- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz #02683648 #711 üzenetére
Akkor meg kellene próbálni töröltetni a korábbi "Domino" regisztrációt. Ezt kérheted a blue mobile számon is vagy a T-Mobile ügyfélszolgálattól. Nemrég volt egy ilyen ügyünk, ahol ráadásul az ügyfél még a Vodafone-hoz is elvitte a számát, és onnan ment blue mobile-hoz, és a kivizsgálás eredménye az lett, hogy a Domino időszak beli My T-Mobile regisztráció okozta a hibát. Mondjuk azt nem tudom, hogy ez megoldotta e a problémát, mert erről visszajelzést már nem kaptam.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!