Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz Kalandor #17970 üzenetére

    Sziasztok!

    Tegnap hardverapró / barion fizetéssel bajlódtam, gondoltam megosztom.

    - K&H kártya hozzárendelve, minden adat megadva, beállítás, authentikáció ✔
    - Ez a hibaüzenet, amit prtScr tudtam csak menteni, olyan hamar átugrotta és zárta a próbálkozást:

    "Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra
    Segítségre van szükség! Kérjük hívja a K&H TeleCentert 06 70 335 3355"

    - megkezdődött a zenehallgatás
    - közben azért párszor újra megpróbáltam a folyamatot, hátha...
    - közben beléptem a k&h fiókba, átnéztem a beállításokat, engedélyeket ✔
    - Telefont negyedóra várakozás után kinyomtam...
    - Kikerestem a barion ügyfélszolgálat tel.számát az egyik FAQ-ból: 36 1 / 464 7099
    - Hosszas zenehallgatás után kiderült, hogy a
    - "hitelesítés a k&h miatt akadhat meg", próbáljam őket újra,
    - Nagy nehezen elértem a k&h-t ez a barion hibája lesz és még valami:
    - Próbáljam holnap az egészet újra...
    - Ma a telót nem vették fel, eddig tartott ki a türelmem
    - Korábban is akadt már hasonló hiba, pár havonta max 1-2 alkalom(erste és kh),
    - Rendszerint a második, max harmadik nekifutásra működött, eddig.
    - Jan. végén és febr. elsején perfekt végig ment a folyamat.
    - Legújabb chrome ✔ pluginok az oldalon leállítva ✔ sütit, előzményeket töröltem ✔ friss aktivált w10, összefoglaló alapján mindent akkurátusan végigpróbáltam ✔

    Hogyan értesülhetek, ha valamelyik banknál / barion oldalán hasonló pl ügyfélhitelesítési v technikai bug van?

    Barionon kívül milyen módot eszközöltök a ph! pontok jóváírására?

    Nem válasz akart lenni! Úgy látom más is találkozott hasonló hibával a negatív reviewek között (lentebb beszúrom). Mégiscsak jó lenne, ha többen is rögzítenénk legalább fórumban az anomáliákat, másképp ez a kínlódás marad.

    Köszönettel várom a javaslatokat!

    --

    V. Viktor
    ★🗵🗵🗵🗵
    2 hónapja

    Webshopban próbáltuk beüzemelni a Barion szolgáltatását. Az adminisztrációs és webshop-integrációs részt sikerült viszonylag gyorsan megoldani. Azonban rögtön az első tesztvásárlás során elbukott a rendszer... (erős ügyfélhitelesítési problémára hivatkozva)

    A Barion a kibocsátó bankot okolja, viszont más webshopokban sikerül fizetni (a nálunk elutasított kártyával) Barionon keresztül!

    Egy dolog biztos: egyszer sem sikerült véghez vinni a tranzakciót, így csak potenciális vásárlókat riasztana el. Szinte mindegy is, hogy a bank vagy a Barion hibájából.

    --

    Válasz a tulajdonostól
    2 hónapja

    Kedves Viktor,

    elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt. Természetesen érthető, hogy az Ön szempontjából nem releváns, hogy a kibocsátó banknál, vagy a Barionnál van a hiba.

    Amennyiben nem oldódott meg a probléma, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a review@barion.com email címen.
    Gergő

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák