui: Még most sincs átállítva az idő
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Motoros topic
- Star Trek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs