Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ignorant

    senior tag

    válasz Tomoty #21117 üzenetére

    335i - szerintem tokeletes valasztas. 2 eve hasznalom, minden benne toltott perc orom nem lehet megallni hogy ne nyomd neki :D Dinamikusan vezetve 11.5 liter az atlagom.

    Arra vigyazz, hogy uj szerias turbok es HPFP pumpa legyen benne. (kideritheto az alkatreszeken levo szamok alapjan)

    Sok helyen azt irjak hogy a wastegate rattle normalis, de ez nem igaz, normalisan mukodo alkatreszekkel minimalis es csak beinditaskor jelentkezik.

    Ha van ra keret akkor mar csak a hangja miatt is inkabb i-t vennek. Vezettem 335d-t meg mindenfele 335i-t valasztas elott.

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Tomoty #21117 üzenetére

    És a másik oldal... 335D, dinamikusan vezetve 7,2l, és ebben van dugózás is(városban maximum 8-ból elvagy). DPF-el elvileg nem lehet problémád, mert a BMW nem spórolt rajta pl. a japcsikhoz képest. Turbok szintén nem romlanak, karterszűrő ok. Amire figyelni kell, az a szívósor, és a lánc. A láncnak utána lehet járni, egy nem magyarországi márkaszervizet kell emailen megkérdezni VIN alapján, hogy a selejtes lánc került e bele az autóba.(ha gondolod megpróbálhatod itthon is, hátha...)
    Hangja az nem benzines, ellenben sokkal jobb mint egy sima 4 hengeres kerregőé, vagy egy régebbi sor 6 kályháé. Kívülről ha nem bírod, akkor zavar, de a kabinból kifejezetten kellemes a tónus.(ne húzd le az ablakot...) Cserébe kapsz egy kamionnyi nyomatékot, ami egy teljesen másik feelinget ad, mint amikor a benzinest 6000 fölé tekered.

    Don't Tread On Me

  • BeZol

    őstag

    válasz Tomoty #21117 üzenetére

    Személyes tapasztalat, hogy az 1825kg-os E93-as 330D-vel otthagyod autópályán a 335i-ket, hiába nyomnak le 0-100-on, 90 km/h felett győz a többletnyomaték, és ez az, ami szerintem számít, mert nem piroslámpázni fogsz a legtöbbet. A hangélményért viszont tényleg ajánlom a 335i-t, szép hangja van, de a sor6 dieseleknek is sokkalta szebb a hangja, mint a sima 4hengereseknek. 645Ci-t körbeautóztam autópályán, az egy vicc egy kocsi, viszont a V8 még szebben szól.
    Ha létezett volna E93-ban 335D, én is azt vettem volna, viszont mivel nem volt, maradt a 330D, és csöppet sem bántam meg, felesleges ide erősebb motor, így is otthagysz bárkit autópályán, viszont a 335D két turbója miatt nagyobb költségek üthetnek be idővel, jah és csak automatában kapható, ami szerény véleményem szerint gusztustalanul néz ki belül azzal a fehér aluminium vagy milyen karjával, de lehet a későbbi változatokba már ezt a szép fekete váltókart szerelték, de az nem 6misi körüli akkor.
    Én 200zal szoktam autópályán haladni, így 8,5-es átlag jön ki, egy 335i-vel ez biztos 16liter vagy több lenne, és ha szeretsz 450km-enként tankolni, szíved joga. Én speciel tempomat 140-nel megteszem a Budapest-Stuttgart távot 1 teli tankkal.
    Ajánlom figyelmedbe a [link] honlapot, írd be az adott típust, és megkapod rá az átlagfogyasztást. Én 330D-mre 7,44litert írnak, ami teljesen korrekt, mert 5,8-8,5 között lehet vele kijönni, egy 335i-re pedig 11litert írnak, de vajon ott mennyi a szélsőségesebb fogyasztás?
    Ha áttérünk arra a szempontra, hogy évi 15.000km, akkor egy 335D 8,5 kontra 335i 11liter összevetésben most mondjuk 430Ft/literrel számolva mindkettőt, akkor kijön, hogy egy 335D: 550.000Ft, egy 335i: 710.000FT, egy 330D: 480.000Ft üzemanyagköltséget jelentene neked évente! Ezekkel a számokkal szerintem érdemes kalkulálni, ha hosszabb távra terveznéd az autót.
    Amit szerintem fontos figyelni, azok a következő extrák: M-sportcsomag ( sokkal jobb megjelenés, kisebb légellenállás, M-es logók mindenfelé ), bőr ülések ( szövet nekem nem tetszik ), elektromos ülések ( azt hiszem bőrhöz kötelező eleve ), nagy Professional navi ( ha nincs, akkor otromba középen a kocsi, a kisnavi meg szimplán nevetséges, hogy nem tölti ki a teret ), xenon lámpa is legyen ( azt hiszem széria ), és a nagy hifi, na az mindent visz, igaz, azt hiszem csak E93-ashoz van a bmw high end audio system, coupe-hoz nincsen, csak a harman kardon-os.
    Érdemes lecheckolni a lengőkarokat, nálam 95.000km-ig bírták a magyar utakat. Téligumi szett 17" 350k kompletten újonnan, érdemes utánaérdeklődni, hátha van. Nyári gumikból Michelin Pilot Sport 3-ast ajánlom, de gyárilag Pilot Sport 2-esekkel jöttek ki, ami defekttűrő, cserébe kanyarban mintha lepattogna a kocsi nagyobb sebességnél, és drágább is. Nálam a 255/35 R18 94Y-os hátsó gumik 30.000km-t bírnak, és 65-70k darabja, érdemes ezt is megnézni, milyen állapotban vannak. Nálam most 147.000km-nél hátul a difin van vmi csavar, ami egy gumigyűrűt fog oda, és a csavaron túlra is látszódik, és ez bal oldalon van csak, ez tompítja a hajtás rezgéseit vagy micsoda, és nálam kiszakadt, hiányzik a guminak pár darabja, ezért most cserélni kell, vagy szétszedi az egész hátsó futóművet később, úgyhogy ezt is érdemes ellenőrizni, mert egész hátsó futóművet ki fogják nálam most szedni...
    Azt hiszem mindent leírtam legjobb tudásom szerint, remélem nem bántottam meg senkit vele, és nem indítok diesel vs benzin csatát :U
    Utolsó szó jogán még annyit írnék, hogy ha teheted, akkor E93-ast vegyél, múltkor a muki mosatta mellettem az E92-esét, és tök depis lett, hogy nem kabriót vett, jah és hogy nem sor6dieselt.

Új hozzászólás Aktív témák