- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9662 üzenetére
ami a durva, hogy vannak autók, amik 170-180 ezer km-t futottak ezen az oldalon. megnézed a belsejét, olyan, mintha új lenne. utána irány a használtautó.hu... elkezdesz nézelődni, és gyakorlatilag az összes autó 180-250 ezer km között van óra szerint, viszont a belsejük tizedennyire sincs szép állapotban. legalább 5-600 ezret futottak és felteszik őket ilyen pofátlanul visszatekerve.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9683 üzenetére
persze 340 lovas 35d.az kell neked.meg is halnál vele. ....meg szétmegy valamelyik turbóa angyobb nyomástól azt perkálsz
35i chippelve lehget elkapja az e46 m3.at.de volt video hogy mégsem így van ez.
az m-power az m-power.
e92 m3ról nen is ebszéljünk elveri.jó aza 320d.hagy füstöljön ..190 lóval jobb lesz mint a te 28i.d.minden tekintetben. ...brutál jó...190 ló 5 literrel mi....LOLL....
Amugy meg esetta hó ez tudjátok mit jelent....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #9724 üzenetére
Ez nagyon adja.
Mondjuk ez a piros tényleg nem passzol hozzá. Inkább vmi bordós szín kéne és tuti lenne.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9760 üzenetére
V4? Abban tényleg nehezen lehetne legjobb a BMW.
A Zaporozhetz-ekben viszont jól duruzsoltak többé-kevésbé. [link](#9737)
Lehet, hogy kicsit te is szigorúbb lennél, ha egy nappal később történik az eset és ti is ott ültök benne, mint ahogy terveztétek...
Egyébként tényleg eléggé egyben maradt az autó. A kasznielemek közül nem sokat lehet hasznosítani, de a technika egyben maradt. A becsapódáskor már nem lehetett olyan nagy a tempó.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9757 üzenetére
én nem tuningolt autókról beszéltem....
ő itt írja majd emgy mint az állat csapat.hát erre mondtam én 1/10ed annyiból is csapatok jobbat.megyek keresztbe. nem mellesleg neki az első kötelező szervízdíjából én mit cisnálnék a 325i.vel?úgy nézne ki bexarsz apám.
Nyugodtan dőlj hátra te vesztes
akármennyire is pártoskodsz a turbó mellett.csak ha megjön a csigahatás akkor zúz le.
a bömi meg cm3 megy.
és mint már kitárgyaltuk egy e36 325i téged is megenne ....150 kló előnye van!!! és neked van +12 lovad +300cm3...meg több nyomatékod.nem tudnád kiokoskodni ugy ne kapjál ki.vegyél csak s320cdi.t...az való neked.füstölni a konkurenciával
Az alfa 2.0ts nem lehet rossz cska sokat kajálnak alapból az alfák pláne a benzinesek.
ilyen meg másik 2 autós topikba levő fórzumtársak hasonló benyögései esetén erősne elgondolkozok megér annyit az a +2 literes fogyi hogy ne tudjatok velem emberkedni az uton....325i
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #9768 üzenetére
Én versenyeztem egy 316i E30 ellen az én 320i E30-ammal. A 316i állítólag valami tuning ketyere volt. Ahhoz képest elmaradt a faxomba A 4 hengeres nagyon erőtlen szerintem, én bármelyiket vezettem, nem nyerte meg a tetszésem, a hangja is más. Biztos van belőle jó, meg egy turbó csodákra képes, de alapon kevés racsingra
-
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9790 üzenetére
Belül még csak-csak - de kívül... Ha nő lenne, azt mondanám rá: érdekes arcú...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #9790 üzenetére
San Marino-ban a legeslegfelső vezetőknek ilyen autóik vannak. Nem lehet akkor olyan rossz...
Amúgy az alfa féle 2.4-es jtd van benne, kb 90% alfa 166 az egész autó, design meg belső más kb.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9790 üzenetére
gáz.és erre cserélni egy e60 525d.na erre csak anyit ha egy szőke akkor talán hátszéllel elnézhető.
persze alfa undorító formával.aza fain.159es alfa szép...olasz dízel persze még hazsnáltan és chippelve is mi.te jó ég még orosz autóról nem lesz szóa bmw.s témába
#9788>>ez ütős volt....
E-maxx mondta külföldön lesz 1 évet.munkája miatt.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #9811 üzenetére
Mert mindegyik sorhatos, nagyon szép hanggal a kipufogóban, de az utastérbe alig jut be már a motorhang, csak ha nagyon pörgetve van akkor hallatszik kicsit...
A gyorsuláskor meg hiába kicsi szám, semmit nem érezni, csak a mutató megy szép gyorsan.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9811 üzenetére
Hát e46 328i nagyon meseautó lehet.és elméletben jobban kéne enni a -150kg miat mint a tiédnek.
Azért egy e46 6hengerrel sportkifuffal szól ám rendesen.
Az e90 már agyonelektronikázott autó.ezért nem kéne.ott nem fogsz hangot hallani max az M-power motornál.Ez van aki hangot akar vegyne régebbit vagy kemény sportkipufogórendszert.tömítést is biztos lehet szétbarmolni és akkor lesz hangja.
Azért előzésnél 200as folyamatos temponál nem bizti hátrány ha szigetelt másképp megfájdulna füled meg zenét se hallod.nem okés.enyémbe 150 felett felejtsd el a zenét.....bármelyik 6henger egy eisenmann.nal avgy remus supersprint stb ilyesmikkel szépen zenél.de még a 4henger...én már hallottam 18is.t sportrendszerrel..meg nem mondtad volna hang alapján nem 6os.
Amugy meg kinky ezért vegyél e36ot ott nincs annyi szigetelés még avgy tönkrement már ésvan hang.
A V12 egy mesemotor a 850be volt.nem csoda egy legenda az az autó.
Kicsit kompreszsoros fütyülös beütése lett az automnaka uj ebnyaszürővel.lehet ideje volt már cserélni.kicsit jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9881 üzenetére
Ne izgulj , az ilyet nem is engedik a forgalomba. (hivatalosan)
Egyébként ha nincs szintszabályzós futómű, akkor utólag nagyon nehezen és drágán oldható meg az automata lámpaállítás. Ettől függetlenül manuálisan tökéletesen szabályozhatóak, de sajnos a juzerek 99%-a képtelen erre odafigyelni. (majdnem minden autóban fixen a legfelső fokozatra van állítva)(#9879) _Voyage_
A halogén izzók is közel 3000 Kelvinesek. -
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9881 üzenetére
Valamint a tesco gazdaságos verziók a szembejövő retináját is gond nélkül átvilágítják - hogy sz@rt volna sünt, aki először beépítette őket...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Elektromos autók - motorok
- Horgász topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen