-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #43775 üzenetére
hát én a múlt héten írtam össze mi ment rá az én szeretett E46omra egy év alatt...(M43b19 4 henger)598k a mai lengőkar cserékkel..
és még mindig nem lett tőkézve,és nem lett lakatolva..
Ebben a 600-ban benne van a téli(60k) nyári(160) szett is, ha ezt leveszem belőle akkor is 380k szerviz költség,és még mindig lenne mit csinálni...és még az ilyen 3-4-5-10k-s dolgokat nem is számoltam[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz kenguru99 #43787 üzenetére
azt sajnálom a legjobban,hogy nem tudom megfelelően összerakni,mert vagy szakember hiány van(egy nyamvadt lakatost nem találok/fényezőt) aki nem azt mondaná,hogy 6-8 hétig dekkol a kocsi..de kocsi nélkül meg megvagyunk lőve...úgyhogy hiába költöm rá a pénzt, nem lesz kilakatolva,és valószínűleg jövőre el is adom, ha nem változik a helyzet..
Ripper ez nem megoldás?
1[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz KAMELOT #43790 üzenetére
18 éves az autó.
most cseréltünk benne első benzinpumpát,első főtengely szenzort,első veztengely szenzort,bal1 ablakemelőt, az első égőt cseréltem benne! 178ekm-rel vettem meg,nem lepődnék meg,ha az első lengőkarokat vettük volna most ki alóla.(nagyon retkes volt nem néztem számokat,dátumot)
Gyári rugók,gyári futómű..egy ilyen autóban,bármikor,bármi meghallhat.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz B-L-A-C-K #43814 üzenetére
ugyan, az hogy nekem mi jött elő, meg mi lett szervizelve az nem azt jelenti,hogy neked is elő fog.
Megint leírom,és biztos le fogom még párszor,hogy 18 éves a kocsi,és egy 18 éves kocsira van mit költeni.
Most első lengőkar csere volt...140k..
Málik a levélrács(16k),málik a lámpaszigetelés(8k/db),nekem is világít az olajszenzor(20),ugye tőkézni is kellene mert kopog kicsit(kb20 a tőke 10 a tömítések 30 az olajcsere),ha már szétszedik akkor szelepszárszimering is kellene(bár az olajat nem eszi szerencsére).Az m43 hajlamos hajtókar csapágyasnak lenni,azt is ki kéne küszöbölni...
lakatolni kéne a két hátsó ívet,meg az első ajtók alatt a küszöböt(gondolom csak egybe megy a küszöb)utána fényezni.
itt kell eljutni oda,hogy megéri-e megcsináltatnom.
Senki nem fogja megvenni tőlem ezt az addigra 19 éves kocsit 1,2-,1,5-ért mert patent./Mert 4 henger... /
úgyhogy egyenlőre úgy állunk hozzá,hogy megcsináltatom amit kell, tavasszal meglátom,hogy hogy lesz pénzem/zünk, Felteszem 850-ért 8-ért meg odaadom bárkinek.Fiatalítok vagy 10 évet és kezdődik előről a szop0roller
Szeretjük,és szeretném is megtartani,mert jó autó,de nem vagyok milliomos sajnos.
Ha nem lenne "gond" hogy telibe fújják meg lakatolják 400-ért akkor maradna.
nem érzem megterhelőnek eddig ezt a 380k-s szervizköltséget,mert nem egyszerre ugrott be,és én azt vallom,hogy bármilyen ilyen korú autóról beszélünk,az bármelyik beleszaladhat évente ennyibe..
+ a megfelelően elvégzett munkát is meg kell fizetni, igaz számlát nem kapok,de tisztességes lelkiismeretes a srác,és a kiszedett alkatrészeket minden alkalommal a csomiban találom, ha meg nem akkor megnézhetem,hogy mi volt benne[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz chess001 #43822 üzenetére
első autó... eszünkbe nem jutott nagy motorost venni,bár tudtam,hogy bánni fogom(csak én bánom,nőnek jó ez is)
5 hónapig nézegettük hahut,és a kocsikat,szval már meg kellett venni egy kocsit,és ez jó volt.+ szerviz terén néha jobb a kisebb.
pl nekem 8v 20ból megvan a tőke bele(kovács autónál 1900/db/bárdi/unix 3000+)
egy v6-osba 24v 48-72k csak a tőke..
erre a munkanap reggel megyünk 10km-t este 10km-t haza, ez is bőven elég,de az igazság az,hogy elektromos kellene.
pihenőbe meg heti 2-300km..
havi szintem 8-1200 között közlekedünk,nem pályán,még főút is kevés van benne,szóval nem feltétlenül kellene nekünk a v6.
nagyon nézegetem az Amperákat(3,2-4M) vagy ha jobb lesz a helyzet akkor egy i3-at(4-6M) is elfogadna a nő..
én egy ZOÉ-val is kiegyeznék,de neki nem tetszik.....[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz chess001 #43824 üzenetére
ami nekünk opció lett volna,mert nagyon alacsony a nő,és hiába húztuk előre-fel az üléseket, az autók 80%-a kiesett emiatt a zónánkból.
ami maradt az VW és testvérmárkái,BMW,mazda,mercedes.
ugye a vw-k többsége 4-5-600 körül vagy rozsdaboglya vagy csilliókilóméteres,"jólmegbecsült" lelakott szar.
Mert ugye a magyarok többsége akkor adja el a kocsit,amikor bele kéne locsolni a pénzt...Ergó pénznyelőt veszel.muszáj volt már kocsit vennünk,mert vezetni akart,és már úgy volt,hogy mindegy mit csak mehessen...
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #43828 üzenetére
van ilyen munkatársam,hogy őő csak olajcserére hordja 2 évente...
aztán benyögi,hogy évi 5000km-t mennek a kicsi kocsival... -
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #43849 üzenetére
figyelj, a festékhibát figyelembe véve..
szőr a szőrén cserélhetünk egy e46-ot tudok érte adni
ez eredeti húzásnyomos,meg eredeti rozsdafoltok vannak rajta[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #43861 üzenetére
nekem tetszik ez a 3-as..mondjuk a hátsó lámpa szerintem nagyon skodás/audis lett
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #43923 üzenetére
pro-tec 2131-ről van tapasztalatod?
kopog egy tőkém,szerelő szerint ne foglalkozzak vele,de most esedékes olajcserekor én meg szeretném csináltatni,de ha nagyon erősködik hogy felesleges vele(rá költeni) akkor még 10ekm(1év nálunk kb) el kell mennie így.2131
Arra gondoltam teszek bele egy ilyen tőke tisztítót.
Most is van benne egy ilyen igaz csak 2dl ment bele.
Jobb lett tőle,de kopog így is.
Igazából egy árajánlatot is dobhatnál nekem,hogy mibe fájna egy ilyen művelet olajcserével együtt.
M43b19 99/10.ik havi touring 118LE.
én ahogy számoltam olyan 60-80 környéke lenne.
ha van valakinek valami tanácsa hidrotőke kopogásra az ne tartsa magában!
Sűrűbb olajat,és főleg 10w-t nem akarok bele tenni! -
Newlachka
őstag
ha kicsi értékvesztést akarsz akkor egy új elektromossal szemezz..
pl az új leaf elég szép már, 400km-t tud elméletben,és 0-a értékvesztéssel kalkulálnak az okosok.
ebből a szempontból ajánlom handras videóit, pl a tesla Taxis-t abba a taxis csávó elmondja,hogy a 2 éves Leaf-et 0-a értékvesztéssel tudná eladni most.
De ez a TESLA IS Beleférhet most a 15M-ba
ez meg 15,5M de modell S
Igaz szerviz terén ki kell menni az országból,de ez a 477km elméleti hatótáv már nagyon elég,főleg hogy tesla töltőkön ingyen töltesz,és gyorsan.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #44018 üzenetére
be kéne fejezni a puncsolást mi?
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #44142 üzenetére
ha kiderül,hogy ki lesz az legyen kedves jelezni, inteni,kiáltani,és dobom a képet
-
Newlachka
őstag
+ azt is gondold végig,hogy egy adott alkatrészt gyártó beszállítót, nagyon nehéz kiváltani azonnal.
Mi egy nagy beszállítója vagyunk a BMW-nek, és mellette még az összes! nagy gyárnak.(VW,Mercedes,Fiat,Land Rover,Ford,PSA,Renault-Nissan,Ferrari,Maserati,Mclaren,Subaru,Porsche stbstb)
Ahhoz,hogy pl. a BMW lecseréljen minket, olyan technológiát kellene az új beszállítónak beszerezni,kiépíteni ami 3-5 év illetve sok millió euro, a megfelelő munkaerő betanításáról nem is beszélve.Gazdaságilag sokkal olcsóbb beszállítóra bízni az alkatrész gyártást,mint magadnak fejleszteni,legyártani..
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #44239 üzenetére
nem. csak November 8-10 körül fogjuk mi.
E46
Srácok.. egy ideje teljesen kicsavart kormánynál(pl körforgalomba) hallok valami súrlódó,"klattyogó" hangot első kerekek felől,de csak lehúzott ablaknál.
Lengőkarok cserélve lettek,de én még mindig hallom.
A gyári mérete a felnimnek:8JxR17xET47 Style44 az elsők alatt van 5mm-es pogácsa(téli szett alá kell,de fent maradtak tavasszal) Lehetséges az,hogy a teljes kifordított kormánynál, porvédő vagy valami súrolná a felnit?Van értelme azzal próbálkoznom,hogy mivel ET(gyári méretem 8J-nél ET35-45 között) engedi aláteszek 1cm-es pogácsákat?Porvédő a fék mögött nem ér be,nyereg nem ér semmihez, meg ugye azt mindig hallanám.Most ha lejönnek a nyári kerekek majd nézem a peremet,hogy látok-e valami karcolást, bár nem kellene.
Ugye mivel nem sokat autózunk kitekert kormánnyal, így csak akkor hallom amikor körforgózunk, és elsősorban akkor is akkor amikor 4-5 személyezünk.Nem a gumi ér be, azt tavasszal kipróbáltuk milyen,mert ET20-al próbálkoztam,csak a gyári sportfutómű nem engedte használni -
Newlachka
őstag
válasz KAMELOT #44248 üzenetére
sajnos ez nem a gumi, nem hallanám, ha nem koncentrálnék a zajra.
Én is szeretnék egy v8-at hallani,de arra nincs pénzem/zünk.
Örülök,hogy ezt a kis 4 hengerest(ami egyesek szerint nem is BMW) tisztességesen,becsületesen rendbe rakom minőségi alkatrészekből.
Nem is merek belegondolni,hogy egy v8-ban milyen szervíz költségek merülnek fel...
Ha nekem 140-et mondanak munkadíjjal,olajcserével a hidrotőke cserére, akkor egy v8-asba mennyi ez?tényleg segítsetek elméletben megoldani a gondom.
Ha teszek alá 10mm-es pogit a gyári 26mm menethosszúságú csavarokat is ki kell cserélnem gondolom?
csavar kikerestem a megfelelő csavart ez pont 10mm-el hosszabb menetű mint a mostani.
A kérdés az, ha a gátló ér be ha kijjebb teszem 10mm-rel a kereket akkor kb.ET37 lesz,ami benne van a gyári ET 35-42-es tartományban, megoldja-e a gondom? -
Newlachka
őstag
ha valaki egyest szeretne tudok egy motorgeneral utáni eladót.
-
Newlachka
őstag
BMW001 és Ezredes..kéne nektek egy vitafórum ahol állandóan egymásba állhattok...
-
Newlachka
őstag
válasz chess001 #44533 üzenetére
megoldás?amúgy castrol 5w30 ment bele múlt év szeptemberében.most járunk 10k-nál.A 3.-4.ik hónap után kezdett el hangja lenni.Időszakosan kopog,nem folyamatosan, ha bemelegszik az olaj(kb20km) már nem kopog.
Ha azt mondjátok,hogy tőke csere megcsináltatom.Több verziót is halottam már.
Mitől kevés az olajnyomás?[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
égett megint egy BMW
-
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #44722 üzenetére
hát 5 személlyel már nem úgy gyorsul ahogy kéne.HA most kellene megvennem én sem az 1,9-es motorral venném.
Viszont ez egyszerűbb konstrukció,kevesebb tőke/szelep,így "olcsóbb" is szervizelni.+ez az M43b19 ebben a kocsiban már az utolsó generációs m43,így eléggé kiforrott.
Amúgy sportosan vezethető,és 3000 fölött szépen mozog,csak ugyanazt megeszi mint a 2,2-es.Ugye ez még szívó benzines.
átlagos araszolós menetben 8,5 körül eszik, pályán ilyen 8,1-8,2.A legjobb neki a 90-es tempó 5-ben 2000-2500között akkor 7,5 körül eszik.
Csomagtartó nekünk hatalmas, viszont az autó szűk.
Én mindenkinek azt javaslom,hogy:
1, olyat vegyen ami rendesen fel van extrázva. OKA: lassabban értéktelenedik el egy jól felszerelt darab mint egy fapad.Ülésfűtés,alcantara/bőr,elektromos tükör,multikormány,tempomat,nagynavi,napfénytető,4x el ablak.
Ha egy ilyet találsz az már jó.
2, rozsdára nagyon figyelni kell.OKA: meglátják,hogy BMW-d van és már 1,5-2x es árat kapsz,ívek könnyen rozsdálnak,ajtó aljak is típus betegség, kombinál hátsó ajtó az üveg alatt,rendszámtábla világításnál szintén.Hátsó futómű pontok,rögzítések 15 év után csúnyák.
3,nagyon figyelni kell a motorra,mert nagyon könnyen beleszaladnak a 100 ezrek.
4, Amikor megveszed legyen zsebbe 2-300,hogy alapos szervizt tudj végeztetni.Vidd el Ezredeshez és megcsinálja neked.HA kell még valami keress meg pm-ben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Időjárás topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen