Új hozzászólás Aktív témák

  • Rankerz

    senior tag

    Amúgy a srácnak abban igaza van, hogy az AH részt vállal az itemizációban, nem köré van építve a játék hanem bele van kalkulálva.

    Tegyük fel hogy egy top cucc esési lehetősége 1:1000 hez, olyan játékokban ahol nincs AH és/vagy kevesen játsszák. Ez elég kihívás de reális idő befektetéssel statisztikailag korrekt a cucc minőségért.

    Na aztán itt volt a Diablo 3 team. Arra spekuláltak hogy a játékot több millióan fogják megvenni és Lesz benne AH is. Tehát a a top cuccnak amiről szó van radikálisan megnőtt az esélye hogy a tied legyen.

    1:1000 valószínűséggel esve a top cucc pillanatok alatt elérhető lett volna ami nem korrekt a cucc minőségéért. Így hát ezt az arány beszorozták vagy 10 milliával

    A Top cucc esési aránya 1:1000000000 lett. (lehet lehagytam nullákat nem lényeg most) Mivel 10 millió független játékos farmol ilyen aránnyal, lehetőséget biztosítva a kereskedésre valahol AH használattal és minden eksönködéssel 1:1000 arány vagy kicsit rosszabb fog kijönni a cucc megszerzésére.

    A gond az hogy Blizz jóval túlkalkulálta ezt és nem 10 millával szorozta be hanem vagy 100 millával akár. (Ezeket már ki is számolták rengetegszer azóta milyen cuccnak mennyi esélye van és elég elszomorító az eredmény ugye) Így ha az összes játékos játszik is 1:10000000 arány jön ki a top cucc megszerzésére.

    Ez az itemizáció hibája amit most és folyamatosan próbálnak foltozni, de ha AH nem lett volna belekalkulálva a legelején instant mindenki 1:1000 aránnyal farmolna vagy kicsit rosszabbal gyanítom.

Új hozzászólás Aktív témák