- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobilinternet
- Rendszergazda topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Milyen routert?
- SkyShowtime
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rony949
őstag
Habár én nagyja részt tudok szórakozni a játékon, de pár dolog engem is aggaszt ennél a játéknál.
Az egyik az, hogy a 'B' csapat nagyon félreértette az első rész felfogását. Ők azt hitték, hogy a játékosok a szüntelen szívatásokat élvezték az 1-ben, ami rohadtul nem igaz. Az első részben voltak nehezebb részek, de ezek sosem a szopatásokról szóltak, hanem a fair play-ről. Ha kitanultad a játék ritmusát, akkor igazság szerint nem nagyon érhet nagy meglepetés a játék végéig. A második részben ez nem működik. Próbálnál tanulni a hibáidból, de aztán a játék behoz egy újabb szívatást, majd egy újabbat, majd még egyet.
Amit már többször leírtam itt, hogy a másik ami nem lenyűgözött le, az a pályadizájn. Nem vártam áll leejtős pályákra, de az első részhez képest ami itt van, az egy röhej. Sosem fogom elfelejteni hogy ebben a világban hol helyezkedik el földrajzilag Iron Keep.
A lassú tempót nem hoznám fel kifejezetten negatívumnak, ez egy koncepciói döntés. Kérded hogy minek a Lifegem. Hát pont ezért, mert az Estus animáció a játék elején nagyon lassú, plusz kevés is van belőle, tutorial után 2 darab ha jól emlékszem. (Illetve a Lifegem még kikacsintás a Grass healing itemekre a Demon's Souls-ból)
Pursuer-el sem értek egyet. A Last Giant-Pursuer váltás kb olyan szintű volt mint az első részben az Asylum Demon-Taurus Demon váltás. Én is megszenvedtem egy kicsit a Pursuer-el, de ugyanígy megszenvedtem a Taurus Demon-al is, szóval ez teljesen fair volt. Pursuer-nél ráadásul ha ügyes voltál, 2-3 hitből meg tudtad ölni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs