-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz Teemo91 #53706 üzenetére
Az N53, mint Ezredes is irja közvetlen befecskendezéses, nyűgösebb. Ha megelégszel az E10-es 95-ös benzinnel szerintem a dugattyúknál fokozott kokszosodásra lehet számitani. Egyébként a diesel folyamatos hosszú távokra ajánlott, nem heti-kétheti egyszeri viszonylatban. A fenntartása akár százezrekkel is többe kerülhet, megtakaritás a gázolajjal máris ugorhat.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Clapaucius #53745 üzenetére
Mintha a pillangószelep szorulna, ha van ezeken a motorokon???
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Legszebb öröm a káröröm
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #53872 üzenetére
Én megfontolnám a négy évszakost. Két és fél éve azzal került hozzám, benne van több mint 40 e. Szerintem még egy 20 e-t elmegy, de lehet többet is. Sokan 5-6 éves téli gumikkal járnak télen, ami már rég nem téli gumi. A törések 99.9 százaléka nem a féktávolság függvénye.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Nézni kell egyet, aminek rendben van a kasztnija és jó olcsó. Utána jöhetne a hobbizás: bele kell dobni egy bontott M54-es motort váltóval.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A gyári beszállítók beszállítóiról még nem is beszéltünk. Szerintem a mechanikus alkatrészek minősége között nem lehetnek túl nagy szórások, ha betartják az előirásokat. Főtengely jeladóval jártam úgy, hogy az utángyártottal x km után leállt a motor, mikor lehűlt ment tovább
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Plazmacucci #54094 üzenetére
A 330i-ket kellene nézegetned.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Don.Corleone #54171 üzenetére
Egy megfőzés nem azt jelenti, hogy kuka a motor. Alaposan rá kell nézni, meg kell hajtani. Élő adat olvasás. Kompresszió mérés, motorfékpad.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Minden BMW-n lehetetlen beállítani egy jó üléspozíciót, vagy csak E46-on? Azt szeretem, ha a kormány szinte hozzá ér a combomhoz, mint egy dodzsemben. Ehhez teljesen le kell, hogy engedjem, de még így sem az igazi, ráadásul takarja a műszeregységet. Az ülést nem emelhetem, közel a plafon. A megoldás az lehetne, hogy jó hátra döntöm, így tudnám még emelni, de félek, hogy félig fekve elaludnék, de nagyon nem jönne be nekem ez a pozíció. Valszeg takarná így is a műszert. Minden extránál többet érne, ha be lehetne állítani normálisan, de reménytelen eset.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #54207 üzenetére
Sajnos nálam két öklömnyi távolság is van, de lehet több. Kormányzás szempontjából ezt nem találom jónak. Én sem vagyok óriás, 183 cm. Ha megpróbálom csökkenteni ezt a távolságot vagy a fejem verem be, vagy betakar a kormány.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #54209 üzenetére
Szerintem nálam sem lenne akkora gond 170-nel, de most nagyon érzem, hogy meleg helyzetet nem szivesen vállalnék be ezzel a pozícióval.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A kormány teljesen lent, de még messze az ideálistól. Így oldottam meg a kitakarást.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz HELLAFLUSH #54526 üzenetére
Nincs gond az olajjal, sem a motorral. Az 5w40-nek magasabb a hőtűrése nem fossa el magát ott ahol az 5w30 már elfossa. Nálam az 5w30-nál is ugyanúgy trutymós volt. Jön a meleg, el fog tűnni a trutymó.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Aztakutyafáját! Nem kötekedésképpen, de egyre több élet van már a BMW-n kivül is. Miért pont ez lett? Ebben az árban nem lett volna esetleg más, jobb választás? Esetleg egy Tesla? Vagy csak márkahűség?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz dellfanboy #54758 üzenetére
Elég messze a hasonlat, nálunk inkább cigányf@sszopók vannak. Egyébként Nagyalföld.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Megvolt a mai 25 km-em is. Természetesen biciKlivel.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
szimi57
őstag
válasz kojenci87 #54881 üzenetére
Röpködnek itt a lóerők. Ez legalább annyira szubjektív, mint a szőke vagy a barna Bele kell ülni és menni. Nem hiszem, hogy a Fókusz után visszalépés lenne, ha csak a súlykülönbözetet vesszük figyelembe. 200 vagy 400 lóerő csak annyit jelent, hogy 400>200. Nyilván nagyobb gyorsulás, nagyobb végsebesség. Ez kell? Sok mindent elkurtak a BMW-nél, de szerintem ezt a motorválasztást nem. Nem a motor fog sírni a súly miatt, hanem a fék!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #54885 üzenetére
Erős-erősebb BMW esetén nincs tapasztalatom, de nem nehéz elképzelni mit jelenthet egy plusz 100-150 lóerő. Valszeg tetszene nekem is. 1.0-ás Corsa B-ből ültem át a 116 lovas Compactba. Nem nagy ugrás, de élveztem a különbséget A fék és a többi hajtáselem (motor is) szempontjából a kisebb teljesítmény előnyt jelent. Tovább bírják a gyűrődést, ha ki is van használva a plusz lóerő. Az üzleti rész sajnos nem maradhat ki. Gondolom árban van különbség a kettő között. Nem azt nézik a vevők, hogy visszabutított, hanem azt, hogy kielégíti-e az igényeiket, lehetőségeiket az adott paraméterek. Mindig első volt egyébként mikor a PC-t fejlesztettem, a tuning. Procit, VGA-t fel a maxra és ez nem került semmibe. Autónál már ez nem igazán járható ráfordítás nélkül. Olyat kell eleve beszerezni, ami megfelelő hosszabb távra is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #54889 üzenetére
Azt értem, hogy ugyan az a vas, és nyilván egy szoftveres frissítés árban jóval kedvezőbb, mint megvenni egy 28-it. Ezt meghúznám én is, még úgy is, hogy nem valószínű, hogy kihasználnám a plusz teljesítményt. Ezzel nincs semmi gond.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Egyes embereknél megfigyelhető a párhuzamosság, ahogy az autókhoz és ahogy a mobiltelefonokhoz viszonyulnak. Villogni lehet autóval és telóval is, de itt ki is merül a hasonlóság.
Csak remélni lehet, hogy többen azért vesznek erősebb autót, hogy gyorsabban és biztonságosabban átérjenek A-ból B-be. Van, akinek ez már teljesül 50 lóról 100 lóra váltással, van akinek nem. Nem vagyunk egyformák. A jellemző az, hogy egyre erősebb autókat veszünk. Nálam nem mindig így történt. 1300-as Lada után trabant(4 ütem), Dácia(új), Corsa 1.0, majd jött a BMW Compact. Ettől nem is lesz erősebb, esetleg, ha nyerek a lottón, de akkor már egyből TeslaA MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz dreizwanzig #54905 üzenetére
Kevesebb előzés, kevesebb halott!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okos Otthon / Smart Home
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen