Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaboZE

    addikt

    válasz moma #72566 üzenetére

    Pár dolgot megjegyeznék:

    "- a Pro support elvileg 24/7, de a gyakrolatban csak a normál munkaidőben van"

    24/7 a TELEFONOS támogatás. Felhívod és beszélgethetsz a supporttal, de szervizelés nincs munkaidőn kívül. Ja és arra is lehet számítani, hogy munkaidőn kívül csak angol nyelvű support van. Ha a garancia részleteit megnézed ott ezt láthatod is.

    "- az a rendszer, hogy szupporttal beszélget az ember, egy csomó mindent nekem kell megcsinálni diagnosztika, és aztán küld csak egy technikust, de a technikus semmit nem tud a dologról csak annyit csinál, hogy amit mondtak nekik azokat a cuccokat cseréli. aztán az ember megint beszélget a supporttal és ha úgy van megint egy technikus és így tovább."

    Onnantól, hogy a technikus kiment, nem az ügyfél beszélget a supporttal, hanem ő. És ő is rendeli meg a következő alkatrészt. Ha nagyon tanácstalan, akkor a supportra bízza, hogy mit küldjenek.

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák