-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #38222 üzenetére
Hiszed vagy sem, a lábaim át sem hűlnek még -15 fokban sem (minden nap megyek 13,5-13,5 km-t óbuda és a lurdy ház között, amiből 20 perc maga a robogózás. Kocsival 50-75perc a reggeli csúcsban ). Az ujjaim azok, amik lefagynak a kezemen, de már vettem ilyen belebújós szutykot. Nálam eleve nem stimmel vmi a kézfejem keringésével, extrém gyorsan áthűlnek az ujjaim egy séta során is, pedig már síkesztyűben tolom a sétákat is
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38225 üzenetére
Uzemi hofok minimum 10km megtetele utan. Ha a mutato kozepen all, attol meg sem a viz, sem az olaj nem eleg meleg. Egyebkent ekkora tavokra minek egy 2 es fel tonnas suvot vettetek?
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38222 üzenetére
Na ez fogja jol kinyirni az autod.
Tapasztalatbol tudom, mikor hetekig a baratnom napi 5-7 kilometert ment atlagosan 20d-velAz uthibak elnyeleseben talan egy 5-os is jobb de a 7-es biztos.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38218 üzenetére
Erdemes jaratni, en mindig 1 percet hagyok neki, hogy az olaj rendesen korbeerjen. Dieselnek az sem art, ha tovabb hagyod, brenzineseknel van az a dolog, hogy inditasz, es joforman egybol erdemes is elindulni, mert ugye a benzin oldoszerkent viselkedik, amig olyan kellemes a surites.
Bar az F10 -nel cheat van, mert a vizhofok mero helyett az olaj all be kozepre 6km utan. De attol meg nem biztos, hogy keszen all... Pl. a valto, az egesz blokk meg nincs azon a hofokon, hogy elkezd rugdalni. Csak ne padlozzad, ennyi. Mert semmi mas nem lesz annyira karos, mint ha hidegen rugdalod.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38229 üzenetére
Ha ilyen sok a város, nézd meg a plugin hibrideket is, pl. X5 40e. Nem is azon spórolnál igazán, hogy olcsóbb az üzemanyag, hanem hogy nem kapja a belső égésű motor az ívet hidegen Amúgy ha van a közelben konnektor, egy defa fűtőelem lehet jó lenne a dízelnek, akasztasz elé egy tesco-s időzító kapcsolót, és kész is
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38234 üzenetére
26 ert nagyon szep 40d-k vannak raktaron! persze netto
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38234 üzenetére
Bp-n nagyon praktikus, annyira sok idő elmegy parkolási díjjal stb, meg azért az adó sem mindegy
Ezek az elektromos állófűtések 1-2 százasból megállnak, a gázolajos fajta lehet egy kategóriával feljebb is néha. Defa csinál vízkörbe rakhatót és olajteknőre rögzíthetőt is, típustól függ, melyiket kínálják. Mintha totalcaron a new duett rekámozzta volna, hogy van ajánlatkérő űrlapjuk direkt erre, az ingyen van[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38237 üzenetére
Nem csak neztem esetleg mit vennek ,mert 2 unnep kozott elviszik az autom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38238 üzenetére
Zöld rendszámhoz kötött, plug-in hibridre is jár a kedvezmény
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38240 üzenetére
Igen
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38284 üzenetére
Pedig ha hiszed, ha nem, igen. Itt UK-ban, ahol a legnepszerubbek, az osszes videki gazdalkodo Rovert -t hasznal. Ok alt. olyan helyeken is laknak, ahova nem vezet aszfaltos ut, vagy olyan helyeken jarnak, pl. kimennek a tanyara. Es bizony, akar sz@ros gumicsizmaban is lazan beleulnek.
Egyebkent meg megvenni egy dolog, szervizelni a legnehezebb, mivel borzasztoan megbizhatatlanok, mind eroforras, mind elektronika teren. Evi 3-5k £-al lehet szamolni, ami csak a szerviz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38286 üzenetére
X5 es tarsai nem erre valok... Anno votl egy ugyfelunk, akihez sokat jartunk. Neki volt egy X5 4.8iS -e. Mikor kerdeztuk, milyen igy a countryside-on, annyi volt a valasz, hogy boltba jarni okes, meg gyereket a suliba hasznaljak, de terepezni abszolut alkalmatlan. Millioszor elakadt mar vele, es mindig a felesege jott, hogy a Landival kihuzza. Szoval terepre allt a tragyadomb mellett egy Land Rover Discovery 3 4.4 V8 HSE, LPG -vel. Azt mondta, mindenen atmegy, de tul sokba kerul /merfold a fenntartasa, ezert csak local a hasznalata. Bar pont elotte az X5 is beszedett egy 5k -javitast, ilyen teren az sem sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #38291 üzenetére
az ilyen mennyit megy el 1 tank benyával? 3-400km?
szerk: én 500km-t alig, szabályos tempóban tudok megtenni
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38296 üzenetére
Nekem nem lenne! A Bmw azzal a tablettel ....... Háááát!!
Én erősen gondolkozom a Mercin ,persze nem ebben a kategóriában ,viszont szigorúan csak is Amg-ben.A Merci kijezőjén a vezető és az utas is más mást nézhet ha akar. Hol van ehhez a Bmw?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38299 üzenetére
En szeretem a Bmw-t, bar szerintem kovetkezo autom mas lesz.
Baratnomnek is cseres lesz az E90, mert megorulok tole,hogy hiaba tipp topp az auto mindig hallok valamit benne,hogy itt meg ott nyeklik nyaklik, es ez nem egyedi ,konkurencianal kicsit jobb az osszszereles, vagy az anyagok minosege! Nem tudom. -
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38295 üzenetére
Ha 90-110 között poroszkáltam 100km-t, majd szügyig töltöttem a 20d-t, simán behazudja az 1000km+t, de a valóság inkább 7-800km.
-
MPowerPH
félisten
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38324 üzenetére
Oke belepo motor de 190 lo igy is... megy azert ha odalepsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38331 üzenetére
520d cégautónak teljesen ok. Mutatós, service inclusive, nem eszik vészesen, havonta az a kb. 250k meg bizonyos szint felett jár Transformers-re gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
válasz FIREBLADE78 #38331 üzenetére
Aki 15 milliós autóval jár, jellemzően nem a hangerővel akar kitűnni.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #38305 üzenetére
Nem baj ha nem értesz hozzá csak ne mondj butaságokat kérlek Ez egy teljes felszereltséges kocsi nem van benne egy bőr meg egy business navi oszt kész az a nagy extra..... + erre jönnek az M performance kiegészítők. De ne menjünk bele ebbe kérlek. Neked nem ér meg és kész pont...
(#38309) cOxeR
Levehető / cserélhető
(#38313) ^Boss
nehéz lábad van neked is Szeretsz dinamikusan haladni és városba használod te is nincs benne semmi extra. Ültem melletted ugye és te se gurulgatsz hanem haladsz Így enni is fog
(#38317) BMW001
rengeteget számít a 8HP váltó illetve az újabb N57-es konstrukció
(#38345) joamilestoné
Elég ritka...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38391 üzenetére
Van egy kis kapcsoloja, ugy kell kulon aktivalni. High Beam Assist, a BC gomb alatt kell hogy legyen, az indexkar vegen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz FIREBLADE78 #38446 üzenetére
Albertirsai út 10., Budapest, Hungary
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38486 üzenetére
Közúton kimotorozhatatlan kb.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38486 üzenetére
Ott szamitasba kell venni par egyeb tenyezot. Hatvanyozottan no annak az eselye, hogy osszetorod magad, rosszabb esetben orok eletedre nyomorek vagy mozgasserult leszel, legrosszabb esetben meghalsz.
Pont tegnap toltott fol az egyik ismerosom facebookra egy videot, amiben a sajat R1 -evel csinalt egy welcome Xmas -t, es 300-al repesztett egy alsobbrangu uton. Oda pont eleg egy ko, ami rossz helyen van, es a majd 1 millas protektoros cucc csak arra lesz jo, hogy egy helyen tartsa a testreszeidet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38491 üzenetére
Nekem nagyon bejött a Kakucs-ring, mondjuk iszonyat ette a gumit a kanyarok miatt, de a kicsi sebesség miatt biztonságosnak éreztem, a Hungaroringen, azt éreztem, hogy nagyon sok paci hiányzik, hogy kiadja a pálya szépségeit. Remélem idén sikerül az összes hazai pályáz végiglátogatnom...
BÚÉK!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #38544 üzenetére
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #38551 üzenetére
Ez z4-re vonatkozik az oldalon van táblázat minden modellhez. Itt a gyári legnagyobb felni a 18”.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #38627 üzenetére
Ez így van, de ami fontosabb, hogy tudd, mikor hogy kell közlekedni.
-
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38627 üzenetére
A semi slick nem egyenlő azzal, hogy kopott szar.
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #38690 üzenetére
neki a rossz oldal a jó oldal
franc se érti -
félisten
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Szerintem a többség egy swift árának töredékéért vesz BMW-t, olykor azt is hitelre.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Ezzel reszben egyetertek, ha nagyon a fogyasztas izgatna, akkor dizelt vettem volna, de evi 20 ezres futasnal en a benzines finomsagat meg tobbre ertekelem. Ha ennel tobbet jarnek, akkor azert mar valtozna a velemenyem.
De szerintem azert fontos a fogyasztas, egyreszt veges keszleteket egetunk, masreszt azt a penzt, amit eltankolunk, masra is kolthetnenk, meg ha igy is mindent meg tudunk engedni magunknak, amire szuksegunk van. Es ezzel bizonyara nem csak en vagyok igy, nem veletlen a dizelek oriasi eloretorese.
-
Kickass
őstag
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Elitista sz*r duma ez, ugye tudod?
Az megvan, hogy sokszor a leggazdagabbak verik a legjobban a seggükhöz a garast?
Itthon nagyságrendileg 4ből 3 hetes BMW dízel, a nagy No-ban ahol mindenki szerint kolbászból van a kerítés kb. 3ból 2....nyilván azért mert csak benzinkút tulajok veszik.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38849 üzenetére
Villanyosbol robogom van
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38897 üzenetére
Bejáratás után ajánlott. Első 1-2000-nél ugye nem is pörgetjük a fordulatszámot max a feléig. Akkor egy olajcsere, és onnantól mehet ami a csövön kifér.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38900 üzenetére
Gyártó ilyesmit nem is fog közölni, kivéve az egzotikumoknál (pl AMG-knél tuti van ilyen). Ez kb ugyan olyan mint a gyári periódus vs. 10e km.
szerk: Amúgy rémesen egyszerű. A gyártás során kialakuló apró egyenetlenségek lekopnak és bekerülnek fém őrleményként a kenési rendszerbe. Ez tök normális, csak hosszú távon nem biztos, hogy jó, ha ezek ott úszkálnak 10-15e km-t és rosszabb esetben kényesebb helyekre eljutnak, vagy eltömítenek bizonyos járatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38900 üzenetére
Új autó? Jobban jártál volna ha veszel ,hozzá szervizcsomagot.
Xero: Amg-nél szervizdoboz van amit kielemeznek az első X kilométer után és megvonhatják a garit is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38902 üzenetére
Ezt az autót kp vetted, finanszírozott, vagy tartós bérlet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38907 üzenetére
Nem tudom, meg fogod-e venni, de ezeket a gyárban is megjáratják, én hagynám
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38909 üzenetére
Ha nem 20 évre tartod meg évi 30 ezres futással, szvsz nem lenne indokolható a plusz olajcsere ára
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38931 üzenetére
Neked eleg a 230 lo nem az X5-nek!
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Hogy ennél meg mindenkit? Kb. egy kétkerekű ellen sincs esélyed, kivéve, ha emberi erő hajtja...
A négykerekűek nagy részénél tényleg erősebb, de azok közlekedésre vannak.
Sportkocsi viszonylatban a Z4 nem is túl merev, nem is túl könnyű, nem is túl erős...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Mindenkit azt kétlem... Baráti körömbe jópár 300-700Le körüli autók vannak Budapesten.
Itt az enyém 310Hp.. Nincs rajtprogramom viszont a másik kettőben igen ,rommá vernek minden körülmények között.
Az én Bmwm elég gyors viszont, egy komolyabb sportautóhoz képest sehol sincs ...
[link]Egyik este mikor otthon voltam volt szerencsém egy 2015 S5 Audihoz.0-160km/h-ig mentünk vagy 4x, másfél autót kaptam ami nem olyan rossz szerintem,40le a különbség plusz az audi rajtja sokkal jobb volt volt az összkerék miatt.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38957 üzenetére
Miattunk biztos,hogy nem halt meg senki jobb lenne ha lenyugodnál inkább.Amit közölni akartam a videoimmal,hogy nemigazán van sok közötök,a vezetéshez,vagy tapasztalatotok erősebb autóhoz.
A legtöbb videó éjjel történt minimális forgalom mellett.
A városos videók 10év körüliek,azóta mindenki pályázni jár.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38957 üzenetére
Jojo.... Sajnalatos volt. DE szerinted az a ket srac az E60 -al csak kocsikaztak a varosban ejnek idejen? Vazz, jottek a gyorsulasirol. Magarol szegeny autorol is kialltott, hogy mire hasznaltak.
Teljesen normalis dolog az ejszakai gyorsulas a varosban. Elegge jol szervezett program, nem szokott baleset lenni. Max akkor, ha jonnek a sunok, es mindenki iszkol. Mindenhol van, ez sem titok. En nem latom benne azt a borzalmat, leven tenyleg ejszaka, pango varos, mikozben van biztositas is. De sokan tenyleg attertek palyazni, amire elotte nem volt lehetoseg. Vegre fejlodik az autos kultura Mo.-n is, mert akik kijarnak, vezetni is megtanulnak.
Mondom ezt ugy, hogy en tenyleg betartom, hogy lakott telepulesen nincs szaguldas. Autopalya az mas...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38959 üzenetére
Az a baj, ha egy fiatal srác szeretne gyorsan vezetni, de nincs pénze elmenni versenyautóval versenypályára, csak a közút marad neki.
Szerintem egy autót élvezni próbáló még mindig sokkal kisebb veszélyt hordoz, mint egy olyan, aki azt hiszi, hogy ő már nagy király és úgy tolja neki, vagy egy hétvégi sofőr, stb...
Arról nem is szólva, hogy a közlekedéshez max 50-60 paci bőven elég, aki ettől erősebb járművel megy, az már eleve késztetve van a szabályok megszegésére.
Ezektől függetlenül én sem versenyzem közúton, mert a versenypálya sokkal nagyobb biztonságot ad, meg sebességet is a jó felület miatt.
Az a mókás, hogy csak azért írtam, hogy szerintem a BMW nem gyárt sportkocsit, csak sportos kocsit, de ezek szerint másnak is ez a véleménye...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
majnkopf
tag
válasz FIREBLADE78 #38959 üzenetére
vannak milliószor veszélyesebb dolgok a városban anélkül, hogy valaki meg akarná mutatni mit tud vagy csapatja neki éjszaka.. index nélkül zebrán sávváltással rám húzzák, csuklós busszal a parasztja 2 sávot kanyarodik előttem vagy pályán 110-zel előznék, de a bzja akkor mikor mellé érek nyomja neki, hogy még gyorsulnom kelljen 130ról is ha előzni akarok holott "elvileg" 110 a sebességhatár.. és még sorolhatnám, pedig nem vezetek régóta és én is odafigyelek a biztonságra, ahol tudom, hogy lehet veszély forrás ott én sem tolom neki. Szerintem a mazsolák meg azok akik félnek a veszélytől sokkal veszélyesebbek a forgalomban.. egyáltalán nem tudnak lereagálni helyzeteket, főleg ha hirtelen következik be. sosem felejtem el, hogy mikor 1 hónapos volt a jogsim és kanyarból kifelé keresztbe állt velem a bömi úgy, hogy a szalagkorlátot láttam magam előtt az út helyett és az csak közeledett megoldottam (persze szerencsém is volt biztos), mert nem satu fékeztem le egyből meg nem azon gondolkoztam, hogy jaj most mi lesz hanem egyből teligáz másik irány és jöjjünk ki a forgásból. most nem magam akarom fényezni, de aki tesze tosza meg ha 60 a sebességhatár akkor megyek 50nel azok sokkal veszélyesebbek a forgalomban. én úgy vélem. nem egyszer látom mikor szembe jön velem valaki a másik sávban, hogy két kézzel fent fogják a kormányt meg majd kihajol a szélvődőn, hogy lássan. na azok.. hamarabb halok meg ilyen sofőröktől szerintem, mint attól aki keresztbe bassza a kanyarban egy esős vagy havas napon..
(#38952) majestic: ez egy játék illetve felesleges ilyen meg olyan példákat mondani, mert ilyen meg olyan vezetéstechnikai gyakorlatokat ők sem elsőre csinálják meg. úgy ahogy a pilótákat sem küldik ki rögtön élesbe, hogy na itt van aztán menjetek. millió szimuláció.. ráadásul egy utasszállító pilótát megint nem lehet egy vadászgép pilótához hasonlítani, pedig attól még az utasszállító pilóta is lehet jó, attól, mert nem tud vadászgéppel úgy manőverezni. vagy lehet Besenyei Péter sem tudna elboldogulni egy utasszállítóval 5-10-20 óra gyakorlás után, mert nem tud rendesen leszállni vele. akkor ő is szar pilóta? lehet nem tudná a kolléga sem megcsinálni ezeket a vezetéstechnika dolgokat. de lehet, hogy azok a "profik" sem tudnák úgy keresztbe baszni a subarut a hóban nem egy kategória a kettő szerintem
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alkoholista nevelde
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen