- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz konyi79 #1531 üzenetére
Pár "gummancsot" elhasználtam , eddig szerintem a legjobb amit használtam goodyear efficientgrip performance 225/45R17 méretben volt . Csendes, tapadt. Fogyasztásban is segített. Egy baj volt vele az pedig az ára.
Legrosszabb amivel eddig dolgom volt a Pirelli Euro P2500 vagy valami ilyesmi neve volt. Hangos volt és hamar repedés volt az oldalukon. Futó felülete pedig pici darabokban hullott .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz Cseri0058 #1553 üzenetére
Stepwayen lévő struktúr acél felni dísztárcsával fel megy rá így alufelni is, de szerintem 15" bőven elegendő.
Gyári alufelni pedig szerintem egész pofás érdemes arra is egy tekintetet vetni. Az is 15" és nem tűnik rajta kicsinek .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz Luck Dragon #1558 üzenetére
Közben rosszat írtam , 1998 lesz az.
Szerintem nem lehet nagy gond , mert egész szép múltra tekint vissza.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Nem az én világom
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz kelly416 #1606 üzenetére
Akkor én egyedi eset vagyok mert nekem a Clioban is tetszett. Minden kézre eset meg a navi is ott van előtted nem kell lefelé nézni mint most ami hátrány nekem főleg ha BP-n mászkálók.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz mirci18 #1610 üzenetére
Kombi szerintem később jön . Mindenki írja hogy nem lesz. De ha belegondolunk 2012-ben második generációnál sem egyszerre érkezett meg mind a három kialakítás. Így nagy az esélye hogy most is így lesz.
Belseje szubjektív, nekem tetszik mert van fejlődés az elődhöz képest ,ráfért már a modernizáció , szerintem ezzel kapcsolatban a minimumot hozták is.
Nekem a legfontosabb mármint a beltér szempontjából az ülések mert azaz egyik legnagyobb negatívuma az egész autónak. Remélem hogy fogták az egészet na meg aki ezt jóvá hagyta és a legelső kukába tették.
Maga a hang komfortra mint második amire kíváncsi leszek.
Sok helyen lehet olvasni persze pletyka szinten hogy az alap motor SCE65 lesz ami most található a Clioban. Hát attól mentsen meg minket az ég.
Másik pedig ami most rendelhető 1.0T amivel már azt mondom oké.
Dízel fronton ha itt is igazak lesznek a pletykák akkor 1.5 DCI marad 85 pacival és aminek a legjobban szurkolók amiben benne van a Dokkertől , Lodgy , Dusterig és még megannyi autóban az a 115 lóerős változata.
Én tuti azzal rendelném.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz kelly416 #1616 üzenetére
Nekem eddig ami a legjobban bejött az a szövet ülés H Astrából. Klímával nem melegedett be a hátam sem.
Majd egy nagyobb etap után kiszállva csak annyi volt hogy oké mehetünk.
Logan esetében bűvös határ a negyven kilométer , utánna már kezdem keresni a helyemet , fészkelődés.Amúgy a Logan és a Lodgy ülései ugyan azok lennének?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #1618 üzenetére
Nem ismerem azokat az autókat , igazából az általad irt évszámokban még nem is léteztem.
Na de a lényeg hogy most a harmadik generációban legyenek jobbak.
Elvileg a Lodgynak is lesz második generációja ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
válasz Luck Dragon #1627 üzenetére
Plusz most fedeztem fel hogy elektronikus kézifék van a képen .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
válasz Somatom #1649 üzenetére
Válasz igazán egyszerű most 29-én debütálnak az új Sandero-Logan páros ami a harmadik generációja . Plusz akkor közlik hogy a Lodgy kap esetleg második generációt vagy megszűnik.esetleg kiváltják de inkább az utóbbi.
Dokker második generáció biztosan lesz és a dátumot 29-én kapjuk meg mikor érkezik.Mostani generációnál ezért láthatod hogy a készlet erejéig tart.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
GEN 3 Logan & Sandero
Nos úgy ahogyan van a kék színű bemutatót Sandero jöhetne úgy ahogyan van. De van egy nagy fekete pont hogy el kell köszönöm a jó öreg DCI-től. R.I.P
Viszont a CVT örvendetes . Csak kár hogy nem a TCE 100 kapta meg. Hat fokozatú kézi váltó nagyon jó hogy ide is megérkezett a Lodgy & Dokker páros után .De puding próbája az éves .
Az ajtókon levő és a műszerfalon levő szövetborítás nekem kifejezetten tetszik , igényesebb tőle az egész autó. Maga az új generáción látszik hogy jóval igényesebb lett.
Az hogy a kormányoszlop mind a négy állásban lehet már állítani , erre csak annyit tudok mondani , végre !
Dizájn szuper, bár a Logan esetében kicsit Vestát látok , de az is egy egyéniség . Így jó látható messziről a saját stílusjegye . Legalább próbál egyedi lenni.
Sandero ellenben sokkal szebb lett, az arányok szuper. Hátsó csomagtér az egész borítást kapot ami nagyon jó , Logan sajnos még mindig nem. Legalább lesz egy pici zaj szigetelés .
Csatlakozók terén szerintem nem lehet panaszunk ,kifejezetten tetszik a felső USB port , mert nem kell olyan hosszú kábel a telefonnak , plusz az alsó USB-re mehet a menet rögzítő kamera ami ebben a kiosztásában nekem tökéletes .
Műszer fal, megszokás kérdése . Azt hittem kisebbek lesznek a kávák, de mivel a bemutatón látszódot hogy érintő gombok is vannak háttér világítással így nem panaszkodom . Középkonzol és a szellőzők szerintem igen is ízléses lett , főleg hogy sok mindent a Dusterből örökölt és ott is jól nézet ki az összhang .Maga az alap fejegység hát nah... szerintem szörnyű mint kinézetre meg úgy minden hogyan .
Medinavban az nem tetszik hogy csempés felületet leváltották , nekem tetszett volt benne egyéniség.
Az új olyan semmilyen . De az viszont jó hogy a telefonnal lehet okosítani meg támogatja droidot és az almát .Ami még első blikkre imádom ,végre ismétlem végre minden ablak és egyébb oda tartozó kapcsoló a vezető ajtón lehet megtalálni végre !
Hátsó dobféket pedig miért erőltetik még mindig?
Tavasszal jöhet a tesztvezetés.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Plusz egy kis információ .
A Dacia háromféle fedélzeti rendszert kínál az újdonságokhoz, Media Control, Media Display, és Media Nav néven. A Media Control a legegyszerűbb, ehhez még központi kijelző sem jár, azonban az okostelefon Bluetooth-on vagy kábelen csatlakoztatható hozzá, és a Dacia alkalmazásán keresztül el lehet érni az alapfunkciókat. A telefonnak gyárilag kialakított helye is van a műszerfalon, így helyettesíti a kijelzőt. A Media Display felszereltség már magába foglal egy 8 colos érintőképernyőt, Apple CarPlay és Android Auto integrációt, és négy extra hangszórót. A Media Nav ehhez képest plusz két hangszóróval, navigációval, és vezeték nélküli Apple és Android kapcsolódási lehetőséggel egészül ki.
Dvix igen az is jó .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
Ezen most miért is lepődünk meg? Amikor ez már két éves előkészületek sokaságáról tudunk nap mint nap? Egy idézet 2018-ból a Renault csoportól:
A gazdasági újság elektronikus kiadása szerint a francia gyártó vezetői először helyezték kilátásba az elmúlt években, hogy bővíthetik a dél-romániai Mioveni-ben működő Dacia üzem gyártási kapacitását. Legutóbb 2010-ben volt hasonló fejlesztés. A romániai üzem mellett azonban versenyben vannak a francia vállalat marokkói telephelyei is, hiszen Dacia járműveket Tangerben és Casablancában is gyártanak.Az újság Marc Susst, a Renault-csoport alelnökét idézte, aki elmondta: még nincs eldöntve, hogy melyik telephelyen lesz kapacitásbővítés, amit a “következő évekre” terveznek. Az alelnök szerint nagyon fontos szempont lesz a versenyképesség. A lap emlékeztetett, hogy a francia járműipari vállalat a romániai és a tangeri üzemében jelenleg 350-350 ezer Daciát gyárt évente, a casablancaiban pedig 60 ezret szerelnek össze.
A romániai üzem versenyképességét csökkenti, hogy jelenleg nincs autópálya összeköttetés a Déli-Kárpátokon keresztül, ami növeli az exportálási költséget, a romániai üzem ugyanis 90 százalékban kivitelre dolgozik. A Dacia fő piacai Nyugat-Európában vannak. A román hatóságok már többször megígérték a Pitesti-Nagyszeben autópálya megépítését, de a lap szerint várhatóan 2020-ig sem fog elkezdődni a kivitelezés, ami csökkenti a romániai üzem versenyképességét és kihatással lehet a francia gyártó kapacitásbővítési döntésére. A lap egymilliárd euróra becsülte a Renault által tervezett fejlesztést.
Megközelítőleg ebben az időtájba kerültek át Tanger, Marokkoi üzemébe és 19-ben a tulajok már onnan kapták meg kis hazánkba autóikat.
Most csak annyi történik hogy most már minden odakerül. És ahogyan a cikk írja az új típus és a közkedvelt Dusterre koncentrálnak.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mit szóltok az első elektromos Daciáról?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz gyemipapa #1686 üzenetére
Hogy mi szól mellette ? Nos a gyártó szerint városba szánják . Ami kiépítésének köszönhetően a jó magyar utak és patkák elleni végleges megoldása lehet ez az autó . Az egyre növekvő forgalomban és városi dugókban kevesebb “fogyasztás “ ami mellette szól , ráadásul mind ezt csendesen végzi azaz hang komfortban nem lesz párja . Ami nekem tetszik pluszban az a váltó elhagyása ugye ez a sajátossága az elektromos autóknak csak az irányváltókart kell csak használni . Ez az araszoláskor imádnám , ha csak bele gondolok a Keresztúri úton levő kilométeres sorra.
Városban az itt megadott hatótáv mindenre is elég , elmenni dolgozni ,gyerekért , bevásárolni stb . És egy egyszerű 230 hálózatról 8 óra alatt fel is töltődik . Ez pont arra elég hogy este feltenném, reggel le. Így még az akkumulátort is kiemelném . Rá érnek gyors tölteni ha elmegyünk kirándulni évente egy két alkalommal .
A fentebb említett töltési lehetőség ha panelházhoz tartozó pici garázsba befér ez az autó plusz ott fel is lehetne tölteni , szerintem ez nem képez negatívumot .
Az ára nem csábító ? Mihez képest mikor már 4M alatt egy autót sem lehet már venni. Itt pedig 6,X M a valós ára plusz állami kedvezménnyel 4M az autó . Mi ez ha nem jó ? Nissan Leaf és társai 10-12M.?Negatív számomra az a formája . Egy nagy szürke penészes citrom négykeréken . Inkább az új Sanderonak kellett volna egy tiszta elektromos változatot kihozni. Bár megértem miért ezzel jöttek ki, hisz ez már készen volt csak át kellett hozniuk keletről ezt az autót mert ott már egy éve van piacon más néven .
Ha már itt tartunk a mostani Logan & Sandero páros motor palettáját sem bírom felfogni épp ésszel hogy most miért.... gondolok itt arra Gen2 esetében a paletta 1.0 & 0.9T & 1.0T motor van ami mind kézi váltós .
Erre kihozzák a Gen3 1.0 ez oké bár a lóerő az vicc kategória Clioban próbáltam , még városba se! De itt van 0.9T & 1.0T most minek kettő ? Szinte azonos teljesítménnyel , most ne menjünk bele hogy 10 lóerő . Stb stb .
És adnak hozzá három fajta váltót ..... minek ?Szerintem így kellett volna =0.9T elfelejteni és a Dusterben későbbiekben Gen2 Sanderohóz kapható 1.0T meghagyni és ahhoz a kézi hatost és a CVT meghagyni és kész .
Dvix
Arra készülj fel hogy nem lesz egyszerű menet, de én sajnálom a dolgot és hiszek neked.”Hát az a sok narancs remélem élőben nem annyira vakító”
Renault szerint valami fluoreszkáló festék az a narancssárga festék rajta Hát ez igaz akkor csodás lesz.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Az 1.3 TCE sajnos a Clio sajátossága lesz na meg a márkán belül a Dusteré. Szerintem soha nem lesz erősebb benzines motor az 1.0T lesz a csúcs . Bár én bízom benne hogy jön a DCi ugyanis vannak hírek hogy nincs az annyira elvetve mint ahogyan a köznyelv által létrehozó tévhit állítja .
De ha nem is jönne akkor is megtudnám bocsájtani ha jönne egy e-tech egység.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz gyemipapa #1692 üzenetére
1, Most egy tervezettet hozol fel amikor valaki egyszer valamilyen Fb vagy egyéb lap egyszer megírt és felkapott ?
Szerintem az idő lesz az ami majd az embereket és az új emberi generáció aki majd ezt fogja majd használni nap mint nap ez olyan természetes lesz a hang nélküli autók világa mint most a hang keltő autóké.
Ez egy olyan váltás lehet ami anno a csattogó gőz hajtású szerkezet után a csendesebb Ottó motor .
2 , És ha az a korszak jön el amikor már egy új autóban sem kész kézi váltó , akkor mit csinálsz ?3, Nyilván az áram felvétel mostanában nem kész olyan gyors mint a benzin tankolás . De szerintem ez egy nagyon kényelmes opció , de az egy óra alatt full feltöltést kínáló opció is baráti . Azért nem árt ha az ember elvezet 200-Km majd megáll pihenni ilyenkor jól jön .
4, Nos tényleg nem vagyok jártas BP panel / garázs témában és ebbe nem is megyek bele. De ha jövő ez,akkor biztosan lesz valamilyen alternatíva ennek a problémának kiaknázására .
5 Igen féléve vett autód tényleg jó árban volt de itt a jövőről beszélünk és módjuk jövő évben vagy öt év múlva szeretnél váltani akkor hála az EU-nak behozott co-nak és a tendenciát követő gyengülő forintnak ez igen is jó ár . Te szép autód is többe kerülne jövőben mint múlt évben
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz gyemipapa #1696 üzenetére
"Gondolom Te már elektromossal jársz, vagy hagyományossal, de automatával. Ha nem, akkor pedig még Te sem látod elérkezettnek az időt velem együtt a váltásra."
Nem járok elektromossal, csak párszor mentem Leafel, hagyományossal járok DCI-vel vagy SCE motorral szerelt Logannal. De itt a topicban vissza tudod olvasni. Nincs saját autóm.
Ami volt előtte saját az egy H Astra volt de az is kézi váltóval volt ellátva
De ha lesz egyszer saját megint ami nem mostanában lesz, akkor hybrid vagy elektromos lesz.JoinR
Legjobb amivel egyetértek veled az a minimális karbantartási igény egy mai autóhoz viszonyítva. Bár az egyik céges leaf vezérlő egysége elszállt ami 1,2M-Ft volt a cseréje de még mindig jobb mint egy Ford motor csere.
Na de visszatérve a dologhoz , egyszer ki akarom majd deríteni hogy mennyi az éves költsége egy Leafnek , meg mondjuk egy TDCI Fordnak flottán belül. Mert megbecsülni sem merem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen