- Hálózati / IP kamera
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- SkyShowtime
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- VMware
- Facebook és Messenger
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52415 üzenetére
Nem csodálom, hogy ideges vagy, de ne keverd a dolgokat. Egy dolog, hogy mivel járok és egy másik dolog, hogy mi tetszik. Ebből semmiképp sem következik képmutatás. A belsőégésű motorokat 150 év alatt sem tudták megcsinálni, a Tesla ott van az év autója hetes mezőnyében 15 év után! Nekem ez nagyon tetszik, bármennyire is neked nem
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Nálam sokkal töményebben jött elő nem elől, hanem a motorháztetőn a pollenszürő nyilásainál és hátul még jobban. Gondolom bekapcsolt a hütőventi és nyomta hátra is. Álló helyzetben nem látszik folyás sehol, még mindig keresem. Holnap teszek rá egy új hütősapkát hátha...
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Pont olyanok szarozzák a villanyautókat, akiknek még nem volt és soha nem is lesz legalább egy nyamvadt Tesla S-ük!!! Hiteltelen emberek, mostmár a köbön!!!. Jönnek itt hotdogozással, kávézással, bámészkodással. Ez egyszerüen nevetséges, kész röhej!!!
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52464 üzenetére
Egy kicsit már unalom, amit itt összezagyválsz. Ha annyira érdekes számodra (többször is kérdezed), hogy miért nem járok villanyautóval már leirtam, nézz utána. Azt viszont nem értem, hogy ezzel, hová akarsz kilukadni. Nyilván oda, hogy azért nem járok vele, mert az egy szar, kifogy az áram, a töltés pedig felér egy büntetéssel. Ez egy baromság. Még nagyon az elején járunk az otto motorok pusztulásának, lesz még fejlődés jócskán. Szerintem te nem látod a fától az erdőt.
Te hülyének nézed az embereket, amikor azt állitod, hogy az ingyen töltés stb. miatt vették, veszik az elektromost. Hol élsz te, nagyon is tudni lehetett, hogy nem lesz ingyen semmi! A gyártók nem a kényszer miatt fogják nyomni az elektromost, hanem mint már itt leirták 40%-kal olcsóbban tudják legyártani. Ebből az következik, hogy amint kiépül a struktúra vagy még előbb azonos kategóriában jóval olcsóbb lesz az elektromos. Vegyél egy Tesla 3-ast, már 16-17-ért van, ha jól tudom, de ne most, mert pánikba fogsz esni, hogy nem tudod tölteni és lekésed a Mi kis falunkat.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
2500 km öntöltéssel.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz h1ght3chzor #52522 üzenetére
Itt a motorokra kell fókuszálni.
Szerintem, ha azonosak az üzemeltetési körülmények az F10 lesz a legköltségesebb, az Opel a leg kevésbé. Persze, ha belefut valaki egy széthajtott cégesbe ez már nem áll. Az összes többi költségkategória lehet hasonló, de nem kizárt, hogy némely esetekben ügyeskedni kell.[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #52549 üzenetére
Akinek eleve adott egy 745i annak mindenképp megéri rákölteni 1.5-öt, mert nem 3-at fog érni, hanem 4-5-öt. Nyilván nem lehet eladni 4-5-ért, de még 3-ért sem, de elég, ha te tudod, hogy ér annyit az autód!!! Sőt, ha van egy olyan állapotú (biztos, hogy van) 1.5-ért, amire még egyszer ennyit ráköltve 6-8 évre üzembiztossá tehető, még akkor is megéri. 3-ért ezt a kategóriát 4-5 évesen sehol sem kapja meg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz ittakary #52563 üzenetére
Ha már felvetődött az elekromos autó téma, megragadom az alkalmat egy pár mondat erejéig, kapcsolódva a jelenlegi költség témához is Ha azt nézzük, hogy a belsőégésű motorok hatásfoka 20-25%, akkor egyik opció sem jó, sem a felujitás, sem egy másik vásárlása. Minden egyes ráköltött forint, minden csepp beletöltött üzemanyag kész pazarlás. Egy 20 ezres tankolásból 15 ezer megy a semmibe. Ez igy sok mindenkinek jó, csak épp az autósoknak nem. Itt jönnek képbe az elektromos megoldások, ami az autósokról is fog szólni. A jelenlegi "elkényeztetett" BMW tulajdonosok talán-talán egy Tesla Model 3-ba, ha át fognak ülni. Egyébként jó volt ujra "fikázni" egyet.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz h1ght3chzor #52583 üzenetére
Szerintem a két motorost (Long Range).
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz h1ght3chzor #52589 üzenetére
Most kapcsolok, elvesztem itt a dzsungelben. Ha a fenntartás fontos szempont, akkor Opel.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52593 üzenetére
Ha nem adnak rá minimum 40 éves teljes körű garanciát, akkor épeszü ember nemigen fog ráharapni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz h1ght3chzor #52599 üzenetére
Fent beirod a keresőbe "F10", hozni fog egy pár infót. Az Opelről csak annyit tudok, hogy sosem kOpel.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52598 üzenetére
Azért, hogy legyen tartalom is, ne csak ár. Mellesleg nagyon randa.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52618 üzenetére
"Ezért sem jó a nagyon öreg autó. Rákényszerít a rendszer,hogy válts"
Ez még semmi. 2030-tól lesz olyan ország, ahol csak 0% emissziós értékkel helyezhetők üzembe új autók.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #52644 üzenetére
Az "X" bejegyzések mit jelentenek?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #52650 üzenetére
Erre tippeltem, csak a képek alapján az látszik, hogy két olajcsere között több, mint 60 ezret futott. Ez még egy Astrának jó lehet öregurasan.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #52652 üzenetére
Egészen másként néz ki a szervizkönyvem, igaz 2004-es. Végül is a tartalom a lényeg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz KAMELOT #52679 üzenetére
A cégnél egy 5 m3-es tartályról tankoltam a céges Opelt, ami mellesleg a fütéshez lett telepitve. Igy 100 egynéhány Ft/l-es tankolás jön ki. Ez otthon is kivitelezhető a kertben egy 2-3 m3-es tartállyal, amivel el tudsz menni 20-30 ezer km-t.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Lehet gyüjteni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Nekem az rémlik, hogy a higabb olaj könnyebben elszökik a réseknél, kopogósabb lesz, főleg nyáron. Lehet az játszik közre, hogy hideg motornál még nem alakult ki az alkatrészek között rendes tömitettség.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52724 üzenetére
Az, hogy a vékonyabb olajat hamarabb felszedi nem igazán áll. Gondolom fogaskerék szivattyú van benne, annak tök mindegy, hogy vizet, vagy lekvárt nyom ugyanaz a szállitási teljesitménye. Inkább a kenés minőségében lehet eltérés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52733 üzenetére
Most az a gondod, ha jól értelmezem, hogy hidegen a vékonyabb olajjal halkabb volt a motor, mint most. Ezt úgy is meg lehet közeliteni, hogy pl. a vékony olajjal -10 fokban ugyan olyan hangot ad ki a motor, mint amikor 0 fokon a vastagabbal. Hidegebb időben a kenés minőségét illetően a vékonyabb olaj helyzeti előnyben lehet, de melegedés után ez kiegyenlitődik és szerintem fordul a kocka. Full szintetikus minőségi olajnál szerintem nem rossz 10W-s. -20 fokkig használható az irodalom szerint. Esetleg utána nézhetsz a pontos olajtipusnak mit rakott bele. Nálam még 10 ezer km után benne van most is a 10W60-as olaj, de érzetre a minősége olyan, mint egy 0 km-es 5W40-nek. Igaz nekem benzines van, de a dieseleknél szeret felhigulni is az olaj főleg a rossz beporlasztás miatt. Telóval szoktam mérni a zajszintet hidegen és melegen is.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz NoZoli #52832 üzenetére
Tömegközlekedés, már nálunk is alakulgat.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #52950 üzenetére
Egy N46-os motorhoz van "szerencsém". 160 e km-nél került hozzám 2 éve, most járok 200 e felett. A korai olajfogyasztás szerintem a 105 fokos termosztát miatt van. Nem csak a szelepszár szimmering, hanem az összes gumi tömités megadja magát. Az olajszürőház-hütő tömitést már másodjára cseréltem. Az előző utángyártott volt, gyorsan megadta magát. A hengerfej hütését nem lőtték be a 105 fokhoz. Az M-es motorok tovább birják a 97 fokos termosztáttal. A bicigliláncos vezérlés egy röhely. 180 e km-töl nem kockáztattam tovább. Átlagfogyasztásom erre a 40 e km-re 6,8. Pálya kb. 2 e km. A többi jellemzően inkább rövid táv (max. 25 km). A száguldozás hidegen hagy és tisztában vagyok vele, hogy nem új a szekér. Mikor megláttam, hogy milyen "húgy" olaj folyik le belőle egyből átálltam a 10w60-as versenyolajra. Ennek a mellékhatása, hogy az olajfogyasztásom 2,5-3 lier 10 ezren. A következő kiszemeltem a FUCHS Titan Race Pro S 10W-50. Kezdetektől fogva kapja a Metabond Ecot és a Spurit. Elég bosszantó, hogy ilyen támogatás kell, hogy még ne lehelje ki a lelkét. De az se aggaszt, ha ettől döglik be, legalább megszabadulok tőle
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #52959 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #52967 üzenetére
Nem igazán tudom kitől származik a felujitás, csak az összegre tippeltem mi fér bele. Az alapján, amit leirt nem lehet eldönteni, hogy szükséges a felujitás vagy nem, csak tippelni tudok, hogy nem.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52992 üzenetére
Egyrész két auto már Amerika, de minimum nyugat. Ennek vannak előnyei. Másrészt egy 2-2.5 millios BMW (más is) könnyen hanyatt vágja magát és ha fontos a mindennapi használat ott a másik. Egy 5 millios BMW közel sem ér annyit, mint két 2.5 millios azért, mert újabb, tehát szarabb.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs