-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35350 üzenetére
En a multbeli tapasztalatokat tekintetbe veve BMW-re soha tobbet OEM. Kivetel ez alol persze az EBC, mert az bevalt. De F10-re nincs EBC...
Irtatok, hogy az ATE Powerdisc-en levo marrasok korrodalnak. Igen, es ettol eleg csunyak is lesznek. Megoldas, fekete, 800 fokig hoallo festek, ahogy azt megcsinaltam anno az Ultimax tarcsakon is. Ket soron, kis ecsettel. Eleg jol mutat utana...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35363 üzenetére
Vazz, nem tudom miert(na jo, tudom, rottyon vagyok), de en E90 -et olvastam. Jah, az meg GM, szoval ezek nem jatszanak. Akkor aki tud, majd ir egy automatavaltos szakmuhelyt a forumtarsnak. BMW forumon probalnam, E39.hu -n pl.
CharlieDrop: Igen, jo lenne. E92 -nel neha meg ereztem, amikor nekiallt a kiegetesnek, de pl. az F10 -nel semmi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35366 üzenetére
Neked leugrott?
Tocsat lattal mar a kocsi alatt?
Egyebkent nem tudom, de nalam a sor 6 -nal az A/C kompresszor kivetelevel minden a masik belten volt, generator, vizpumpa, szerviszivattyu.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35368 üzenetére
Akkor legalabb tudod, hogy a cso a gond. Remelhetoleg nem a radiator lyukas.
Egyebkent elment a szervod?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35370 üzenetére
A vizpumpad meg a generator megy? Rohadtul nem tudom, hogy nez ki a beltdrive resze a sor 4 -nek.
Legkondi? Lehet Nalad azon a koron van a szervopumpa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35372 üzenetére
Akkor elvileg nincs klimad sem. Ez meg a jobbik eset.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35366 üzenetére
Tizenéves autóknál ezek sajnos előfordulnak, érdemes kalkulálni a cseréjükkel.
Nálam eddig megelőző karbantartásként cserélve volt az összes szíj és feszítőik, a vízpumpa és a termosztát is.
A következő olajcserénél megkérem Ezredest a PCV és komplett csövezése cseréjére is, de erősen gondolkozom a teljes vízcsövezés és kiegyenlítő tartály cserén is. A francnak sem hiányzik, hogy ezer km-re otthontól elrepedjen valami, és az út szélén maradjak.
Meg annak a buzi vibrációnak utánajárni, szerintem a kipufogó lesz vagy a kardánfüggesztő csapágy.
Amúgy utazni továbbra is nagyon jó az autóval, egyértelműen akkor van elemében, mikor hosszú távokat futhat, nagy sebességgel. A húsvéti 800km-es kör után most egy Bp-Szeged-Szabadka-Szeged-Bp ugrott be, újabb 600km-el. Fogyasztás 147-re állított tempomat mellett is 9.5 alatt alakul, csend van és béke.
Ja, és jelentem, megoldódott a beázás, a csomagtartóm teljesen száraz, pedig múlt héten volt pár nagy zuhé. A bűnös tehát az eldugult tetőablak vízelvezető cső volt, még szerencse, hogy nem az akku oldalán.
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #35413 üzenetére
Most annyi bajom van a e46 tal,hogy elfolyik valahol az ablakmosóm,de a tartály körül száraznak tűnik minden, lehet a lámpamosonál van gond, tipp esetleg?
KB fél liter marad a tartályban. -
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #35418 üzenetére
Nem tudom,még próbálom figyelgetni, ugy vettem észre, hogyha használom kint a kocsit és mosom az ablakot utána már üresen vár másnap
Most öntöttem bele 2 napja sima vizet, direkt nyomattam a garázsba de nem fogyott belőle,szóval egyelőre passzÉn is egyből a motornál nézegettem,de nem érzem hogy vizes lenne.
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #35426 üzenetére
Lehet akkor ez a hiba,most kipróbálom,hogy 1 hétig nem nyomok semmit
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35429 üzenetére
Hív a lejtő
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35434 üzenetére
ezen a héten ez a műsor, aztán várjuk a következő hetet/hónapot mi pattan ki a fejedből
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35442 üzenetére
Kopó motyó csere, visco szopoá
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35459 üzenetére
Nincs nagyon mas alternativa, legalabbis nalam nem volt. A tarcsa merete miatt eleg konnyen deformalodik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35461 üzenetére
Fekcsere? Azert hiaba, a Tied sem egy idos verda, es megis van tennivalo vele minden teren.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35552 üzenetére
Ezek az olajak magsabb homersekleti tartomanyban mukodnek jol, tartosan magas terheles mellett. Normal tartomanyban ,,vastagabbak", nehezebben szivattyuzhatok, a motor jobban kophat hasznalatuk eseten.
Picit ugy kepzeld el, mintha sosem lenne teljesen uzemmeleg - kis tulzassal.
Normal utcai hasznalatra a 30-as, 40-es olajok valok, az ilyen 50-es 60-as olajok tartosan magas fordulatszamon uzemeltetett sportmotorokhoz vannak kitalalva.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35555 üzenetére
Itt most pont nem az alacsony tartomanyrol van szo.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #35588 üzenetére
Ez a logo? Nem is BMW felnit kerdezett. Ha ilyet nem talal benne az ember nem erdeti hanem replika en ugy tudom. O volt aki kredezett vagy 3 markat, melyiket erdemes venni ha jol emlekszem. Nekem BBS-nel is van belul de meg a kulso peremen is ilyen hasonlo logo
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35633 üzenetére
Koszonom szepen. De tenyleg rendben van az auto, legalabbis egyenlore no issue. Mikor a lampa kigyulladt, meg 130km-re voltam Becstol. Hazaertem, meg csak nem is finomkodtam.
Nem tudom mi lehet, persze meg kell nezetni minel elobb, csak kell majd szamla, barmi kerul bele, mert garancialis.
Lehet O2 szenzor, Mass szenzor, vagy akar csak siman rosszul raktam vissza a tanksapkat. Es meg milliom ezer dolog... Talan az uzemanyag kizarva, bar a nemeteknel Totalnal tankoltam, 500m-re az autobahntol, mert ott 1.1 Euro volt literje ellenben az 1.33 -al.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35637 üzenetére
A gond az, hogy olyan kell, aki azonnal tud fogadni, es lehetoleg meg aznap a vegere jar a dolognak, beszerzi es beszereli az alkatreszt, ha szukseges.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35641 üzenetére
Na meg holnap csak este megyek az autoert, akkor meg mar keso lesz barkihez beugrani.
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #35671 üzenetére
Agglomeráció, szóval Pestre is felhozza ha kell.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
#64118272
törölt tag
válasz CharlieDrop #35702 üzenetére
-
Satyricon
addikt
válasz CharlieDrop #35747 üzenetére
(#35746) Skimaster: Touringot nem akarok, kicsi a hely neki itthon. A sedan is épphogy csak el fog férni(bár fateromat még be sem avattam hogy veszek kocsit, majd csak akkor néz nagyot, ha hazaviszem! )
----------------------------
Hmm... Mondasz valamit, erre még nem is gondoltam.
De... Miben különbözik a 318-316 a 320-tól? Az okés, hogy nagyobb a teljesítménye, de megbízatóbb? Ha igen, miért? Örülnék neki, ha kioktatnátok, szeretném tágítani a fejem ezzel a témával kapcs.ban. Szóval egy 800.000 Ft-os 320i többet ér és tartósabb, mint a 318 és 316i?
Mellesleg... A fekete 316-ot lebeszéltem az eladóval és a BMW szervizzel, hogy viszem péntek reggel teljes körű átvizsgálásra. Kicsit tartok tőle, hogy csalódni fogok. 13k-t rászántam, max bukom, ha tré állapotba van műszakilag! Egyébként mentem a kocsival, de városba nem nagyon tudtam kipróbálni. Péntek délelőtt majd kipróbálom városon kívül is, hogy mit tud! Amúgy mind kívülről, mind belülről igen csak elnyerte a tetszésem... Láttam már 1-2 használt BMW-t, de nem voltak túl jó állapotban! Ez viszont nem egy leharcolt darab...
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #35752 üzenetére
M52-ot kell venni ha 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Satyricon
addikt
válasz CharlieDrop #35752 üzenetére
Elsődleges szempont, hogy műszakilag patent legyen a kocsi. Én olyan 316-ost akarok venni, ami nem 1.6-os, hanem 1.8-as motorral van.
Apropó meghibásodás és egyéb javítáyi kóltségek: Csak egy példa: Szüleimnek Peugeot 206-osuk van(tudom, nem egy kategória a BMW-vel), szalonautóként vásároltuk 2005-ben. Most van benne 110.000 km, amiből én minimum 95000-ret én tettem bele, szinte csak én használtam a kocsit. De eddig még csak a gyujtással és az olajszűrővel volt gond, egyszer! Na meg egy hónapja cseréltük le a gyári gumikat és a szinén gyári fékbetéteket, ami eredetileg a kocsival volt. Ennyit költóttünk rá. Ezt csak azért mondtam el, mert szerintem ha valaki megkíméli az autóját, akkor azt az autó hosszútávon meghálálja! Gondolom ez a BMW-nél is így van, de javítsatok ki ha tévedek..(persze ha az előző gazdája kinyírta a kocsit, akkor van gond. Na de ezért viszem a szervizbe a belinkelt 316-ot, hogy átnézzék.
Am: a Bmw szervizbe ha elviszem a kocsit holnap, teljes körű átvizsgálásra, akkor a végén megmondják azt is, hogy men.yit érhet az autó?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
letepem
aktív tag
válasz CharlieDrop #35775 üzenetére
Mivel egy 206-ból ül át, így utálni nem fogja, nyakamat merném tenni rá!
Első blikkre úgy fogja érezni hogy ezt az autót tényleg a sofőrnek tervezték: a kis apróságok, amik megfogják az embert.Kicsit másképp áltok a dologhoz, mivel ezt megszoktátok.
Bmw-t és fentartását alapvetően nem tartom drágának, attól lesz kicsit húzósabb, hogy zavar minden, ami nem gyári és patent.
De támogatom, hogy inkább drágábbat, de jót. Kevebbet kell rákölteni, hálásabb is lesz a fentartása. Ha igényes a belső, valószínű, hogy máson sem spórolt az eladó.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
m4rekb
csendes tag
válasz CharlieDrop #35811 üzenetére
Hát nekem is ez volt az első benyomásom a superb után. Legalábbis sokalltam a ~2 liter különbséget azonos használat mellett. De ha ennyi akkor ennyi.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35811 üzenetére
Mas gumi es eltero vezetesi stilus siman okozhatja. Persze a kovetkezo szerviznel lehet kerni egy atvizsgalast, tomitetlenseget, legtomegmerot, egyebeket megnezni. De alapvetoen szerintem ez ennyi, palyan 130-160 kozott a 6.5 teljesen normalis.
-
m4rekb
csendes tag
-
m4rekb
csendes tag
válasz CharlieDrop #35820 üzenetére
Hát nem egybites a felhasználási mód. Ahogy #35803-nál írtam, úgy használom nap mint nap.
-
drosan
tag
válasz CharlieDrop #35820 üzenetére
Ezek az M47es motorok nem fogyasztásbajnokok, súlyban pl egy első generációs superb-bel pedig pont megegyezik az E87
[ Szerkesztve ]
-
m4rekb
csendes tag
válasz CharlieDrop #35824 üzenetére
Pályán akkor volt pont 6 liter, amikor végig ilyen 100-130 között tudtunk csak menni. 2 személy, csomagok nélkül, klímával
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35882 üzenetére
Es ez mar nem is akkora szam... Minden masodik Kia -ban vagy Mondeoban benne van... Az Audi meg pl. nem is tudja, F10-ben is csak ritkan latni.
Don't Tread On Me
-
tomcica
addikt
válasz CharlieDrop #35901 üzenetére
2000ccm fole nem mennek (itt nalunk Szerbiaban brutal biztositas es luxusado megy minden 2000ccm feletti jarmure)
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35922 üzenetére
Hogy mit tettel? Akkor hosszu ejszaka all elotted, mire kiszivod belole az anyagot. Addig ra se inditsal, mert lesz tuzijatek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35924 üzenetére
csomagtérbe?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35930 üzenetére
occóé átveszem
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #35932 üzenetére
azt hittem a 100-as van felül
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35946 üzenetére
Remélem, hogy valóban ez volt a baja, mert náluk nem jelentkezett semmi probléma miután feltöltött akkuval átvitték a szervizbe. Generátor ok, akku ok, maradt a fesszabályzó.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35949 üzenetére
Nem AGM, valami olcso akku van benne, Electric Power. 1 eves, meg az elozo tulaj vette bele. En telre veszek bele egy AGM-es Exide-et.
Lali81: igen, Budapesten, a XVII. Keruletben.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #36017 üzenetére
Ilyen szempontbol a facelift elottiekben levo M52TU 23i jobb valasztas igen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36057 üzenetére
Az a kisebb problema... Ha szerencsed van, csak egy vizcso, ha kevesbe, akkor radiator vagy vizpumpa.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36059 üzenetére
Ertem, akkor az valszeg kilove, leven kicsi az esely, hogy az ujnak is ugyan az a gondja. A vizcsoveket egyebkent is erdemes kicserelni, mert nagy nagy osszeg, es megkimelhetnek sok kellemetlen pillanattol.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #36056 üzenetére
Persze, de azert vicc ha megnezed mekkora volt anno egy 02 meg egy E12 pl.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36061 üzenetére
Nekem meg attol a bizonyos jobb hatso ajtotol meggajdult a zar, es ha nem megyek azonnal hatotavon kivul a kulccsal, akkor par sec mulva visszanyit. Azt hittem eltudom odazni, amig lesz ra idom, de ugy nez ki nem adott sok lehetoseget.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36066 üzenetére
Az, mert az egy ajtoban elsz@rodo erzekelo csinalja. Ha be van csukva a jobb hatso es bezar majd kinyitom, akkor kattog a zar korbe. Ahogy kinyitom a jobb hatsot, egybol elhallgat. Egy f@szom szenzor. Jah, es igazabol door handle csere az official megoldas, mert oda van beepitve.
Az idegesito, hogy nincs most idom ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36070 üzenetére
Ja, nem az. Mig rönó motoros autom volt, 10 ezer km-enkent egyszer volt kiveve a nivopalca, olajcserekor. Miota BMW-m van, ezer km-enkent.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #36070 üzenetére
Ez a komfort access dolog minden markanal okoz bosszusagot. Ami furcsa, mert nem friss, ujkeletu feature, mar kiforrhatott volna.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...