Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Bencus88 #7157 üzenetére

    Antialiasing (élsimítás, AA)

    Az élsimítás célja. a ''recés'' vonalak széleinek láthatatlanná tétele. Többfajta élsimítás létezik, az ATI kártyák az ún MSAA változatot használják, melynek lényege a több pontos mintavételezés. Ezt általában 2x és 6x között állíthatjuk, 2-es lépésekben. Általánosságban elmondhatjuk, hogy minál nagyobbra állítjuk, annál nagyobb memóriasávszélességre van szüksége a kártyának. Ezért a 128 bites memóriavezérlővel szerelt kártyák teljesítménye fokozottan visszaesik az élsimítás bekapcsolásával. Természetesen minél nagyobbra állítjuk, annál szebb képet kapunk, de a 4x már a legtöbb esetben nagyon szép képet ad.

    High Quality Anisotropic Filtering (magas minőségű anizotropikus szűrés, HQAF)

    Talán a legkevésbé látványos mind közül. Mivel a standard AF nem minden szögben tudja élesíteni a textúrákat, a HQAF-el ezt orvosolták. Ezt nem igazán használtam még, szóval nem tudom, hogy mennyire terheli a kártyákat.

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Új hozzászólás Aktív témák