-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #50255 üzenetére
Nem 2-2 hengerbe tolja a levegőt, hanem 2-2 hengerből kapja a kipufogó gázt!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SzlobiG #50261 üzenetére
Jobb hatásfokkal dolgozik a turbina. A robbanási sorrendnek megfelelően van kialakítva a turbina meghajtása. Az is lehet, hogy e miatt már alacsonyabb motorfordulatnál felépűl a turbónyomás.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #50310 üzenetére
A legjobb az lenne, ha a turbóba fecskendeznék az üzemanyagot, igy már egy készre kevert elegy kerülne a hengerekbe. A kokszosodással sem lenne gond. Ehhez persze egészen más turbó kellene, nem csak azért, hogy ne durranjon el.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Shadowbull #50327 üzenetére
Mert?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Most jött meg Kinából. Egy négy pólusú NGK-t fog váltani. Melyik a jobb megoldás?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #50399 üzenetére
Gondoltam erre. Ez nem hamisitott kinai, hanem eredeti kinai
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
A dieselt szerintem el kellene felejteni. Kiforrott motorja a BMW-nek a 2000. év elejétől kezdve nem igazán van akár benzin, akár diesel. 150.000 ezer körül valami biztos elfossa magát.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz dellfanboy #50476 üzenetére
Ja, nem összekeverendő a karburátorral.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Gézengúz #50596 üzenetére
Jobb a motor termikus hatásfoka, ez kedvezőbb (nem számottevő) fogyasztást eredményez. Viszont a hűtörendszert könnyebben hazavágja (tömitések, müanyag elemek). Többet ért volna, ha a beszivott levegőt melegitik elő pl. 150 fokra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #50615 üzenetére
Lenyomott több mint 60 ezret olajcsere nélkül! Szegény motor.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Tegnap voltam a második müszakin a kis Compacttal. A felkészités annyiból állt, hogy előtte fél órával kapott egy külső mosást. Mindent rendben találtak, csak hiányolták a levehető vonóhorgot. Ez meglepett, mert az előző vizsgán nem volt ilyen gond (ugyan ott voltam). Mikor 2017-ben hozzám került nem volt hozzá vonóhorog. Végülis megoldódott, most keresek egy horgot.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz molnarpeter #50776 üzenetére
Nem lesz egyszerü ez a vonóhorog téma. Keresés közben belefutottam egy olyanba, hogy müszakin kérik a mübizonylatot.
Nem szándékozom vontatni, lehet inkább kiiratom a forgalmiból.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #50792 üzenetére
Gőzerővel fejlesztik a hibridet. Benzin-gázolaj.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz kisbago #50820 üzenetére
Egyébként mi a jelenség? Ugyan ez a motor van nálam is. Sajnos nincs más lehetőség, menni kell a diag után. Ki kell szedni, lehet már ránézésre megállapitható, hogy rossz. Nem tudom ezeket müszerrel be lehet-e vizsgálni? Nálam a fötengely jeladó adta meg magát, a diag telibe talált. Kiszedve a burkolatán volt sérülés, olajat kapott. Tippelgetni nem sok értelme van.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #50818 üzenetére
Ami a képeken látszik padlógáz, a turbina még sehol sincs, a gázolaj meg már ömlik bele. Sok gázolaj + kevés levegő = füst, korom. Erre lenne jó megoldás, amit már emlitettem: közvetlenül a turbinába fecskendezni az üzemanyagot igy már egy készre kevert levegő-gázolaj(benzin) kerülne a hengerekbe. Jóval tökéletesebb lenne az égés(robbanás).
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Én megvárom az elektromos repülőt. Ezekre a szar utakra mindegy milyen az autó.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #51141 üzenetére
Szerintem ez nem olajevés. A konstrukció miatt elérheti az olajfogyasztás akár az 1 litert is 1000 km-en, ami még megengedett. 10w60-at használok LM Gt1-et. -25 fokig kifogástalan kenést biztosit, az olajfogyasztás drasztikusan lecsökkent, nem beszélve a többi pozitiv hatásról.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
5w30-as olajból simán bekapja, 10w60-ból max. a felét. Olyan mintha 60-80-as keverékkel üzemelne a motor, nem vészes. 10w60-ra 120-160-as az arány. Az emlitett esetre 1:200-as keverék. Kenést biztosit a dugattyú-henger között, csökken a surlódás, a kopás, az üa. fogyasztás. A dieselt sem zárnám ki ezekből a javakból, különösen úgy, hogy van bennük 200 ezer km.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51156 üzenetére
Nem kell félni a teljesen szintetikus 10w60-as olajoktól. A gyártó azért nem ezeket propagálja, mert az olcsóbb, kevésbé terhelhető olajok is megfelelnek utcai használatra, ha rendben van a motor. Akkor van gond, ha a gyári előirás 10w60 és helyette beleraknak 5w30-at.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51160 üzenetére
Nem épp a Ladára, hanem az M3, M5-re gondoltam. A 10w60 teljesen szintetikus olajok minőségi versenyolajok. A kisebb olajfuratokkal nincs semmi gond, mert az olajkenés nem szabadeséssel müködik, hanem szivattyúval. A sürübb olaj hamarabb célba ér, mert nem szökik el olyan könnyen az illesztési hézagoknál, mint a higabb olaj. A szivattyú ugyan azt a mennyiséget szállitja, nem kevesebbet. Részemről nem az olajfogyasztás a lényeges, hanem a kenés minősége!
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51176 üzenetére
Szerintem senki sem írta, hogy a túlzott olajfogyasztást sűrűbb olajjal akarja kezelni. Egy versenycélra kifejlesztett olajat dicsérgetek, aminek a mellékhatása az olajfogyasztás visszafogása. Mondhatnám úgy is, hogy ez hab a tortán. Akkor is ezt az olajat használnám, ha nem lenne számottevő olajfogyasztásom.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51232 üzenetére
Abból, hogy egyik oldalon manuál, a másikon automata, semmiképp sem lehet levonni olyan következtetést, hogy átépitett, vagy hamis.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51277 üzenetére
Add el az összes autódat és a fél házadat és vegyél egy fronthajtásos új 1-est. Minden probléma megoldva
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51291 üzenetére
3 a magyar igazság
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Nekem hétfőn lesz egy fuvarom Compattal. Pestről kb. 130 km távra. Az egész nem lesz 10 kg., csak épp a hossza 3.85 méter. Elég izgalmasnak igérkezik. Még nem döntöttem el, hogy hátulra lógatom ki vagy előre a tetőn át. Az értéke 65 e. Ft. a kiszállitása 30 e. Ft. felett lenne, amit elvből nem fogok bevállalni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51320 üzenetére
Küldök neked képeket, akár ki is verheted rá
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51327 üzenetére
A kutyámmal megyek, nőstény...
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51332 üzenetére
Szerintem te még a szüleidet is megtagadnád, ha kiderülne, hogy trabanttal mentek a Dómusba a franciaágyért emelyiken téged megcsináltak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz SeniorTilla #51320 üzenetére
Nézd, Te kezted a röhögözéssel, a gúnyolódással, compactozással. Én csak tömören reagáltam rá. Ciki vagy nem ciki, de az ember jellemét nem az határozza meg, hogy milyen kocsija van és mit hogyan szállit benne, Úgy veszem észre nálad ez nem igy müködik. Mielőtt leirsz valamit azért kalkuláld be, hogy lesz olyan "legalja ember", aki ezt másképp látja és "belepofázik". A válaszom semmivel sem sértőbb a Te irományodnál. Egyébként minden tiszteletem a szüleidé, hogy felneveltek. A képet, csak viccből igértem, nem is értem, hogy miért követeled még mindig Gondolom láttál már Compactot. Részemről ez a téma a továbbiakban Off.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz molnarpeter #51559 üzenetére
Megoldva.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz molnarpeter #51562 üzenetére
Nem lehetetlen, hogy már csapágyas 45 e. km-rel!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs