- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz Kicsimix #3551 üzenetére
Önjelölt trollvadászok NE OLVASSÁK tovább Bár csak egy válasz akar lenni...
http://kotaku.com/5943951/torchlight-ii-vs-diablo-iii-the-comparison-we-had-to-make
(Lehet kicsit elfogult a cikk, de azért érdekes lehet elolvasni) Szerk: Ezekből azért látszik, hogy a Diablo II hagyományaihoz sokkal hűbb a Torchlight 2, mint maga a D3
Mellesleg a kérdésedre a válasz:
A Runic megengedte a modolást, ezáltal sok jó endgame móka lehet még a játékban. Minecraft zseniális modjai, és contentjei magukért beszélnek például.
Mellesleg Iponos cikkből idézve:
"Ezúttal már a normál fokozat is tartogat kihívásokat, nem fogunk elaludni előtte, mint az elődben, a két nehezebb mód pedig már igazi odafigyelést igényel. A végén a főellenséget leölve a korábbi, végtelenített dungeon helyett ezúttal két lehetőségünk van, ha folytatni szeretnénk megkezdett karakterünket. Az egyik lehetőség a New game+ mód, amikor az egész játékot újrakezdjük meglévő karakterünkkel és felszerelésünkkel, induló szintünkhöz igazított ellenfelekkel. Ha azonban úgy döntünk, hogy inkább maradnánk, akkor vásárolhatunk térképeket, melyek egy-egy új helyszínre, területre visznek. Különlegességük, hogy mindegyikükhöz jár valamilyen extra, ami akár a játékosokat, akár a szörnyeket érinti. Megnövelt sebzés, több tapasztalati pont, gyorsabb mozgás, és ehhez hasonló nyalánkságok közül választhatunk."
"De nem csak a helyszínek lettek változatosabbak, hanem az új területeket egy csomó aprósággal töltötték meg. Lehet ez egy érdekesebb, egyedi főküldetés, vagy egy apró mellékfeladat, de ugyanígy találhatunk titkos helyszíneket, vagy akár három fejezeten átívelő titkos küldetést, esetleg különleges kihívásokat rejtő teleportokat, szörnyoltárokat, látványos kis eseményeket... egyszóval nagyon sok apróságot. Ezek egyike sem jelent túl nagy kitérőt, de pont elég ahhoz, hogy mikor már unjuk a hagyományos mészárlást, akkor kicsit oldják a monotonságot, az előd egyik legnagyobb hibáját. Ezen kívül maga a főküldetés is változatosabb lett, már csak azért is, mert most már nem csak egy város szolgál központi helyszínül, hanem minden új fejezet új várossal jár."
[ Szerkesztve ]