Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz McNamara #1737 üzenetére

    Ezen már nem is csodálkozok...

    Kiderült ugyanis, hogy a kvantummechanikai véletlenszám-generátort befolyásolja az emberi tudat... Fogalmuk sincs, hogy hogyan. Ráadásul minden nagyobb globális esemény ELŐTT x órával megváltozik a világon elhelyezett véletlenszám-generátorok működése. Ez WTF? Nem kamu, Princeton egyetem kutatása, ma is folyik. Bár elég felfoghatatlan számomra.

    http://www.idokep.hu/hirek/jovobe-latas

    Szóval ne csodálkozzunk a Diablo 3 randomján :D Szerintem még befolyásolni is lehetne a globális tudatunk fókuszálásával :D

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz proci985 #1745 üzenetére

    Szerintem így van megírva. Ha mindenkinek leesne a jó tárgy, akkor értéktelenek lennének előbb utóbb a legjobb tárgyak is, piac se pörögne. Nekik ez az érdekük, hogy forogjon a piac. Ez nem bug, hanem feature. Vannak egyszerűbb és bonyolultabb matematikai képletek, amivel lehet módosítani az arányokat. Erre jön még a random igazi arca, amikor szerencsés és szerencsétlen időszakok követhetik egymást.

    Ez egy szerencsejáték, olyan mint az online póker. Semmiben nem különbözik ez a része tőle. Illetve nem, mert a pókerben legalább 50-50% a skill és a szerencse aránya... Itt viszont nem sok skill kell :B Ez nem olyan mint mondjuk a tanulás, hogy tanulsz 100 órát, minden tételt tudsz kívülről, akkor nagy valószínűséggel tuti biztosan átmész. (Kivéve, ha utál a prof :D) Minél kevesebbet tanulsz, annál nagyobb a random faktor a rossz tétel kihúzására.

    Itt 100 óra alatt, vagy 500 elit kill után semmi nincs garantálva. Semmi.

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz kokov #3183 üzenetére

    Mert ez egy szerencsejáték + AH manager. Igazából sokkal nyugisabb az életem mióta abbahagytam, csak patch-ek miatt nézek vissza még néha. Ha nagyon unatkozol ki kell próbálni a Torchlight 2-őt... Az legalább nem az AH-ról szól, és hagyományokhoz jobban ragaszkodik, mint a D3. (Nem véletlenül vannak D1-D2-ős fejek a fejlesztőgárdában) Másrészt harmad annyiba kerül mint D3 megjelenéskor... Vicc, hogy mennyire túl volt árazva...Sajnos benyeltük :(

    A játékot meg ne szidd, mert leveszik a fejed érte :D Értelmetlen véleményt nyilvánítani egy elfogult fan fórumon. Talán igaza van a többieknek, keresni kell a B megoldást, eladod, abbahagyod, felteszed a polcra, Torchlight 2...stb.

    (Amúgy valamilyen szinten megértem a problémádat, mert nekem a legfőbb bajom az volt a játékkal, hogy normálon nevetségesen gagyi szint volt. Így baromi hamar végigjátszottam kihívás nélkül. Utána meg már hiába vittem el 60-ig, csak kevés, vagy semmi újdonságot nem adott. Farmolás tett be végül, mert iszonyat monoton, ugyanazokon végigmenni 20x. A változatosság szinte nulla. Minimális eventeken és randomon kívül, nulla sidequest, nulla titkos hely, nulla easter egg...ezek nagyon hiányoztak)

    Szvsz tényleg abba kell hagyni, ha nem jelent már szórakozást. Egyszer majd talán jobb lesz. 10K-ért megveheted hozzá a kieget 1 év múlva...

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz stevve #3369 üzenetére

    Teljesen egyetértek. A lényeg ott van, hogy az AH és RMAH elszúrta a játékot.
    Mi lenne AH/RMAH nélkül?

    -Teljesen más drop. Milyen öröm lenne, ha saját magamnak találnám a cuccokat, egészen a játék végéig!

    -Nem függene az egész játék a rohadt gazdasági spekulációktól, patch-ek gazdasági hatásaitól, új játékosok számától és a botoktól sem.

    -Az itteni fórum 90%-a sem arról szólna, ki hogy AH-zik, és milyen a drop, mennyit keresett, hogy flippelt, milyen szar az itemek ára, megint szétnerfelték a gear-em stb...

    -A játékot inferno végéig végig lehetne vinni magatalálós dropból, mert a random loot így lenne beállítva (Nem a mostani adj el, vagy nem tudsz fejlődni) Igen, a programozásban nincs random.

    -Aki akarna tudna cserélgetni, mint D2-ben, szerintem még poénabb is volt. Aki hülye, meg vegyen valós pénzért itemet, mivel az előző pontban le van írva, hogy végig lehet vinni anélkül is.

    A játék végtére a játékról szólna, nem pedig a pénzről. Így már mindjárt más lenne az egész hangulata, nem a bosszúságról szólna sokaknak. Nem egy közgazdász programot vettünk meg, hanem egy játékot... Szépen egyenesen arányosan fejlődve végig lehetne vinni a játékot, aztán aki még durvulni akar, ott a monster level + kb.

    Ezért vagyok kíváncsi nagyon, hogy a Torchlight 2-ben hogy működik ez. Ex D3-asok jókat írnak róla... érdemes lenne kipróbálni milyen a D3-hoz képest AH/RMAH kényszer nélkül.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz D1Rect #3376 üzenetére

    Attól még végig lehetett vinni a játékot, bármiféle cserebere nélkül.
    Akinek meg az kellett, hát csinálta.

    Kihagytam még egy dolgot: Az AH/RMAH gyakorlatilag kinyírta az NPC-k funkcióit... Craftolásnak van valami értelme kb a játékosok 95%-nak? Semmi... Mert atom drága, és nem éri meg. Vendor cuccainak úgyszint semmi értelme nincs. AH/RMAH nélkül ez a két funkció simán kaphatna hangsúlyosabb szerepet.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz mikromanus #3379 üzenetére

    Engem semmiben, mert nem játszom már. Csak ehhez van hangolva a drop, erről szól kb a játék és a fórum is. Ez elismert tény. Nekem nagyobb élvezet volt cuccokat találni saját magamnak, és úgy haladni.

    Vagy csak engem frusztrál, hogy a dropot soha nem magamnak használom fel a main karakteren,, hanem kénytelen vagyok eladni, és azon remegni, hogy mikor minek mennyi ára van, és mikor fog elértéktelenedni a francba?

    Az egész játék hangulatának globálisan sokkal nagyobb kárt okozott ez az egész gazdasági függés, mint előnyt adott volna... de tökmindegy, változni úgy sem fog, ez fix, mert tömni kell a Blizzard zsebeit...

    (#3378) D1Rect:

    Megnézném, hogy magatalálósan hány óra alatt vinné el valaki... a végéig.

    Lehet nyereségesen craftolni, de egy casual játékos közel képtelen kitermelni jelenleg az árát. Plusz AH függő rendesen ez is. Planokat is úgy kell venni, találni nagyon nagyon nehéz közel jókat. AH/RMAH nélkül egy felhúzott plan találási rátával, sokat dobna a craftoláson. Kiegészítve többféle nyersanyaggal... Érdekes más játékokban sokkal jobban meg tudták oldani, és használhatóbban.

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz D1Rect #3382 üzenetére

    Értem, de ezzel már többen jöttek. Attól mert nem MMO, még miért kell ötlettelen gagyi megoldásokkal előrukkolni? Nem fér a fejembe. Ez baromira nem mentség semmire. Arra sem, hogy miért nem lehetett (random) side questeket belerakni? Miért lett volna bűn egy értelmes craft rendszert belerakni? Miért nem lehetett sok kis apró rejtett felfedeznivalót? (TL2-ben vannak ilyenek)

    Erre csak azt tudom mondani, ha nem MMO, akkor miért van benne AH/RMAH? Akkor az se legyen benne... Mintha másban halál ragaszkodnának egy H&S specifikációihoz? Egyáltalán micsoda baromság lenne egy adott műfajt beskatulyázni...Pont jó, ha kicsit néha feszegetik egyes határait.

    De elfogadom, attól mer' H&S egy játék, kötelező a lineáris eke sztori, kizárt hogy némi összetettebb változatos dolog belekerüljön. Ami belekerül, az is legyen faék egyszerű.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz D1Rect #3386 üzenetére

    Ugyan már, te sem hiszed el, hogy kvantummechanikai véletlenszám-generátor van a játékban, ami totálisan véletlen eloszlást generál (bár mint tudjuk, az sem teljesen véletlenszerű) Szépen van köré egy algoritmus írva. Az alapja lehet random, de attól még AH-ra van kihegyezve. Így kerek a történet. Nem a szerencsés/szerencsétlen acc konteóról beszélek...

    Komolyan nem is emlékszem, mikor találtam barbáromnak valami használhatót... Nagyon kevésszer. AH/RMAH nélkül, úgy lenne hangolva a drop, hogy lehessen találni magunknak cuccot, jóval nagyobb arányban mint eddig. Ha nem így lenne, kb casual sose játszaná végig a játékot.

    ...de felesleges a téma, mert AH/RMAH lesz a játékban, örökké. Itt le is zárnám részemről.

    D2 más világ volt. Soha nem kereskedtem, mégis frankón elvoltam vele. Igaz nem is játszottam vele 1000 órákat. Kb annyit mint ezzel 100-150 órát. Valahogy mégsem arra emlékszem csak, hogy a gazdaságon, árfolyamokon, meg AH eladásokon pörgök. Ebből nekem sajna csak ez maradt meg... de ez legyen az én gondom.

    (#3387) ProEvoFan Az, hogy te a Blizzard marketing igazgatója vagy, az nem zavar. Legyen ez a legnagyobb örömöd az életben :DDD A témát nem én dobtam fel, mint láthattad, csupán reagáltam pár dologra. Ahogy a "trollok" veséjét szokás leverni, úgy másik oldalról is nehéz megállni, hogy ne reagáljon az ember pár dologra. Az, hogy a te kis lelkedet ez zavarja, őszintén nem érdekel. Azért nézek heti 1-2x vissza, hátha valami változás történik, de mindig ugyan úgy elveszi a kedvemet az olvasgatás...

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Kicsimix #3551 üzenetére

    Önjelölt trollvadászok NE OLVASSÁK tovább :K ;) Bár csak egy válasz akar lenni...

    http://kotaku.com/5943951/torchlight-ii-vs-diablo-iii-the-comparison-we-had-to-make

    (Lehet kicsit elfogult a cikk, de azért érdekes lehet elolvasni) Szerk: Ezekből azért látszik, hogy a Diablo II hagyományaihoz sokkal hűbb a Torchlight 2, mint maga a D3

    Mellesleg a kérdésedre a válasz:

    A Runic megengedte a modolást, ezáltal sok jó endgame móka lehet még a játékban. Minecraft zseniális modjai, és contentjei magukért beszélnek például.

    Mellesleg Iponos cikkből idézve:

    "Ezúttal már a normál fokozat is tartogat kihívásokat, nem fogunk elaludni előtte, mint az elődben, a két nehezebb mód pedig már igazi odafigyelést igényel. A végén a főellenséget leölve a korábbi, végtelenített dungeon helyett ezúttal két lehetőségünk van, ha folytatni szeretnénk megkezdett karakterünket. Az egyik lehetőség a New game+ mód, amikor az egész játékot újrakezdjük meglévő karakterünkkel és felszerelésünkkel, induló szintünkhöz igazított ellenfelekkel. Ha azonban úgy döntünk, hogy inkább maradnánk, akkor vásárolhatunk térképeket, melyek egy-egy új helyszínre, területre visznek. Különlegességük, hogy mindegyikükhöz jár valamilyen extra, ami akár a játékosokat, akár a szörnyeket érinti. Megnövelt sebzés, több tapasztalati pont, gyorsabb mozgás, és ehhez hasonló nyalánkságok közül választhatunk."

    "De nem csak a helyszínek lettek változatosabbak, hanem az új területeket egy csomó aprósággal töltötték meg. Lehet ez egy érdekesebb, egyedi főküldetés, vagy egy apró mellékfeladat, de ugyanígy találhatunk titkos helyszíneket, vagy akár három fejezeten átívelő titkos küldetést, esetleg különleges kihívásokat rejtő teleportokat, szörnyoltárokat, látványos kis eseményeket... egyszóval nagyon sok apróságot. Ezek egyike sem jelent túl nagy kitérőt, de pont elég ahhoz, hogy mikor már unjuk a hagyományos mészárlást, akkor kicsit oldják a monotonságot, az előd egyik legnagyobb hibáját. Ezen kívül maga a főküldetés is változatosabb lett, már csak azért is, mert most már nem csak egy város szolgál központi helyszínül, hanem minden új fejezet új várossal jár."

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz mcsabee #3603 üzenetére

    Ebben igazad van. Ízlések és pofonok különböznek. Grafika stílusára mondjuk nekem jobban bejön a D3, bár a TL2-nek is simán jó.

    Igazából nekem egyikre sincs már időm (szerencsére vagy sem) 1 héten kb 2-3 órám van játszani hétvégén... szóval jól meg kell fontoljam mit játsszak. Ez viszont azt jelenti, hogy egy 12 órás végigjátszású játék is egy hónapig tart :D

Új hozzászólás Aktív témák