- Docker konténerizálás
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 10
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- JavaScript topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5479 üzenetére
Na végre jól döntöttél...330i vagy 530i.
Ha nem az akksi a gond és a generátor tuti jó....akkor jó nagy talány.de ez eléggé generátor gondnak tűnik..bizti jól tölti??..ok hogy nem ad visszajelzést gondolom az ikonnal hogy nincs akksitöltés..de ettől még lehet elégtelen a töltés.ékszíjat mikor cserélted??
Ha generátor akkor agybajt fogsz kapni az ártól.Ha ékszíj akkor semmi.Tényleg ennyi idő alatt nem kéne lemerülnie.valami zárlat lehet ami leszívja vagy nem tölt jól a generátor.
Nekem ilyen időben majdnem 1 hetet is kiíbr pedig én nem megyek több 100 kmeket.speciel én nekem is is most 4 napig állt és teljesen okésan indult....próbáld ki nagyobb Ah.s akksival mint ami bele való."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5513 üzenetére
Az a világítás egymaga nem lehet a ludas - elvileg két 5W-os szofita izzó van benne, az összesen 1A környéki áram - az utastér világításod nem marad égve? Az ajtóknál találsz egy-egy kis kapcsolót, azok ha meghibásodnak, nem kapcsol le a világítás A csomagtérajtónál is megvan ugyanez a kis kapcsoló
Ez együtt okozhatja nagy áramfelvételt
God Vazzeg: Remélem mielőbb sorra kerülhet az is
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5515 üzenetére
Pedig van - egy kis műanyag pöcök, ami a csomagtérfedél csukásakor benyomódik - nézd végig az alsó részt a csomagtartófedélnél
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5519 üzenetére
Ahogyan írtam már - sokminden megkapja a fix 12V-ot - a motorvezérlő elektronika, a váltó elektronikája, ha automata, az ablakemelő elektronikája, az ablaktörlőé, az autórádió, a riasztó! és így tovább...
Ezek egyenként nem túl nagy nyugalmi áramot vesznek fel, de együtt szép kis fogyasztás jön össze.
Az E39 elektronikáját nem ismerem, de az E36 rajzain jól látható, hogy millió egy fogyasztó van akkor is a rendszeren, amikor a kocsi parkol és nincs gyújtás - az az 500mA környéki fogyasztás lehet reális sajna...
De az még nem indokolná, hogy négy nap alatt megkajálja az akksit...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5519 üzenetére
Nekem 60ah.s van benne 55ös helyett azóta max.télen volt asszem 3x indítási gond de akkor is csak mert 1 hétig állt a kocsi a törés miatt.
Nekem nyáron majdnem 2 hétig kibírja ha mondjuk előtte mentem 60-70km.t.szerintme ennyi alatt feltöltődik az akksi ha nem nagypapitempoba mész mert ugye annál jobban tekeri minél jobban nyomod.
Nekem nem tom mennyit vesznek le a dolgok..de nekem ha égve marad akár csaka helyzetjelző egy sípoló hang figyelmzetet rá.de mondjuk ezt látnám is...AE rulez...
Csomitartóba lecsukás után oltódnia kell azonnal ha nem valami kapcsoló eltört.két olyna kicsi égő nem szívhatja le le az akksit pláne nem ekkorát.
Nekem riasztó meg immob is az akksiról megy, sajnos nem külön akksisok. , és így vana fent említett értékek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5523 üzenetére
Nézesd meg azért Ahogy írtam az E39-et nem ismerem még annyira sem elektronikailag, mint az E36-ot ( azt viszont bogarásztam már rendesen - muszáj volt... )
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #5617 üzenetére
Jah, és nehogy félreértsétek, az autóm jobban megy mint az Audi. Bár jó érzés volt, hogy előzéshez csak a nyomatékot használtam. Egy 530i már nagyon elkenyné ezeket a 3.0TDi -et. A hétvégén kapaszkodón én is elkenytem egy E320CDi -t, igaz nyögve nyelősen, pedig az is nagyon erőlködött. Utána Pécsen a lámpánál néztek is, hogy vajon milyen motor lehet ebben az öreg BMW -ben. Még akkor lett volna meglepetés, ha megtudták volna, hogy csak egy szaros 2.8 -as moci volt a ludas.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5631 üzenetére
lehet kapszép ferkát de ez a szép ferkát állva hagyja
750lóerő a nyomaték tuti lefojtva mert nem bírná a váltó......V10 biturbó tuti 1000 feletti nyomatéka lenne.szállj ki az ülésbőlNem hiszem ennyit számítana.nekem megvan a kék kis matricám 2 évre megint, fékbetét csere volt csak brembora.cakk pakk 50 volt.
viszont első gátlókat belátható időn belül cserélnem kell, akkor már tuti bilstein hogy összhangab legyen a hátsóval.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5638 üzenetére
Az M6 nehezebb vagy fél tonnával, így értelmetlen hasonlítgatni. A kanyargós pályán egyértelműen győz a ferka.
Hétköznapi használatra viszont alkalmatlan, ha sokat kell menned. Pár száz km, és úgy szállsz ki a ferkából mint a mosott sz@r. Hétvégére ökörködni viszont tökéletes. -
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5638 üzenetére
hát alap f430 490 ló ez a biturbós M6 meg 750...szerintem nem lépi le a ferka....van 260 ló előnye
az azért nem pista.....Persze van tuningos ferka is a novitecé már 640 lovas turbós szintén az valszeg lelépi mert más motor a kettő.
Amugy nekem is a ferka f430 kéne még ha egy ilyne m6 le is lépne és megcsalom a bömit120d 245 ló ...nem fogja kibírni szerintem a 24 órás hajtást.ha 123d lenne talán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5649 üzenetére
B+ hogy ez a mázas cserépedény nem tudott kimaradni belőle - miatta nem nézem a Forma1 közvetítéseket sem magyarul...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5652 üzenetére
V10 biturbó....mindent visz ...egy lambot is megesz...sőt ha a nyomatékfolytástkiveszik még az enzot is megeszi szerintem.
V8 biturbó fekát max a súlya miatt nem.ezt a dzsípávőrt is le lehet ám úgy ültetni mint a novitec f430at.ettől függetlenül jahh ferka kéne...vrőőőőőmvrőmmm
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5668 üzenetére
Akár itt is megnézheted - kelleni fog a kocsi gyártási éve a kiválasztáshoz.
Általában van raktáron nekik - de ha nem, egy napon belül beszerzik.
Gyanítom az E39-nél sem ugyanazt a méretet használták a teljes ciklus alatt ( az E36-nál van többféle ).
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5671 üzenetére
Néha a kevesebb több - szvsz kicsit kisebbségis beütésűen giccses lett.
Ha azt kell vele prezentálni, hogy "kő gazdag vagyok", az megvan benne - bár mellékhatásként az is lerí róla, hogy "ízlésem az nincs hozzá"...
De mindenkinek jogában áll hülyének lenni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5671 üzenetére
nincs mire költse ennyi....
Ok lehet jó a ferka váltója de a duplakuplungos bmw 7esebbességes váltója nem hinném olyna rossz lenne.meg van smg 2-3 is...eléggé dícsérik.
Pollenszűrőből több van enyémbe pl csak gyári mert klímanélküli A oszlop előtt neked gyanítom van klímád és valószínű a kesztyűtartó mögött lesz.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5692 üzenetére
Van néhány 30d az ismerősök körében. A motorral eddig még egynek sem volt gondja, pedig sokat mennek. (40-50e km/év) Talán a korai évjáratok lehetnek zűrösebbek kicsit, de ha megkapták a megfelelő gondoskodást, és nem kerülték meg vele 100x a Földet, akkor simán bevállalhatók. 2 millából viszont nehéz lesz jót találni.
Az egyértelmű hogy egy automata, CR dízelesre sokkal többet lehet költeni, mint egy manuál benzinesre, ez a technológiából ered, de az azért túlzás, hogy "csak a gond van vele...rengeteg pénzt kell beleölni" Simán lehet, hogy 300e km-errel később úgy adja el, hogy semmihez nem kellett nyúlni addig.
BTW dízelt csak automatával vennék. Ekkora nyomatékot kellemetlen kéziváltón keresztül továbbítani. Folyamatosan bólogatsz benne előre-hátra...(#5694) tibi666
Ha tényleg csak hétvégi autó lesz, akkor lehet hogy mégis csak benzinest kéne nézni.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
akkor nézegetek benzinest, vagy dízel w210est.
de a benzines kínálat nagyon gyenge. a w210 is tetszik neki, főleg miután az enyémmel elmentünk egy körre. az a baj, hogy a 270esek szerintem túl vannak árazva. 290td-k vannak még, azok viszont elég lomhák a maguk 130 lóerejével a 4.8 méteres kasznihoz. még egy 300 td-t láttam, az nem tűnik rossznak, 180 ló körül van. el kell menni, meg kell nézni.ma egy 270 cdi-t nézett meg pesten, 3 milliót kérnek érte és 108 ezer km-t hazudnak rá. mondjuk elég jó, motoros bőr, automata, multikormány, kétoldali klíma, fent van használtautón is. de én ennyit nem adnék érte. képeken láttam csak, ott nem tűnik rossznak, de azt mondta, hogy nem úgy néz ki, mint ami 100at futott, de még csak nem is 200at. nyilván, dízel kombit nem azért vesz az ember, hogy elszaladjon vele a postára. meg nem is az a baj, hogy sok a km bennük, csak nem tudhatod, hogy mennyire vigyáztak rá.
a másik gond, hogy mivel kombi kell, nagyban szűkülnek a lehetőségek. szinte csak dízel van. bár most beugrott, hogy meg kéne nézni a6 quattrokat is. elsőkerekes autót nem akar, tudja, hogy az csak erőlködés. awd, vagy rwd jöhet csak szóba. vw dízelek sokat bírnak, úgy hallottam. 2.5 tdi, vagy 2.7 t nem lehet rossz. na majd felvetem neki ezt holnap. ő nem egy nagy számítógépes guru, ezért keresgélek neki én autót. viszont műszakilag jobban ért hozzá, én analfabéta vagyok e téren. bankár lennék vagy mi a fene.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
ez tök ok de lehet széttolták őket nem tudhatod mennyi volt bennük 250?300e km??
Ennyi után benyásnál is jöhet gond.
rengeteg e46 320d járkál az uton és nem láttam még egyet se megállva.csak nyugodtan autozó elégedett tulajokat.6 lityoval ,,,chippelve 180 ló."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5703 üzenetére
lehet hogy az e39 530d mocija nem volt jó.
De az e60 530d-ből nem hinném azért szaladgál agyba főbe annyi mert olyna fos és szervizigényes lenne.
A 2.0d moci mindig is jó volt.mondhatni kitünő.
250e után ha elromlik valami annyi alatt behozza a fogyiba azt.
számold csak ki egy 320i 8at eszik ez meg 6ot.+2 liter...100km.en 500ftx2500...kár eze rágodni akik tartották megérte nekik.
Ettől függetlenül nekem se kéne dízel egyik gyártótól se.320i.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5697 üzenetére
Kár kiragadni néhány negatív példát a népítéletből, amikor a nagy többség meg volt elégedve az 530d-vel. Lehetne hozni a benzinesektől is negatív példákat, de abból ugyanúgy nem lenne érdemes messzemenő következtetéseket levonni. Mint ahogy abból sem, hogy a BMW szervíz előtt hány elromlott BMW-t láttál.
A 30d igenis kiváló konstrukció a maga kategóriájában. Az automata váltó neccesebb, mert a névleges nyomaték tűrése 20NM-rel kisebb, mint a motor teljesítménye. De elbírja, mert túlméretezett valamennyivel, és később hozzá is módosították a teljesítményhez. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5707 üzenetére
Nem 150e km-re terveznek motort sehol sem, főleg nem a BMW-nél. De ezt a vitát úgysem tudjuk eldönteni. Maradjunk annyiban, hogy ismerőseim meg vannak elégedve a 30d-ikel. Nem azt mondom, hogy nem fordulhat elő hiba, de ismert konstrukciós gyengeségei nem nagyon vannak. Mint ahogy a 28i-nek sincs, mégis 300e-nél hengerfejes lett egyik ismerős szüleinél. (nem volt tiporva)
(#5699) _Fonzy_
Ejj, ha 17-es lenne ugyanebben a méretben....(#5709) tibi666
Benzinest nyugodt szívvel ajánlhatsz neki. Ha csak hétvégi kiránduló autó lesz, akkor gondolom úgyse nagyon megy bele több évi 15e km-nél. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5726 üzenetére
hát ez van nálam is szerintme leömlő tömítés vagy hengerfej vagy pollenszűrőcsere..vagy a lófax tudja....
Annyira azért nem fikáznám az 530d.ket tény e39 530d nem sok rohangál..de benyások igen sok.
e60 530d egy tökéletes verda lehet nem hiába van annyi belőle.
a 20d fogyaszt 6ot.a 30d 8at tuti.
én így is ugyis benyást vennék."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5739 üzenetére
1.8 benya, 156 ló.
166 kívülről gyönyörűűűűű belül meg ahogy mondod, hányadék...
Mondjuk nem az egész, csak a középkonzol, mert pl hátsó ülések talán csak S-classban jobbak...
Én mikor vettem a volvo-t, gondolkodtam előtte egy 166 3.0 v6-on...
Az a motor, az a hang...
Nézd meg azokat a foteleket hátul: [link],[link]
Meg a gyönyörű motortér...[link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5745 üzenetére
Különösebben nem nagyon kérdezgettem utána, Volvo-éknál egyszer megkérdeztem szerelőt, mondta, hogy valószínüleg valamelyik szűrővel kell kezdeni valamit, majd ha aktuálisak lesznek a cserék, megnézi...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5751 üzenetére
Azért egy kicsit gondolj bele abba, hogy mi lenne itt az utakon, ha itthon sem lenne felső határ az autópályákon - sokszor így is csak a szerencsén múlik, hogy hazaér-e az ember...
Az ok, hogy Te látsz 130 felett is - de sok az olyan sofőr, aki a kocsi orrát is elmosódottan látja, a tükörbe meg bele sem mer nézni, mert akkor nem látná az utat maga előtt.
Belekezd egy kikerülő manőverbe és mivel túl majrés ahhoz, hogy a tükörbe nézzen, vagy figyelmetlen, rutintalan - szabadon választott -, egyszerűen kimegy Eléd - és nem biztos, hogy meg tudsz állni, mert esetleg már közel vagy...Akkor ki lenne a hibás?
És mióta eltörölték a 8 általánost is, mint feltételt, tényleg minden hülye kaphat jogsit, ha van rá pénze...
Csak gondolj bele mi megy egy kellemes dugózás közben Pesten...
Nincs azzal a 130-as határral gond - van, ahol még ennyivel sem szabad menni autópályán
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #5761 üzenetére
hát ha jól vettem ki a cikkből akkor 10%tól büntetnek, tehát 90es korlátnál 99től...ha szerencséd volt az óra csal 5 km/h-t és megúsztad
Egyébként sztem max 10 ezer...de ha nem helyszíni bírság, akkor már feljelentésnek számít, vagy nem? az meg 30tól indul...bár arra hónapokat is várhatsz mire kijön a csekk
Egyik ismi tiltott helyen parkolt, szélvédőre kapott egy értesítést hogy feljelentették, 3 hónapra rá kapta a 30k-t, már azt hitte, hogy megúszta...érdekesség: engem még a 30k-s változások előtt mértek be lakott területen 59-el. egy darab ezressel megúsztam és nem zsebbe , hanem helyszíni bírság, csekken. na ilyen se lesz többet biztos az életbe
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5761 üzenetére
szeretnél te ilyen oktatást.
kollégám fiát tegnap húzták meg forgalmi vizsgán, mert 4 sávos úton a belső sávban elhaladt egy külső sávban haladó autó mellett zebrán.
zebrán előzni nem szabad. ha 5-tel ment volna a külső sávban, akkor neki le kellett volna lassítania.kivágták. egyébként nagyon ügyesen vezet, már évek óta kijárnak horgászni, ott tanult meg vezetni, terepen. én is voltam már velük kint, tényleg semmi gond nincsen, finoman bánik az autóval. de hát ezek ilyenek. viszont azt, aki két kézzel 10-2-nél markolja a kormányt, de úgy hogy lilul a keze és közben remeg a lába, de betéve vágja a kreszt, azt átengedik.
én drágábbá és profibbá tenném az oktatást. vezetéstechnikai tréninggel kötném össze. a mai napig járok ilyenekre, évente egyszer elmegyek, pedig már lehúztam 300 ezer km-t, de nem árt frissíteni a gyakorlatot, hogy vészhelyzetben előjöjjön.
én a múltkor láttam trafit, óra szerint 147-tel mentem (amúgy gyorsabban szoktam pályán, isteni sugallat lehetett, hogy nem léptem oda jobban egyből, ahogy felkanyarodtam) az egyik pihenőnél az m3-on, utána izgultam is, hogy nem-e volt kint valami sunyi 100-as, vagy 110-es tábla, de ma megint ott jöttem és megnyugodtam, hogy nem. úgyhogy remélhetőleg nem kapok semmit. valójában nem lehetett több 140-nél. meg előtte 1 héttel 40es táblánál mértek, óra szerint 45-tel mentem, úgyhogy megint nem tudtak elkapni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen