-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4148 üzenetére
te figyu lexaorm ki hogy hol isteniti a VW.t az csak egy népauto...30 éves bömiből is lehet sztárt csinálni meg 20 évesből is...lásd a sok e30at....de az asszimetrikus visszapillantó egy borán pláne egy a6os audin akkor szégyen...hogy üvölt....
[OFF]Engem mér kéne überelni szeretema bmw.t de ami igaz az igaz...én dízelt pláne chippeltet ami 10 éves és 30-40 lovakat hoznak egy 2.0ás mocin +180-200e van benne tuti nem venném meg még ha bmw akkor se...sőt semmelyik autóból sem kell dízel még +150Nm árán sem.a 2.0i 8 lityot eszik itt van Vangelis példának...egy chippelt 320d is bekap ennyit még alapon is.....ha nem mindig ugy váltod el hogy ne kapcsoljona turbója..de ugye a nyomaték meg csak ugy jön meg ugy visznt eszik is....és ha a benyás tartósabb mér nem azt veszi a nép nem vágom...ők tudják...ha fizetni akarnak...ők tudják mire adják ki a pénzüket...én kb telibexarom..max. elmondom a vélemény akár tetszik akár nem.....én 320d.t max ujonnan vennék max. 1-2 évest ami igazoltan 40-50e km.t futott max....[/OFF]Vannak tudod aki A>B.be jutásra veszika kocsit munkára kell nekik egy eszköz...nekem nem egy eszköz én szeretem élvezem még ha vannak hibái is és ha nem 6 latt van 100on hanem 2x ennyi altt..nekem egy élvezeti cikk...ami remélhetőleg nemsokára még nagyobb lesz mert erősebbre cserélhetem...
Ez kb olyna mint egy uj 335d.t chippelni....kapsz kb +50 lovat...100Nm.t....és a motor,váltó, kuplung turbó életartamából kb -50-70%-ot...megéri???..NEM!!!....így is megy mint a disznó az összes dízel füst árán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4169 üzenetére
Nyilván nem mindennapi szaladgálásra való egy ilyen. Arra nem jó és nem is praktikus. Nem munkába járós bevásárlós autó.
Biztos lehetsz benne, hogy ez egy színtiszta hobbiautó.
Az, hogy semmit se érne az erős túlzás.
Ha valaki ért hozzá, és hétvégi autónak összedob ilyet az maxi respect. Én is nagyon szívesen járkálnék néha egy ilyennel, amikor olyanom van. Eljárni vele talikra, esetleg versenypálya nyíltnapokra stb... -
zolikaDB
veterán
válasz MPowerPH #4175 üzenetére
Hajajj, de szép cápa!
Én arra jöttem rá, h annak idején, a 90-es évek legvégén, gyíkként vásárolt Képes Autó Expresszekben szarért-hugyért árulták a fasza kocsikat. Na, akkor a kutyának se kellett, mert nagy, sokat eszik, inkább suzuki. Akkoriban volt Camaro 300e-ért, Corvette fél misiért, meg cápák jó árban!
Mostmeg alig vannak, és áruk a csillagos égben van! -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4173 üzenetére
Szerintem az eddigi hozzászólásaimból kiderült, hogy én is abszolut a gyári állapot híve vagyok. A hétköznapi autóm soha nem tuningolnám én sem. Csupán arról van szó, ha megtehetném, akkor én szivesen tartanék egy ilyen 4-500 lovas szörnyeteget is a garázsban sokadik autóként. És nem érdekelne, hogy nem bír ki sokezer kilométert hiba nélkül, mert úgyis csak hobbiautó, amibe csak évi max 1-2e km menne.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4191 üzenetére
teso szerintemilyet bármelyik nagyobb felnis tud neked hozni...igen nagyon népszerű tipus.
igen BBS felni..Ha gyári bmw felni akkor ez a kedvencem>>felni.....anno az e36 328i.ken volt alapfelszereltség ez, aki arról leszedi és jobbat tett rá annak van ilyen....16"osban lenne is..nem is vészes de akkor a 4 uj pirelli mehet eladásra....akkor inkább nem.pedig nagyon bejön igaz most pénzem sincs rá és lassan itt a nyári gumma csere.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4175 üzenetére
"Imádom a 8 -asokat is, madv12 gépére nagyon kíváncsi lennék már. Az nagyon megbecsült, felújított jószág. "
Gyere és nézd meg .......
Most már, hogy elmúlt a latyakos tél, kihozom a garázsból szebb hétvégeken....meg ott lesz a Carstyling Tuning Show-n és a JSZV 2009-ben
Amúgy meg egyáltalán nem felújított, csak olyan állapotban van, mit egy új pedig a 14. évét tapossa.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #4208 üzenetére
Úgy rémlik ezt, hogy ezt már régebben is eljátszotta.Aláírás
Sociedad Española de Automóviles de Turismo <> SEAT WTCC Fan -> alázzuk a bömösöket meg a cheviket a zsigákról nem is beszélve Az aláírása is jó. Alázzuk a bömösöket. lol[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4223 üzenetére
A PD TDi igenis jó cucc. Főleg ha kicsit megberhelik. Megy az mint a golyó, hiba se nagyon van, csak nem szabad hidegen alázni meg gyakran kell akkor az olajat cserélni. Anyám az 5. PD TDi-t hajtja, sose volt semmi vele, sőt elötte a sima TDi-vel se. Csak nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Amúgy jövőre a Seatba is CR lesz, és a VW megcsinálta megint a leghallkabb dieselt az új CR TDi-vel. (valamelyik autós magazin golf6 vs. 118d vs egyebek teszt).
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra
azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.
az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.
ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e
a fityoban asszem valami M power van.
szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...
amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4257 üzenetére
benyásnak annyi előnye van hogy gyárilag nagyobb tartományban áll rendelkezésre közel ló.
a dizelnek megy ugyan ez igaz csak nyomatékra.
a dizelekben meg hosszabb a váltó kisebb tartományban áll készen a sok ló és a nyomaték is magas fordulaton elfogy így a legmagasabb sebességekben nem tudnak kiforogni.
de amúgy meg ha Astra kupázól, vég kép nem értem mi bajod a komolyabb tuning kocsikkal hisz, ott is kis műhelyek készítik fel a gépeket, vagy... ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
Nézd azt a kispolszkit hadjuk mert egy raklap szar. Ismerem a tulajt. Úgy ahogy van életveszélyes! előfordult az is hogy a csúszós kuplung menet közben annyira felforrósodott, hogy szétrobbant a tárcsa ami szétverte a kuplung házat átvágta a csöveket és szerte szét spriccelt az utastérben minden. Mindez kb. 160km/h -nál. Ez nem túl szerencsés dolog, főleg ha ijedtében rárántja a kormányt a másik pályán futó versenyzőre. Vagy ne adj isten a nézők közé hajt ... Azt kéne nem kicsit seggberúgni aki megépítette azt a koporsót! A sofőrt és a blokkot nem választja el egymástól semmi 20cm-re "ülnek" egymás mellett. A motort az anyósülés helyére építették. Ha kinéz a blokkból oldalra a hajtókar ... Amúgy meg rendes időt soha nem tudott futni a Miki vele de mindíg volt valami technikai problémája. A Szami legalább úgy építette meg a Dízel polákot, hogy vastag kazánlemezzel van elválasztva a motor az utastértől. De ez, áhhhhh ...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4260 üzenetére
kinek mi, én se szeretem a dizelt.
egy dolgot nem szeretek ha olyan dolgot fikáznak amihez nem értenek (még annyira se mint én) és alaptalanul.
SpeedR:azzal jár a srác melóba minden reggel, meg vissza van fog picit az adagoló hogy ne ömöljön bele úgy a nyál és ne okádja a fűstőt meg ne egye le a fejed így csak, de kb egy 2 perces mutatvány hogy meg legyen a kellő teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4265 üzenetére
külső nálam, mindenből a gyári sportos annál szebbet, ergonomikusabbat nem nagyon lehet csinálni, ehhez hozzájön egy durva ültetés(nem csak rugó vágás meg gátló keményítés )
valami nagy és széles gyári kerék.
külső kb ennyi a belső is hasonló, magamnak két térkép zsebet engedek ami nem gyári, no meg csomiba egy láda+erősítő.. jah és nem gyári G2-es rádió..
amúgy belső térből is a gyári sport (GTi/gyári Recaro/bőr)
motor, ami a csővőn kifér.
egy kis aprócska, nagyobb szívósor, kicsit berhelt benzin-levegő keverék, powerrohr, hogy jobban harapjon a gázra, de még semmi komoly. egy dob ki lesz szedve alóla, egy 4:2:1-es leőmlő, utána lehet hogy komolyabb hengerfej tuning, pár dolgot elkönnyiteni benne kigramolni, a végén lehet megy rá egy kompresszor.
a másik véglet meg VR6-ot bele.
amit linkeltem 2-3 képet a topikba az nem az enyém, de az enyém is olyan csak nem porke C2-es felniken.. vissza olvasol akkor elvileg találsz az enyémről is linket, vagy dragonnál.
nem vagyok a csicsa tuning híve, inkább nézzék 1,3-es öreg ratyi golfnak a kocsim, az emberek 90% úgy se tudja hogy mi a GTI és mit tud a következő 7% meg nem tudja meg különböztetni a GTI a 16V(olt) GTI-től, mint ahogy szombaton az RS octavias sem...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4279 üzenetére
Calibrára, viszont akkor ott nem csak turbo nyomást emeltek, mert annyit nem bírt el az a motor gyári belsővel, vagy nem sokáig 1-2 ezer km-ig.
de a 300lojj birtokábban és azzal a CW-vel nem elképzelhetlen a óra szerinti 280+.
dragon:nem veszed észre hogy a saját forum társaid nem állnak mellég a baromságaid miatt?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4285 üzenetére
no az már mindjárt más, mert a calibra dugó nem bírják a túlzott terhelést megfelelő hűtés nélkül. (magyarán tolóüzemi kapcsoláskor nincs elég nagy korona hűtés a dugón akkor baszhatod..)
és ha jó magyarosan volt megcsinálva akkor tudod kivette volna meg! ( magyaros..:levegőt adunk neki, de bengát nem.)
Gebriel:nekem nem az a bajom hogy irkál, hanem az hogy szakmailag (na jó legyen fél szakmai, én se vagyok se mérnők se technikus!) akkora blödségeket hogy amellett rendszeresen nem tudok elmenni!"egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....e"-->FWD kocsival hogy az istenbe driftelsz, vagy haldexal?
ha azzal száraz aszfalton driftel nekem valaki vendégem egy korsó sőre.
jah és érdekes Dodi kihívására 2 hónapja senki nem jelentkezett.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4279 üzenetére
Tudod én sosem vitatkozom, de ..............most az 1x
4 éve vettem egyet a lányomnak, azóta is megvan, párszor vagánykodtam én is vele........szó mi szó megy mint az ördög 180-ig, aztán ember egyen a talpán aki az úton tartja hacsak a fél autó át nincs alakítva. És még kanyarról szó sincs. Jó autó meg jól is néz ki de az a hibája mint a legtöbbnek............nem 200 fölötti teljesítményre van építve. Ami végül is nem is hiba ha jól belegondolunk.
Amúgy a 250-et sem tudják .........a közel 300-hoz meg +100 paci kevés
Az agyontuningolt kocsikról meg nyugodtam le lehet venni az emblémát mert az már úgysem az. Lehet lóerőket meg mindent belevarázsolni csak pénz kell hozzá.
Van egy haverom egy alapban 6 hengeres 3.3-as ból mára már egy 5.7-es V8 supercharged 1100 Le.............az már nem az az autó.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4289 üzenetére
Jók ezek a YouTube-os videók Már csak azt nem értem hogy az a Lada amit utolér ( mert az ugye ) akkor kb 2 kilóval dönget
De ha 400-at megy örüljön a tulaja
De aki már vezetett 250-260 felett az nagyon jól tudja hogy az nem egykezes játék még jó autóval sem
ha valami kurva jól fekszi az utat, a súlya is megvan és erre lett építve gyárilag ( száguldozni az autobahnon ) akkor az az én autóm, mégsem lehet kisujjal 300-at menni vele.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4305 üzenetére
hát jah...ha nem kihalt a szakasz ahol mész nem ildomos 150 fölött egykézzel menni....ha beállsz mondjuk 140re full kihalt a szakasz akkor okés elfér.
Calibra anno nálam is játszott a golf3 és az e30/e36 melett...de szerintme ezeket már leírtam.golf3 kicsi volt calibra túl nagy.vagyis akkor így éreztem.
érdekes amugy ezt már vagy 10/6an mondták hoyg enyémben a 60-80km/h nem tünik annyinak..meg a 100 se tünik 100nak csak olyna kb 2/3adának más autóból átülve...
.én még nem utaztam/vezettem 200 fölött ez van ..majd eljön az ideje
7.3 azért elég jó adat.
anno ki akartam probálni a nem lefojtott 2.5ös 3ast..218 lovasat csak előjegyzés kellett volan rá...mert uyge egyértelmű ésszerű ha a kopasz kigyurt odajön egy x5tel potenciális vásárlónak vélik nem ugy mint engem..asszem 335 is mikor voltma tesztvezetésne 2-3 nap múlva lett volna...de az mrá sok..picit félős lett volna beülni.135i.t is meg lehetne nézni..kis kasztni mit visz...
meg ez a uj Z4 2.5...204Le...6.6/100..elég piszkálós adatok[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4312 üzenetére
persze. csak tudod ki üljön bele egy olyan kasztniba az még nagyobb koporsó mint a régi golfok, meg a golfok alá legalább lehet tiszteséges futóművet rakni, meg kb az összes kocsi alá amit használnak berg renn-re álltalába lehet jó hajtás láncot kapni.
részemről ez már csak szórakozás ahogy próbál össze szenvedni valamit, meg ködösíteni Dragon.
annyira nem tudja miről beszél hogy az már szórakoztató mint sem sírvafakasztó.
Gyok2:elnézést össze kevertem!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
az audinak is a az igazi csúcs turbosa az RS2-es motorja volt 2,1l/5 henger/ 20V/ KKK 35S6 (emlékeim szerint), amolyan nissan filing, hopp a gyári elektronika kuka hopp a másik be +150le
érdekes, valóban miért az 5 hengerre szavaztak.
na jól van Sziasztok, részemről elnézést a dragon és köztem folyt "eszmecserének", további jó éjt srácok!
u.i.:dragon jó szótárazást, mert a felét úgy se érteted annak amit írtam...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #4316 üzenetére
Igaz igaz......nehéz autó, 1970 Kg.
100-as sprint.....ja nem arra van kitalálva, ámbár ott is szedi szépen a lábát, mert azért azt a 2 tonnát 5.8alatt 100-ra gyorsítani....na az sem semmi ( automata 6.0 ) Nekem van +44 LE a gyárira, de gyorsabb nem lett 100-ig
Subaru WRX 100-ig rám vert több mint 2 autóhosszt, aztán 3. ban még láttam a tükörben, 4.ben már nem nagyon[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4344 üzenetére
dehogynem ez sajnos valamilyen szinten ezt is eredményezi.
szerintem a bmw.nek nem kéne lefelé szegmensbe kacsintgatni mert azzal beállna a nép tömeg autok közé...és egy bmw nem oda sorolandó és ne akarjon oda tartozni.persze majd legyen nullás meg kicsinyített mini...meg merci motros bmw...na ne már...meg amugy is a bmw megbízhatóbb jobb motrot váltót felfüggesztést csinál mint a merci...merci dízel mocijai enm olyna jok mint abmw.é szerintem...és a légrzgos megoldások is javításügyileg körülményesek.
a merci maradjon merci a bmw meg bmw.
nem egymáshoz valók."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4358 üzenetére
Nekem az RS6-tal mondjuk személy szerint rossz élményeim vannak. Tavaly volt az AUDI Performance Roadshow, és mire ideértek Sopronba a kocsik, addigra az RS6nak kb.15-18e km után szelephangja volt, meg lógott a kardán, bár ez a hidegen alázásnak köszönhető. Az mondjuk csak apróság, hogy a felni össze volt b*szva. Pluszba még elötte az S5-öt árokba rakták, mielőtt ideért volna, a TTS defektes volt, de az S8-hoz meg az S3-hoz szerencsém volt, a Q7 meg nem érdekelt, továbbá az R8at nem lehetett próbálni, nem volt rajta rendszám.
Amúgy az S8-hoz kapcsolódik egy aranyos történet:
Mentünk vele, s már sötétedett, és magyaráztam a sofőrnek, hogy nyomja már fel a refit mer nem látok, de közbe a napszemüveg (TT-s ) meg rajtam volt.Egyébként egy ismerős vett múltkorába egy RS4-et, majd talán visz vele. És hogy ne legyen teljesen Audi: a Misit is meg kéne győzni, hogy egyszer végre hajtsuk meg rendesen a 335xi Coupé-t.
Artengo TR 990 Pro
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4392 üzenetére
Mielőtt hülyeséget írsz azért rákereshetnél a tényekre. (google a barátod)
Egyáltalán nem volt "trágya" motor. Lehet, hogy nem lehet vele annyira büntetni a suzukisokat, mint a 28i-ddel, de nem is mindenkinek van erre igénye. (előbb-utóbb te is kinősz belőle) A kellő dinamizmust bőven biztosítja az a kis 4 hengeres csettegő, akár hiszed, akár nem.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4394 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem tudsz elvonatkoztatni a saját preferenciáidtól. Teljesen jól használható autó az 520d is és az e200 CDI is. Próbáltam őket. Hidd el, hogy egyik márka sem rakna olyan motort az autóiba, ami nem illene a márka "imázsába". Szerinted ha olyan nagy zsákutca a dolog, akkor miért van még ma is 520d modell a piacon?
A 25tds-ek tényleg sokszor hullottak szét, de azt tegyük hozzá, hogy ezek 99%-a import autó volt 500e km-rel, 160-ra visszatekerve."Hehhh, vezetted már? Mert ha igen, és dinamikusnak találtad, akkor nem ültél még dinamikus autóban."
Na akkor leírom bővebben, mert a mondat-értelmezés nem az erősséged. A "kellően dinamikus" azt jelenti, hogy kielégítően dinamikus. Semmiképpen sem jelenti azt, hogy sportos. Tehát a kellően dinamikus autó fel tudja venni a forgalom ritmusát, szükség esetén lehet vele előzni is. Az igaz, hogy több idő és hosszabb szakasz kell neki (mármint az 520d-nek), de biztosíthatlak róla, hogy azért nem az 1.3 Swift kategória, mint ahogy írod. (tapasztalat)Az Audikhoz nem értek, de azért vicces, hogy fényezetlen a lökösök alja és, hogy az antenna nincs elrejtve. Egyébként jól néz ki, de azért egy alapos átvizsgálást megejtenék a helyedben, mert a turbó+tiptronic+összkerék hajtás kombó irgalmatlan kiadásokat tud eredményezni.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4398 üzenetére
Na akkor mégegyszer: A "kellően" dinamikus NEM azt jelenti, hogy dinamikus. Azt jelenti, hogy elégséges az a motor. Nyilván nem egy erőművész, de azért még mindig jobb mint egy 1.4 Astra. A nyomaték miatt a kapaszkodón sincs nagy problémája.
Apámnak pl. tökéletes lenne egy 520dA is. Országút 100 tempomat, autópálya 130-140 tempomat, és nincs neki olyan vágya, hogy kilométerenként lealázzon egy suzukist.A 7-est ne keverd ide, mert az még nyugaton is egy drága luxuscikk ellentétben az 5-össel, ami a széles középosztály számára is elérhető. Sokaknak munkába járós autó. A 7er, mint luxuscikk nyilván nem engedhet meg magának olyan motorokat, amelyek nem illenek a image-ába.
Voltál megnézni az Audit?
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #4394 üzenetére
nekem akkor is tetszett, igaz nem én vezettem
meg ez automata váltós volt, 1600-1800 körül már elváltott, de gondolom ha jobban nyomod neki akkor engedi a maxig. utazgatni biztos kényelmes...bár aki szenvedélyre is vágyik nem csak a minőségre az biztos nem ilyet vesz, én se vennék ilyet (ilyen motorral), csak tetszett mert eddig nem sűrűn ültem bmwbe.
520i nekem bőven elég lenne kezdésnek[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #4405 üzenetére
Hát persze így van ez, én eddig csak 1.3 1.4eseket (max 90 ló) vezettem 4 éves pályafutásom alatt gondolhatod hogy mekkora ugrás lenne akár egy 20i vagy 20d is. Idővel biztos kevés lenne Majd pár év múlva ha megveszem az első bmw-m kiderül
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen