- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Netflix
- Mozilla Firefox
- macOS PC-re
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz Infranyuszi #61165 üzenetére
Horrific mimic effekt.
The Grin Reaper speckó affixje.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61167 üzenetére
Ja. Kiduzzogtam magam és elkezdtem agyalni hogy működhet. Aztán jött a kieg és nem is lett annyira szar, amit addig agyaltam az meg vagy bejött vagy nem. Szerintem a monkkal is ilyesmi lesz. Az átállás annak akinek már nagyon kiélezett itemei vannak, azoknak kicsit szar lesz. Ha ettől élvezhetőbb lesz a játék, akkor azért a többségnek megéri. Armorból nyersz kb +5-10% védelmet. Ha all resistre gyúrsz, akkor ugyan azon buksz védelmet, de a magas értékeknél picit már jobban laposodik a "védelmi görbe". Az (1-allreses csökkentés)*(1-armoros csökkentés) szorzat minimalizálásában jobban jöhetsz ki. Ha van valami "elemzés" amiről tudsz, akkor azt linkelhetnéd. Másik oldalról közelítve a monk kap most elég jó DPS passzívokat. Az allres miatti gyengülő sebzést ez azért ellensúlyozni fogja. Ha nem, akkor mindenki szív.
A kevesebb PTR monknak is megvan az oka. Kazuárok mint én, akiknek nincs kifejezetten OP egyedi resist itemjük azok esetleg bevállalják. Akiknek már nagyon jó 2.0.6-os itemeik vannak, azok nem akarnak ezzel foglalkozni. Érthető is. Ha farmolsz élesben, akkor eshet jó ami később használható lesz. Ha PTR-en nyomulsz, akkor át kell mindent gyúrnod és 1-2 hónap múlva PTR zárással bukod az egészet (azaz nem játszhatsz vele). Nem éri meg.
A 2.0.6-os éles régiókban ha kevés a monk az nem a 2.1 hibája miatt van, hanem hogy elég vérszegényen kezelték a monk skillek problémáját. Valahogy nem működnek olyan jól vagy nem olyan vonzóak, mint a "versenytársak". A többi kaszttal jobb játszani. Apró kis módosítások kellenének. Kis sebzés buff, vagy költségcsökkentés (harangon), esetleg normálisabb ütéstáv, vagy cd, palm elhagyhatósága (minek ezt buffolják amikor van egy rakat másik alig használt skill?)
Nem akarlak ledurrogni se téged, se mást, viszont nem értek egyet. Lehet lenne jobb irány is, csak az nem valósul meg. EZ az ocsó' de tartható "átgyúrás". Nem feltétlen rossz az irány. Mondjuk lehet jobban járt volna mindenki, ha ezt már RoS kiadáskor belegyömöszölik. Most már nem épp "Játszol és jutalmaz a játék" jellegű... Gyakorlatiasan nézve nem jár rosszabbul az aki a mostani, vagy aki a 2.1-es rendszerben akar újonnan monkot építeni. 2.1-ben könnyebb lesz cuccolni.
(#61169) Gyuri27
Nem gyártok félórás videókat már. Összetévesztesz valakivel.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61171 üzenetére
"Akit érdekel a ladder"
A Ladder az kezdés nulláról. Dropban nem lesz a monk hátrányban. Csak ha elszabják az átalakításokkal a kasztot.**= mármint még jobban
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61173 üzenetére
Nudista monk és nudista ogre csajszi ugyanannyit csap kék és sárga itemekkel míg kifarmolja a tutit. Ladderen épp nem lesz hátrány... eleinte. Ha nincs "jövője" a kasztnak, mert a full upgrade is csak egy közepes alaptámadásos crusa szint, akkor viszont szívás lesz. De ez később ütközik szerintem majd ki. Amíg nem full lvl 70 legendary-set örültek rohangálnak a népek addig bőven versenyképes a monk. Eleinte inkább a barbi lesz szopóágon. Kell egy "kritikus tömeg" a felszerelsbe mikortól nem csigabiga már.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gyuri27 #61175 üzenetére
Hiába teszed itt az ösztönlényt. A kérdés az, hogy az dex-armor-allresist jó itemeknél visszalépés lesz-e védelemben és sebzésben a mostani állapothoz képest. A passzív damage buffok, vagy más védők mellett van-e változás?
Eddig inkább csak olyan "érvet" láttam tőled és a lelki társaidtól, hogy szar lesz újracuccolni és ez milyen kicseszés.
Lehet hogy az, de a játszhatóságot nem feltétlen befolyásolja. "Csak" item függő. Ugyanolyan szar lesz (vagy lehet) ettől még a monk mint most. Se jobb, se rosszabb.A többi változás lenne lényeges ami helyreteszi, de nagyon nem akar érkezni erről hír...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz czpitti #61178 üzenetére
Progressen a "valós" fetishes buildek közül tied a második legjobb damageban. Egy koreai (vagy jappó-kínai) van ami jobb. A többi andarieles-magefistes-tüzes kamufetish build. Gratula!
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61184 üzenetére
Neked ez befolyásolja a "játékélményt", de a végeredmény szempontjából nem érv hogy ez neked kicseszés. Ha allreses itemekkel szarabbul lehet életben maradni, mint 2.0.6-ban OwE-val, akkor rosszabb a monknak csak. Hogy neked ehhez újra kell farmolnod az egyéni kellemetlenség. Ladderban ez nem lesz senkinek hátrány, mert ott mindenki az elején kezdi. All rest könnyebb találni, mint minden slotra ugyanazt az egyet.
A palának van pajzsa. Monknak is lehet... csak minek? Jelenleg a monk az barbárral kap teljesen azonos védelmet. Csak barbinak van egy rakat normálisabb opcionális védő és támadó passzívja, míg monknak a kettő kieséssel védelemben kevesebb a lehetősége skillből buffolásra.
Rossz a single target? Hm... Akkor majd jól ráhúzod a tömegre a szingliket. Most egyébként jó egyedi célpontra, vagy ez a gyengeség újkeletű 2.1 effekt?
(#61195) KubanitoS
LoH = Life on Hit (ütésenkénti élettöltés)[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61201 üzenetére
"Barbárnak megfelelő védelme van a Monknak most? "
30% sebzéscsökkentés mindenre
azonos armor - statpont érték
azonos resist
azonos life
"Többnyire egyedi resit kapnak a cuccok" -> barbárnak is (?)
A kiindulás azonos. Mégis mitől lenne "gyengébb" a monk?
A többi már csak skill kérdés. Igaz ez a lényegesebb része, de ezt írtam is...Amúgy kapott skill buffokat is. FoT sebzés duplázást például. Azt' kenheted a hajadra.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz granini #61204 üzenetére
Mindenki azzal főz amije van.... izé ami dropol. Set nem esett egy se monknak. Középerősségen működik ez is, fe nem elég vonzó a monk hogy komolyabb időt fektessek be. Vagyis (wd-n kívül) a többi kaszt jobb. (azaz szórakoztatóbb). Nem azzal "Vitatkozok" hogy el van most cseszve, hanem hogy amin sírnak sokan az a komoly gondja (védelemváltozás, spirit).
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz granini #61206 üzenetére
Mégis miről beszélsz? Felljebb írtam. Ugyanazt kapja mint a barbár itemből védelemre mint a monk. Innen az hogy gyenge lesz táffnessban nem érv. Ehhez minek játszani? Ha van 10 db 100 grammos fagolyód és 5 kétszáz grammos, akkor mindkét pakk 1 kiló.
Lazán kihozható allreses védelem és armor vs mostani egyedi összefüggő resist (ami azért nem lazán kihozható) + armor +2 passzív összevetésre:
armor 72%-ról felment 81% védelemre
All resist visszaesett 81%-ról 72%-ra (és erre egy nadrágnyi all res jöhet, mert az lemaradt az összevetésben)
armor-resistben ugyanott vagy. Tudod: A*B = B*A
Két passzívod felszabadult és buktad a dodge-ot. Cserébe felszabadult két passzív slot. A dodge ami viszont másnak se "jár".
Ha gond van, akkor az már innen skill probléma és nem az alapok hibásak.Inkább azt variálják meg úgy, hogy használható legyen![ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61209 üzenetére
Mondom. Ha gyengébb az innen máér a skillek bénasága.
Azért monknak is van 1-2 jó lehetősége:
- mantra: kutya erős life regenb (csak kevesen használják)
- Inner sanctuary: 55% (!) damage csökkentés a területen és 30% damage buff (ez rúnából)
- Epiphany: sebzés és durva spirit regen
- serenity: sebezhetetlenség
- van life/spirit spentje a monknak is. csak 2-2,5* annyi erőforrása lehet sokkal lazábban, így van miből költenie a monknak. Ez az az affix, amit a többség kb azonnal átrollol mindkét kasztnál, skillnél meg be se tesz. Pedig milyen szép: 10-20k life csak úgy repked vissza többszázezres sebzéseknél.
Mondjuk passzívból kevesebb a lehetőség, de akkor se haszontalan a ,pnk oldal... Összességében egyetértek. EZ így még nem kerek monknál.(#61213) Prof
A 35%-ost szinte senki se használja. Nagy hátránya, hogy 35%-tól jó. Ha felette vagy 36%-on, akkro egyhitelhetnek. A globe-ok miatt meg elég nehéz 35% körül tartani. Nem lehetetlen, de magas nehézségen pőroblémás. Az armorost se nagyon használja senki. Egyszerűen kell a dps és a fury töltés. Alapból a barbárnak NINCS erőforrás töltése. Hajára kenheti a sok regent. Az unforgiving nélkül az csak helyfoglaló.
Az EQ build meg egyedi kazuár amit minden kaszthoz betesznek. Emlegetik is, hogy javítják hamarosan a bugját (dot alapú sebzés, mint a földrengés is nem stackelődhet, de itt megteszi)(#61215) granini
Ja. Lazán. Nekem is simán megvan. Én meg ugye nem pörögtem túl a monkot. Az egyedi resist meg a plafon. Ennél csak szarabb arányok lesznek egyedire nézve. Az több itemen is lehet, de nehéz úgy már kihozni. Diamondokkal lehet 1900 feletti rsist is most. Azért az már kicsit megalomán. Az se 10-20 órából jön ki
A táffness sírás objektív és egyértelmű alapokkal van fikázva. Nem kell ahhoz T6 monk hogy észrevedd a többiek azon morciznak, hogy nem lesz TÖBB alap védelmük mint mindenki másnak. Pedig az jár. NA persze.edit?
Mostani monkom T4:
2.0.6: elég jól tartja magát. HA elitet lát hamar elsírja magát és összeomlik
2.1.0: mindenben lazán benne áll. Kb 20 másodpercig szotyizott a tömeg közepén egy rare elitpakkal, desecratorral a segge alatt, ami azért egyre többet sebez. Erről ennyit
A fegyverem viszont szar. Meg kevés a life picit. T6-ra ez már necces. Így is tovább bírja. Kb 10-15 másodperc után csapják le. 2.0.6-ban kb második ütésre az elitek[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz MrCsiT #61227 üzenetére
Cc-re 20%, közeli ellenre Max 20% passzív. Ezt kapja. A spenderei problemasabbak. FoT meg 510% damage? Lol.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Azért van olyan monk aki még lelkesen tesztelget:
GIMYEONGOOKElismerésem neki.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
KIs legendary affix összefoglaló. Hátha van néhán yérdekes is.
Legendary Property/Proc Mechanics CollectionA Maximus eszerint fire damaget ad a láncnak, de tökmind1, mert a fire skill damage nem hat rá. Az az APS, meg crites rész a végén nekem picit ködös. Van 5 tick másodpercenként. Akkor mit javít ezen az Attack speed? Eh, no mindegy. Amúgy is inkább critre gyúrok. Azért majd megsasolom kis AS itemezésben is...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Blaze_ #61297 üzenetére
Kicsit más lett a vége a hozzászólásodnak, mint gondoltam álmatagon. Most már elég a monk panaszokbol. Jöhet a Wizard sírás.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
A kis hobbifruskámnak tuti jó lesz a patch... amíg nem gyúrom át komolyabban. Épp a twister kap jó 50% damage buffot. Nekem meg az a kisérő Maximus mellé
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Rayner #61319 üzenetére
Összesítve a bukott kollégának:
- tasker és jeram mindegyik WD-s kriptaszökevényre hat
- Physical hat a passzív fetishekre. Az aktívakra rúna elemi ága számít. Ha physicalos a rúna, akkro a physical affix buffolja, ha mérges, akkro a méreg bónusz, stb.
- fetish skill bónusz csak az aktívakra hat.
Azt kb ennyi az alap.A terv szerint az aktív és passzív korlátot külön fogják választani. 2.1-ben nem emlegették, így szerintemn még nincs bent. Ez egyrészt azt jelenti majd, hogy a 15 fetish felett idézett passzív fetishek nem cserélik le az aktív skilleseket. Másrészt nem csak max 15 fetish klorlát lesz, hanem külön 8 aktív és 7 (vagy több/kevsebb) passzív korlát lesz. Nem az lesz, hogy passzívból lesz 15, így ha többet akarsz, akkor kell az aktív skill (+1 skill slot felhasználás)
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Mérgesben én 0 cd wall of zombiet csinálok talán. Bár az lehet nem feltétlen mérges lesz. A méreg mellett szól a Helltooth set full bónusza. Ami esetleg másfele viheti az mondjuk a taunt rúna, vagy hogy lehet mind physicalos.. Ha meg már a falat kaparják onnan azt nyomsz rájuk amit akarsz vagy nem szégyenlsz. Önmagában a fal nem olyan OP, de azért jó kis alaphangulatot és alapsebzést ad.
(#61327) ReFleXx
dot/idő alapú sebzésnél az AS olyan mint dörzspapírral törölközni zuhanyzás után. ENyhén izgató, de nagyon fájdalmas
Ami nem stackelődhet, annál az egyedi sebzés a jobb.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz czpitti #61336 üzenetére
A hagyományos "takonypóc build sok ovissal" DPS listájának első helyezettjét látjuk. Aki nálad jobb, az már csak titokban mer tevékenykedni és nem megy a diabloprogress közelébe.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
mikromanus
veterán
"elértem azt a pontot ahol már nem kell több CHC "
Megvan a 100%?
(#61342) czpitti válasza
- ez firés
- nem maxos az elit dam
- alacsony a statpont
Azért tőled ezt nem tudjuk elfogadni. Ennél te maximalistább vagy.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Blaze_ #61345 üzenetére
64% és ha jól számolom max 480% a chd a max rajta. "Magas" szinten papíron tényleg jobb a chd. Hacsak nincs valami crit effektje ami hasznos. SoJ mellett a két véglet:
58% chc és 480% chd
64% chc és 430% chdÉn azért jobban szoktam szeretni a gyakoribb critet. Dh-nál legalábbis. Stabilabb a sebzés. Kisebbek a kilengések. ha 1hit a haladási sebesség, akkor hasznos ha nem nagy a kilengés két ütés sebzése közt... Persze T6-on ez mindegy már.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Infranyuszi #61354 üzenetére
2.1-ben ezt a nem támadósdit javítják. Vagy javítanak pár okot mai miatt nem támadnak, de marad még pár?
Általában nem egy kis szörny van a sarokban egy vizesvödör és egy szék mögött, így el tudják foglalni magukat a kis mitugrászok. A garga picit bambább most. Vagy csak nagyobb és feltünőbb ha nem támad.edit: eh, de lassú voltam...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz MrCsiT #61368 üzenetére
A passzívok jóval gyengébbek, de hat rá a taskerésTesó. Csak nincs force armorjuk mint az aktív skillesek idézett szörnyeknek (jelentsen ez bármit) és nem hat rájuk a skill damage mint "fetish army damage". Elemental damage hat, de csak physical. Ha a többi peted fire rúnás, akkor kilógnak a sorból például. Nem lehet rugalmasan állítgatni. Mondjuk nem is nagyon kell...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz MrCsiT #61373 üzenetére
Magasabb szinten azért van néhány guardiannál egy-két "szerencsés" csapás. Kb ilyen: Czpitti: "aztarohadt1hitelteazösszesfetishemetarohadtguardian". Kb ilyen kategória. No, ezek passzívból idézettek. A jungle fortitude passzív is azért sokat segít. Czpittinél se gyakori azért az ilyen. Többnyire soloban halljuk tőle nagy ritkán mikor különcködni próbál é sóvatlan a laza 12 órányi run végefele.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz CzKaresz81 #61378 üzenetére
Normálon aztán cefet mindegy. Ugyanúgy 1hit az elit is. Minek kerülgetni? A drop esélye a cahceból legendary és setre gyengébb alacsony nehézségen (torment only setek nem kis eshetnek). Azt nem tudom, hogy a reward legendaryk esélye is kisebb-e, de szerintem igen. A normál run amúgy is hülyeség split bountyban is. Max a teljesen kezdő 70-es karaktereknek az a megfelelő szint. Felette egy közepesebb sebzéssel is már több a hátránya mint az előnye. Ha split bountyban masteren is egyedül mindent egyhitelsz, akkor a normál semmi pluszt nem ad.
edit:
észrevétel: az az aughild braci haszontalan ha egyszem magában van. Akkor inkább reapert gyárts! (persze ha nincs anyagod, akkor mindegy).
- Split normal bountyra a tactical advantage passzív hasznos. Ha vaultozol, akkor kapsz egy szép izmos speed bonuszt utána.
- Amíg nincs meg az ötödik marauder set darab, addig az egyik darab felesleges. Ha találsz DPS-ben jobbat, akkor ideiglenesen cseréld le (andariel, jó set/legendary kombós egyéb, esetleg pride sisak act 3 bounty pakkból)
- a globe passzív nekem jobban bejött mint a perfectionist. Persze ha neked az áll kézre, akkor a te dolgod. Reaperrel globeonként visszadobja majd ' a felét a hatrednek.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Baaraanz #61386 üzenetére
Tök mindegy mit ölsz. Ha "időközönkénti" dropod van, akkor az akkor is kiesik ha csak fallenekkel és csontvázakkal harcolsz. Az időközönkénti drop meg a silány és nagyon szar nap kategória. Ha már arra szorulsz, akkor valamit nagyon szarul csinálsz. Persze értem, hogy T4 rift nem nagyon megy még mindenkinek, de normálon ne várj csodát! Se ellenből, se ládából, se cacheból. Köepes-magas riften minden körben van átlag legalább egy legendary. Ez hobbi buildeknél is negyedóránként átlag egy. Lehet ritkén játszok és ez már a garantált drop? T1-3 bountykban is gyakoribb a legendary mint a "garantált" 1-2 óránkénti egy. A rekordom az T4-en egy rift kör alatt 6 legendary volt.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61388 üzenetére
A palmmal az a gáz , hogy picit "OP". Sose tudták normálisan balanszolni az ilyen életalapú sebzéseket. Nem tudom minek erőltetik. Elbuktak a Crushing Blow-nál, erre benthagyták a palmot és a furnacet. Ez ám az ostobasággal határos optimizmus. Sajna olyan ez a skill, hogy ha kiszedik ezt a kétes hatást, vagy módosítják, akkor nagyon hasonlít majd 1-2 más kasztos skillre, csak szarabb lesz. Vagy a WD időalapú sebző skilljére, vagy a barbi rend, vagy critre/halálra robbanós rúnáira. Túl nagy a súlya a palmnak a magasabb nehézségen és ez nem jó. Valamit tényleg kezdhetnének vele... persze csak miután normálisan helyretették a többi skilljét a monknak.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz CzKaresz81 #61392 üzenetére
NEm is kötök bele mindenbe!
Áh, megint elbuktam...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Gorneck #61394 üzenetére
Akkor az Mikroman only lesz a seasonal régióban? Ehhehe. Az jó. Legalább valahol a topban leszek. Még nerfet, mééég!
Nem volt első helyen a "Mivelinduljakladderben listán", de ahogy kezd kevesebb embernek bejövős lenni annál inkább nő a vonzás felé számomra. Sznobhatás?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz -FreaK- #61298 üzenetére
Vidó nem tudom volte, de elemzés már igen:
Legendary Drop Rate Modifiers Analysis - Rifting versus Non-Rifting, Equation Basis, and Magic Find ImplicationsPErsze azóta lehet volt már 1-2 módosulás...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Erre az XP mennyiségre már lehet jobb a "Hell Rift 2 - Kill' em All" nevű slágerszám teljesítése bountyként. Szerintem az is ad ennyit és nem ilyen unalmas.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Minden esetre van megfelelő item a ládában. Ő mindenesetre megtartja ami esik és nem zúzza be "ja, ez coldos. Akkor nem kell mert fire ágon nyomulok" felkiáltással. . Azért érzed a különbséget?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Lokids #61454 üzenetére
Marauder, azt ami kimarad arra fire item. Vagy "komolyabbat"? Azaz karakteresebbet, és nem ilyen se íze-se bűze unikonform verziót ahol épp lehetne cold, vagy physical vagy majdnem mindegy szinte mi?
Aktív clusteresre ott az enyém esetleg. Picit lehet még csiszolgatni, de már elég jó.
edit:
Most épp dupla nata item van rajta, de soloban jobb lehet az unity ring, csizmára meg ami esetleg dob egyet a setbónuszodon, vagy épp lehet ice climbers is.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Lokids #61456 üzenetére
No, akkor kis "alapok":
- marauder set full bónusza picit OP. Minden kasztnál így szánták az új seteket, de ezt eléggé eltalálták. A legtöbb spender skillt el tudják lőni a sentryk. Benne van a multishot, a cluster és az elemental arrow is a castoltak közt (de csak azt használja ami bent van skillként). 3-5 sentry már durva aratást tud végezni.
- a gránátokra bónusz - grenadier passzív nem csak a gránátos aktív skillre, hanem minden skillre hat ahol gránétot használsz. A loaded for bear rúna lényege, hogy egy nagy csapás középre és ez széthullik négy gránátra amelyek szintén sebeznek. Területre persze. Kicsit se erős, ugyan.
- ugyanígy hat a ballistics passzív a rakétákra. Minden skillnél hat ahol rakétát használsz. Rakéta elég sok aktív skillben van eregetve.
- generátor skill a gyengéknek való... meg azoknak akik gyors és pici sebzésű rizsszemlövö fegyvert használnak. A kétkezes nyílpuska és az itemeken a critre-statra-skillre gyúrás azt eredményezi, hogy ritkábban lő a karakter, de az baromi erős. Emellett az erőforrás csökkentők is szépen működnek. cinderen lehet 20-30% erőgorrás csökkentés fire skillekre (a vault tüzes rúnájára is), a pride sisak ha nem sebződsz, akkor 30%-kal csökkenti szintén az erőforrásigényt. Persze lehet parapontból is rakni rá. Az is hasznos ha van may discipline és maxhatreds itemed, vagy parapontból rádobsz pár pontot. Nem "Kötelező", de hasznos. NAgyobbak a tartalékaid. Jelenleg úgy megy a tarolás, hogy tartok kis távolságot (nem sebződik, kapcsol a passzív sebzésbónusz). Ellövök egy clustert, amitől adott helyen minden hal. Lehet helyezkedni, meg vaultozni: ha kevés az erőforrás, akkro vagy vetődsz a globeokra (30+1/4*max hatred töltés), vagy elnyomod a preparationt (+70 hatred). Ha ez se elég, vagy kemény az ellen, akkor mehet a vengeance, aztán ami a csövön kifér (sok támadás és extra 10 hatred/sec regen). ELitnél elnyomom a "madarat" (farkas bónusz a companion skillen., +30% damage). Ha ügyes vagyok és van disciline, akkor mehet a marked for death a területre is. Azt' kb ennyi. T4-ig elég laza. feljebb már lehetnek energia gondok. Meg ott a fehér szerintem már nem 1hit. Csapatban nececsebb, mert kiszámíthatatlanabb/lazább az ellen és kevesebb a regen is (nincs templar). Emellett ha unitys felszereléssel nyomulsz, akkor az csak soloban ad 50% sebzéscsökkentést. Csapatban lehet több "Tohhness" kell.2.1 változások:
- dexből armort kapsz majd: strapabíróbb karakter
- a preparation cd-t kap: gyengébb hatred visszatöltés. Cserébe ingyenes Kenjék a hajukra!
- buffolják az összes rakétás rúnát és a sentryt. Mintha nem is vennék észre mennyire OP a marauder settel a sentry.
- sok - sok damage buff lesz még. Az midnig is jól jön.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Ha nem rakod be aktív skillként az earthquaket, akkor csak valami "alap" rúnásat pattintasz a leap-pel, nem? Jobb az ha benyomod az extrémharcos-4500% fire damos rúnával aktív skillként, vagy olyan elemi ágon amin van buffod. Vagy félreértem és így is adja valamelyik rúnát?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
NEm. Ha nincs bent aktív skillként, akkro nem ad rúnát a lep utáni setes EQ-ra. Ezt mondtam. Vagy ad, VAgy ha bent van se ad? Azért nem mindegy, hogy 2600% damage, vagy 4500% földrengésenként.... Vagy ha coldos lennél (nem vagy), akkro perma freezel-e vagy csak sebez.
(#61469) diegho
Egy jobb Maximus is jó lehet WW-vel. Áthúzod az ellenen a láncot miközben pörögsz. Sebez a lánc és te is közben. Kettő az egyben. A lánc meg igencsak erős...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz diegho #61471 üzenetére
NEm "ad" sokat... csak egy rabszolgadémont egy időre. Nem is az a lényeg, hanem hogy egy lánccal hozzád van kötve a dög. Amit a lánc érint az betyárdurván sebződik. Folyamatos 5-10 milla critek simán repkedhetnek folyamatosan. A fire skill bónusz nem hat rá, de chc-chd-as igen. Esetleg a physical skill dam és az elit dam is, de ez vitatott. Mivel mindenen keresztül tudsz pörögni, így adja magát a használata. Persze lehet pozicionálni máshogy is. Akár séta/futás közben is, vagy leap-pel.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Kétkezes kard. Maximus a neve. Az meg vagy esik vagy nem. Sajna ha esik is, akkor is többnyire menthetetlenül szar. A wizardomra azért jutott egy jobb. Bent is van az armorymban. Meg kis "hobbivideo" a youtube-on.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz diegho #61475 üzenetére
KÉt darabtól adja a bónusz +1-et,d e ez rá is van írva a gyűrűre (Ring of Royal Grandeur).
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz diegho #61479 üzenetére
Van. Spear skill mellé "vésztöltönek" jó lehet az. Fő sebzést okozó skillnek? Most ez komoly kérdés? Egy tök alap single target támadóskill ami szinte csak furytermelésre és "elütöm az időt míg nem lesz fury komolyabb skillekre" jelleggel van bent?
2.1-ben talán. Speckó gatyával és dupla-tripla skill bónusszal talán: Der akkor is inkább a többi generator lesz használható barbárnál (bash, cleave).
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Kicsimix #61495 üzenetére
Attól még most is érvényes az a rész, hogy ha nem rakja be aktív skillként, akkor ninc srúna és kb önmagát rövidíti meg 40-50%-nyi sebzéssel. Akkor jól tudtam. A kolléga esetleg majd átskillez és semmi se állhat az útjába.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Ki az a Meg aki van? Milyen sün az az azúr helyett?
"csak az a baj, hogy pont a wd-t nem szeretem, és egyedül azzal tudok t3 fölé menni"
Csacsiság. Több a munka, de simán megy a T4 még minden kigyúrt izomállat karakterrel. Meg a Medzsik masterral és a sunnyogó tollaslabdaeregetővel is. Csak akarat (vagy marauder) kérdése az egész.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Sárpac #61502 üzenetére
EQ barbi, Sado-mazo csúzdafej nagy csúzlival (shotgun)... Ja meg a palmos-rimeheartos monk 200k DPS-sel.
A normál Fist of heavens crusa és cluster DH is elég jól kezel minden nehézséget, de küzdősebb mint a "petes" szarságok. Na és? Gondolom a magas DPS-es archon se veszi komolyan az ellent.
edit: meg persze a nagyblókis-gargás Furnace-s wd perces Malterfej killekre.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
A holy shotgun nem tudom hogy muzsikál, de a Fist of Heaven fire builddelés Akkhan settel nagyon szépen arat. Egyrészt 45 sec az alap Akarat cd-je, másrészt 50% lejön az erőforrás igényekből. Law-ból még lehet 10 secre (passzívval) 50% költségcsökkentés. Nagyon szép. lehet spamelni a ménkűt és az istennyilát.
A ködöcske, a paci tüzes nyoma és a placeholder (falling sword) nagy robbanós skill is dot jellegű sebzést ad. Ahogy látom ezek is szépen adják az Akarat Champion 460% damját folyamatosan. nagyon olvad az ellen. Ha meg forgatható hulla, vagy lesöpörhető polcok is vannak, akkor még marconább a konzerv játékos. Még egy normálisabb pajzs kellene és kb kész is a(z izlésem szerint kellően) OP Csúcs-csúzdafej talpig vasban.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz granini #61506 üzenetére
Shatter palm néven fut a móka azt hiszem.
Itt egy "klasszikus" példa:
Diablo III - Druin - RoS Monk Shatter-Palm 7m 30s T6 RiftBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest