Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fennec

    csendes tag

    válasz hjano2 #2569 üzenetére

    Én 3 hónapja mondtam fel a szolgáltatást, mivel elég keményen korlátozták a videómegosztók elérését (konkrétan a youtube használhatatlan volt, 3-4 percet kellett hagyni, hogy buffereljen, hogy akadás mentesen meg lehessen nézni egy videót, és ez nem csak a HD videóknál, hanem a 480p-nél is így volt). Persze a hibabejelentőt felhívva tagadták ezt, és folyamatosan az adsl tesztoldal sebességre hivatkoztak, hogy ha ott megvan az 5 mega, akkor ez van, ők nem tehetnek semmit. QoS-ről gondolom az ügyfélszolgálatosok nem hallottak még életükben, hiába győzködtem őket, hogy másik szolgáltatónál ezzel a géppel oké, routert kiiktatva nem oké. Mivel az se hatotta meg őket, hogy átmegyek egy másik szolgáltatóhoz, így megléptem. Személyesen voltam benn a Victor Hugo utcai ügyfélszolgálaton, az ügyfélszolgálatos hölgy mondta, hogy továbbítja a pénzügyi osztálynak a visszafizetési kérelmem, de elég sokat kell majd várni. A negatív számla már rég kijött, de a pénz nem érkezett meg, szerintem pont eleget vártam, jövő héten felhívom őket, hogy mi van. Ráadásul évente fizettem, így nem kevés összeggel tartoznak.
    Az 500 forintos történetbe én is belefutottam, szintén 1-2 napos késve fizetés miatt számlázták ki, de nagy nehezen sikerült kiharcolni, hogy ne kelljen befizetni. Kétszer beszéltem velük, az első után mondták, hogy téves, törölték a rendszerből, persze a csekket kiküldték még egyszer az 500 forintról. Másodjára ők hívtak, hogy tartozom, mondtam, hogy már beszéltem a kollégájával, és ő azt mondta, téves. "Valóban, elnézést" - aztán küldték a sztornó csekket.

Új hozzászólás Aktív témák