Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz p0lip #54576 üzenetére

    Tegnap rendbe raktam az autót kívül-belül és hát igen... ha már szép volt és csodálatos a járgány akkor elmentem erre-arra... voltak fogócskázós társak :D

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

  • negro

    őstag

    válasz p0lip #54576 üzenetére

    matra, videk. mivel itt a latszat motorosok el leptek a kornyeket majd a rendorok is ...gyakorlatilag fordulhattal vissza.

    ''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz p0lip #54576 üzenetére

    Az fikázza aki nem próbálta. Én anno sokat kerestem gumit ami számomra ár/ érték arányban megfelelő mivel 1 szezon alatt hátul 0-ra írom a gumikat és elöl is kb felére ( 10-15E Km ) Nekem a mintázata tetszett hívtam az itthoni forgalmazót és rengeteget beszéltem vele. Amit elmondott telefonba,hogy milyen lesz az úgy is volt.... Én nem csalódtam benne. E39-en ~15E Km-t használtam. elöl / hátul az volt és nagyon jól tapadt. Puha a keverék ezért kopik de tapad. Használtam városban / pályán. Nem átlagos felhasználás mellett persze..... Nekem soha semmilyen problémám nem volt vele. Nem éreztem soha,hogy nem fog a gumi vagy szar lenne.... Pedig folyamatosan kapta a padlógáz / padlóféket. lámpától-lámpáig nem kenődött nem fogyott el. Kanyarba is megfelelő volt. Esőben sem éreztem ,hogy probléma lenne vele ~200-akkal mentem vele esőben és tapadt.... Direkt 100-ról többször padlófékkel teszteltem,hogy áll meg és nem volt probléma vele. Most az E60-ra is azt vettem. 1500Km-t mentem vele és ugyan azok a tapasztalatok... E60 mondjuk erősebb mint az E39. Az E39 olyan ~ 270Le / 580Nm az E60 meg jelenleg ~370Le / 750Nm. E39-en hátul 265-öt volt az E60-on meg 245-van. Hátul nyilván a kisebb méret/több erő miatt jobban meg tudja tekerni a gumit is de még így is megbirkózik vele. Lámpától emelt fordulattal rajtolva simán hozza a 4,8-5s 0-100-at ( Contival ez ~5,3s volt persze akkor gyengébb volt a kocsi ) úgy,hogy nem mondanám,hogy szar.... X4 M40i-t lerajtolom az összes lámpánál kia stinger 3.3 biturbo-t is ( biztos számít az is ,hogy jót rajtolok és nem alszok be ). M4-el meg kb ~70-80-ig fejet mentünk utána erőből elment.... Autópályás magas tempót is bírja 250+ . Szóval minden körülmények között nálam helytáll és nem fáj ha az egész szettet évente újra cserélem. E60-at új continental conti sport contact 5-el vettem azok is nagyon jó gumik voltak szó se róla de ugyan annyi idő alatt 0-ra koptak hátul sőt még a blokkok is kiszakadtak belőle. Ugyan úgy ugyan ott közlekedek és nem igazán érzem,hogy kevésbé tapadna a Contihoz képest. Most sem a gumival magával van a baj hanem,hogy ekkora teljesítményhez azért nagyobb méret jobb lenne 275-re gondolok pl. Milyen féktárcsa ? Márkára gondolok. Én jártam ( de nem csak én ) már úgy gyári új BMW tárcsával,hogy ütött pár ezer Km után. Pedig minden ki lett cserélve. Fékcsövek fékcsúszkák fékrugó fékfolyadék féknyereg elpucolva kerékagycsapágy elpucolva ( hibátlanok ) Elöl az ÖSSZES lengőkar kicserélve gyárira és ÜTÖTT.... Elvittük felszabályoztatni és jó lett.... És ez egy F11-en amiben volt ~140E Km..... Sírt az ember,hogy porol a gyári betét mint az isten nyila... kb 25E Km alatt le is írta a betétet mondtam,hogy próbáljuk ki az ATE ceramic betétet ha gondolja. Beraktuk és azt mondja ,hogy jobb mint a gyári... Jobban harap és nem is porol... Érdekes ez is,hogy mi van a gyári tárcsával/betéttel amivel régen nem volt semmi most meg jönnek ilyen hitvány szarok is :( . De visszatérve a szabályzáshoz Általában segíteni szokott és utána jó szokott lenni. Amikor megvettem az autót akkor éreztem,hogy ráz a tárcsa elöl ezért rögtön meg is szabályoztattam. Azóta mentem ~20E Km-t el is kopott a betét és kapott megint egy szabályzást. Nekem még kopáshatár felett van a tárcsa vastagsága 2 szabályzás után is. De ha ez a betét garnitúra elkopik akkor viszont tárcsa csere is szükséges mert addigra kb kopáshatáron lesz amire már új betétet nem rakok fel. Ha alapból nem szar minőségű tárcsa kerül fel akkor működhet a szabályzás.

    (#54581) negro

    Le kell rakni a tárcsát és akkor csinálják meg mikor van idő az kb 1-2 hét.... Majd ha új tárcsa kerül fel akkor azt leadom lyuggatásra.

    (#54578) Skimaster

    Az én véleményem szerint mindkettő jó lehet. Persze ha a kocsival nem stimmel valami az aggyal pl akkor nyilván ha helyén van megcsinálva az még pontosabb / jobb. Ha minden jó akkor levett tárcsák is lehetnek jók. De mondom ahhoz szükséges az is ,hogy ne hitvány tárcsák legyenek mert azok soha nem lesznek jók.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák