Új hozzászólás Aktív témák

  • hdanesz

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz dudikpal #4081 üzenetére

    Az igazsághoz hozzátartozik, hogy olyan természetű volt a dolog, hogy tényleg nem voltak kötelesek visszaadni a kp-t. Nem is ezzel van a gond, ezt elfogadja az ember ha elmagyarázzák neki mi is történik. Engem inkább az bosszantott fel, hogy ők tájékoztatnak hiányosan (a visszavesszük...mellé hozzátehette volna, hogy az összeg pedig levásárolható, vagy a termék cserélhető stb.) és a végén ők állnak nekem 3-an is, hogy miből gondoltam én hogy visszakapom a pénzt?
    Én elmondtam mi a gond az ügyfélszolgálaton, ők irányítottak az osztályra, hogy majd ők megmondják mi lesz, az osztályos kolléga mondott ennyit: a terméken nem látszik sérülés, rendben van visszavesszük. (Én örültem mint majom a farkának, nem is számítottam arra, hogy visszaveszik..mármint amit az én értelmezésemben jelent.. :D ) Visszaadta a terméket és mondta, h. menjek vissza az ügfyélszolgálatra. Ott elintézték a papírmunkát és mondták, hogy menjek vissza az osztályra, ott elmondják a továbbiakat. Vissza is mentem, ahol addigra már másik eladó volt ott...és kérdezte - látván a papírokat - hogy akkor mi lesz a vége? Mondtam neki, hogy kérném vissza a pénzt, a kollégája mondta, hogy visszaveszik. Erre ő: mivel a termék nem hibás, nem tudják visszaadni a pénzt...ki mondta nekem, hogy visszaadják a pénzt? Közben megérkezett egyszerre a korábbi kolléga valamint az ügyfélszolgálatos is.Jött is a szöveg: hááát ilyet senki nem mondott... Ezután magyarázták el bővebben, hogy szerintük ez annyit jelent, hogy ők szó szerint fizikailag visszaveszik a cuccot, az árát pedig vagy levásárlom vagy ajándékkártyán kapom meg. Egyébként a hülyeazértnemvagyok áruházról van szó.

    Velük eddig jó tapasztalataim voltak ilyen téren, most egy kicsit elgörbült a szám.

Új hozzászólás Aktív témák