-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz Sanziii #71084 üzenetére
szia,
mivel azt írtad hogy hidegindításos a "hiba" én abba az irányba mennék el,hogy mi az amit pluszba használ hidegindításkor a kocsi.Nem tudom hogy ennél a motornál hogy van,de emisszió miatt E46-ban van szekunder levegő szivattyú amit hidegindításkor használ(kb 2-3 percig) hogy jó legyen az emisszió.
De jön Ezredes és megmondja Ő ha rossz irányba tapogatózok.upd: gyorsan utána olvastam, ccv cső vagy vanos mágnesszelepet emlegetik angol fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz Sanziii #71084 üzenetére
Hideg első indításnál, alapjárat ingadozás,kb 10 másodpercig aztán beáll 1000-es fordulatra.
Sok benzinessel nem volt dolgom, de egy SLK200-ban ez halál normális, hogy kicsi ingadozás volt, a hidegen pedig emelt alapjártat télen nyáron. Mondjuk a sor6nál az az ezres alapjárat hidegen kicsit soknak tűnik.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
negro
őstag
válasz Sanziii #73310 üzenetére
Felnibol nem erdemes replika napi hasznalatra. Nekem gyari BBS RX 209 (18/8,5) van E39-en de becsipodes volt mindig az Alpina felni is masik setupnak. Persze mivel arany aron van a gyari en is neztem replikat is de pont ezert nem mertem penzt kiadni erte. (A BBS kapott mar sokat de birja es 1x volt csak gorgozve 2db pedig +20 evesek a felnik. Van egy sejtesem ezert kerulnek csodbe is utobbi idoben es mentik meg oket mert 20-30 evre gyartottak...)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Speeedfire
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs