2016. augusztus 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-08-09 10:12:25

IT café

Blue Mobile

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4751) SztiviVander válasza Werkly (#4750) üzenetére


SztiviVander
(senior tag)

az attól függ hogy számhordozol vagy csak egy új sim kártya kell.
ha másik szolgáltatótól hordozol akkor igaz az amit cenzor írt, akkor lehet email-ban intézni és ki is küldik a meglévő számodhoz a blue-s simet.
de ha csak új sim kell új számmal akkor a helyes válaszok a kérdéseidre:
1. igen
2. nem lehet

[ Szerkesztve ]

(#4752) cenzor válasza Werkly (#4750) üzenetére


cenzor
(kvázi-tag)

A szükséges dokumentumot innen letöltöd, kitöltöd, beszkenneled, majd elküldöd a ugyintezes@bluemobile.hu vagy bluemobile@telekom.hu email címre.

(#4753) cenzor válasza SztiviVander (#4751) üzenetére


cenzor
(kvázi-tag)

Akkor elnézést a félreinformálásért, eddig csak hordozással lett bluemobile-os simem.

(#4754) norbiv8


norbiv8
(lelkes újonc)

Ez csak nekem új?

"*2016.08.01. és 2016.10.31. közötti iskolakezdési ajánlatunk keretében a blue net plusz adat díjcsomag első időszaki díja 1290 Ft helyett 0 Ft. Az ajánlat azon blue mobile előfizetők számára érhető el, akiknek az aktiválást megelőző 90 napban nem volt aktív blue nem plusz adat díjcsomagjuk. "

(#4755) Dexar007 válasza norbiv8 (#4754) üzenetére


Dexar007
(PH! addikt)

nem helyett net..igy került fel az oldalra is.
Nekem nem volt blue net plusz csomagom,akkor ingyen netet kapok oktober vegeig?

Igen! ;]

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#4756) zombei válasza Dexar007 (#4755) üzenetére


zombei
(kvázi-tag)

Első hónap csak ami ingyenes.

(#4757) McLaca válasza zombei (#4756) üzenetére


McLaca
(PH! addikt)

Ezért mondtam le megrendelés után azonnal. :)

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4758) ArNick


ArNick
(lelkes újonc)

Ha a blue net extrát megrendelem a 30 napos időszak utolsó napjaiban egy olyan netcsomaghoz, amin ki van kapcsolva az automatikus megújítás, akkor a blue net extra megrendelésétől számított 30 napig lesz még netem, vagy csak addig, míg az eredeti, alapként szolgáló netcsomag le nem jár?

Mert az oké, hogy a blue net extrát csak másik netcsomagra lehet rendelni, de a 30 napos érvényesség alatt használni is végig csak azzal együtt lehet? Erre nem találtam sem a honlapon, sem az ÁSZF-ben számomra egyértelmű utalást.

"A blue net extra eseti forgalombővítő szolgáltatás kizárólag blue net, blue net plusz és blue net XXL (2.1.3.1. pont) adat díjcsomagok mellett vehető igénybe. "

Vehető igénybe... Na, most ezzel mit szerettek volna mondani? Gondolom azt, ami kevésbé jó az ügyfélnek. :D

[ Szerkesztve ]

telekom, telekom, te "csodás"... :D

(#4759) Nestor16 válasza ArNick (#4758) üzenetére


Nestor16
(senior tag)

Szia!

Mi történik, ha a 30 napon belül elfogy az internetem?

Üdv.

"Már a jövő sem a régi." Eladó cuccok nálam! Budapesti átvétel csak 1-2 hetente esedékes, ezt vedd figyelembe kérlek. Ui:. Nézz adatlapot. Köszi.

(#4760) SztiviVander válasza ArNick (#4758) üzenetére


SztiviVander
(senior tag)

az extra csomagnak külön számolja a 30 napot.
hogy akkor mi van ha a rendes netcsomag megújítását lemondod (vagy nincs elég egyenleg), az extra 500MB meg elfogy mondjuk 2 hét alatt. nem tudom olyankor vajon él-e az extra 30 napjából hátralévő időben a lassított net vagy csak simán kikapcsolják. ha tippelni kéne akkor utóbbira.
a "vehető igénybe" részen nem tudom mi nem érthető, azt akarják mondani hogy ez nem egy önálló netcsomag mint a többi.

(#4761) ArNick válasza SztiviVander (#4760) üzenetére


ArNick
(lelkes újonc)

Igen, valami ilyesmire gondoltam.

Kérdésem tehát arra vonatkozott, hogy ezalatt a 30 nap érvényesség alatt végig kell-e mellette másik aktív netcsomagnak is lennie, vagy elég, ha csak megrendeléskor van. Ez az ami számomra nem egyértelmű.

A "vehető igénybe" résznél erre gondoltam:
"vehető igénybe" = igényelhető, vagy "vehető igénybe" = felhasználható?

telekom, telekom, te "csodás"... :D

(#4762) hodostamas válasza ArNick (#4761) üzenetére


hodostamas
(PH! addikt)

Kell lennie. én így jártam, volt extra net, de közbe lejárt a sima, mondom addig nem rendelem meg az újat..

(#4763) Victoryus válasza ArNick (#4761) üzenetére


Victoryus
(őstag)
LOGOUT blog

Nekem mikor lejárt a sima 100MB-os, hiába volt még 450 mega a kiegészítőből, kikapcsolták a netet.

(#4764) ArNick válasza hodostamas (#4762) üzenetére


ArNick
(lelkes újonc)

Köszönöm mindkettőtöknek! :R

telekom, telekom, te "csodás"... :D

(#4765) István89 válasza Sayuar (#4731) üzenetére


István89
(kvázi-tag)

Ez látod teljesen kiment a fejemből, én az előbb aktiváltam az 1GB-os blue net plusz csomagot, és a felületen már el is tűntek a régi csomagok. Remélem telefonon keresztül majd meg tudom újra rendelni a 90 Ft-os internetet. :F

(#4766) McLaca válasza István89 (#4765) üzenetére


McLaca
(PH! addikt)

Azért tűntek el, mert váltani rájuk nem lehet az új csomagokból, és amíg aktív egy új csomag, csak átváltás lenne lehetséges, ezért csak azokat (a többi újat) mutatja, amikre lehet.
Nekem sem mutatja a régieket, de sejtésem szerint amikor az lejár és kikapcsolják (lemondtam a megújulást), utána ismét meg fognak jelenni, elvégre net nélküli előfizetésen megrendelhetők, csak váltani nem lehet rájuk.
Telefonon biztos működni fognak a régiek is, ezt már többen megerősítették.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4767) McLaca válasza McLaca (#4766) üzenetére


McLaca
(PH! addikt)

Lejárt a szerkesztési idő.

Felhívtam a 1777-et, ott is mondja, hogy a váltás nem lehetséges és kéri az aktuális csomag kikapcsolását. Tehát lemondás és megszűnés után működnie kell a régieknek.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4768) István89 válasza McLaca (#4767) üzenetére


István89
(kvázi-tag)

Igen, közben az oldalon is elolvastam még egyszer, és nekem is az jött le, hogy aktív csomag esetén nem lehet visszaváltani. :)

Anno olvastam talán 100 Mb akció kapcsán volt valami para, de ezek szerint kevertem valami mással.

Köszi a megerősítést. :R

[ Szerkesztve ]

(#4769) SztiviVander válasza McLaca (#4767) üzenetére


SztiviVander
(senior tag)

azok a régiek (33/133/333 MB-os csomagok és a 90Ft-os akció) hivatalosan már réges rég megszüntek. az csak egy mázli hogy ennyire töketlenek a T-nél (vagy ennyire nem foglalkoznak vele) és aki még nem váltott újabb csomagra annak még az online felületen is látszott, illetve hogy telefonon az automatán keresztül még mindig lehet rendelni. de arra ne nagyon számíts hogy majd a webes felületre is visszatérnek :)

[ Szerkesztve ]

(#4770) McLaca válasza SztiviVander (#4769) üzenetére


McLaca
(PH! addikt)

És mire alapozod azt, hogy megszűntek?
Mert az ÁSZF szerint élnek és virulnak, továbbra is rendelhetők, egyetlen korlátozás, hogy azokra nem lehet váltani új csomagokból.
Az IVR-ban sem mondták volna fel, hogy mondd le az újat, hogy megrendelhesd a régit, ha megszűnt volna...
Soha nem is jelent meg olyan ÁSZF módosítás, amiben megszűnést, lezárást említettek volna.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4771) otps


otps
(fanatikus tag)

(Elég szörnyű az új Blue honlap. Hol van pl. a beléptetés?)

Lehet vendég módban egyenleget tölteni? Hol? Most nem tudok bejelentkezni, kizárt a rendszerből.

Lehet-e 3500-nál kisebb összeggel egy évre feltölteni? Hol? Múltkor volt 2500-as opció is.

(#4772) dashed válasza otps (#4771) üzenetére


dashed
(senior tag)

itt?

Rendelkezésre állási idő: 1500-2400 Ft közötti feltöltés esetében a feltöltést követően 180 nap.
Rendelkezésre állási idő:
2500-10.000 Ft közötti feltöltés esetében a feltöltést követően 366 nap.

(#4773) otps válasza dashed (#4772) üzenetére


otps
(fanatikus tag)

A link, amit küldtél: 404-es hiba! Az oldal nem található!

Inkább azt mondd meg, hogy navigálok oda a főoldalról! Nincs sok lehetőség.

(#4774) bopeti98 válasza otps (#4773) üzenetére


bopeti98
(őstag)

A főlapon, legalul Online ügyfélszolgálat.

(#4775) otps válasza bopeti98 (#4774) üzenetére


otps
(fanatikus tag)

Mondjuk logikus, hogy ha a főoldalon van Egyenlegfeltöltés és Online Ügyfélszolgálat menüpont is, ne az Egyenlegfeltöltésre klikkoljak. Ok, ráklikkoltam az Online Ügyfélszolgálatra, azt mondja, lépjek be, de mondtam, hogy nem tudok belépni, guest checkoutolni akartam, vagy hívd ajándékfeltöltésnek. A Blue akar pénzt keresni, vagy hogyhogy nem enged ilyet?

(#4776) bopeti98 válasza otps (#4775) üzenetére


bopeti98
(őstag)

Írd be Google-be, hogy blue mobile feltöltés, és az 1. találat. A weboldalon erre nincs hivatkozás, hogy miért azt nem tudom.

(#4777) otps válasza bopeti98 (#4776) üzenetére


otps
(fanatikus tag)

Siker. :R

(#4778) St3ven válasza McLaca (#4757) üzenetére


St3ven
(PH! addikt)

Előtte ki kell kapcsolnom az aktív Blue Net M-et?

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#4779) McLaca válasza St3ven (#4778) üzenetére


McLaca
(PH! addikt)

Nem kell
Régiről újra válthatsz, a megrendelés napján lép életbe az új csomag, de a régiből fennmaradt részt felhasználhatod annak érvényességi idejéig.
Csak az újról régire váltáshoz kell lemondani az újat - és megvárni, míg ki is kapcsolják.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#4780) St3ven válasza McLaca (#4779) üzenetére


St3ven
(PH! addikt)

Kösz. Viszont akkor már nem érdemes Blue Net M-re visszaváltanom, mert a 90 napon belüli újraaktiválás miatt teljes árú lesz, nem?

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#4781) Tressy válasza St3ven (#4780) üzenetére


Tressy
(fanatikus tag)

Teljes árú lesz sajna

(#4782) St3ven válasza Tressy (#4781) üzenetére


St3ven
(PH! addikt)

Gondoltam, akkor marad az S, aztán majd két ciklus után újra M.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#4783) ledgeri válasza bopeti98 (#4776) üzenetére


ledgeri
(PH! kedvence)

Én is köszönöm! ezen a felületen állítható be, hogy ha a kikapcsolt telót hívják, akkor bekapcsoláskor jön az özenet... ez jó.. hiányoltam is!

Viszont ez az 5 darab számos jelszó... a telenornál 7 volt... ÉS NEM LEHET TÖBB... yeah, adatbiztonság.. :W

[ Szerkesztve ]

szeksziboj -nálam van egy pirospontod! Keresek Sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest)

(#4784) borgian


borgian
(újonc)

Sziasztok!
Nemrég vettem én is egy blue-s SIM-et. Az lenne a kérdésem, hogy az aktiváló kód, amit levélben küldenek, az nektek mennyi idő alatt érkezett meg?
Köszi előre is!

(#4785) customer114 válasza borgian (#4784) üzenetére


customer114
(fanatikus tag)

~1 hét

(#4786) Sayuar


Sayuar
(őstag)

üdv,

ha számhordozásom volt, akkor annak ugy nincs aktiválókódos procedúrája?

peace

(#4787) 4Grider válasza Sayuar (#4786) üzenetére


4Grider
(senior tag)

Hordozni csak olyan számot tudsz, aminek azonosított az előzményszolgáltatónál az előfizetője. Így semmi értelme nincs az új szolgáltatónál újból azonosítani.

(#4788) otps


otps
(fanatikus tag)

(#4789) Dexar007 válasza otps (#4788) üzenetére


Dexar007
(PH! addikt)

Hol a trukk?

(#4790) Akmak válasza Dexar007 (#4789) üzenetére


Akmak
(kvázi-tag)

Lehet hülyeség mert nem próbáltam ki, de lehet olyasmi lesz, hogy hívd meg 5 barátodat és kapsz plusz 1 giga netet.

Backup The World and Headphones on! AMD A8 6600k, Asrock FM2A85X Extreme4, Kingston HyperX DDR3 1600 2x2Gb

(#4791) 4Grider válasza Akmak (#4790) üzenetére


4Grider
(senior tag)

Ahhoz először sim-hez kellene jutni...

(#4792) Dexar007 válasza 4Grider (#4791) üzenetére


Dexar007
(PH! addikt)

Amazonon aruljak 10 dollarert.

(#4793) 4Grider válasza Dexar007 (#4792) üzenetére


4Grider
(senior tag)

Akkor hajrá, egy hónapig talán fog működni...

(#4794) bkgb


bkgb
(újonc)

Sziasztok!

Egy márkaváltási tapasztalatot írnék le (Telekom Domino-ról Blue mobil-ra). Ma végre sikerült hosszas utánajárások után (ezt most nem részletezném, mert megérne egy misét) anyukámnak is Blue mobil-ra váltania Domino-ról. A lényeg, hogy a Domino kártyán maradt egyenleget átvezették a Blue mobil kezdő 600 Ft-os egyenlegéhez, tehát nem veszett el. Nem tudom más szolgáltatótól hozott szám esetén is működik-e ez, de "házon belül" (Telekom / Blue) már át tudják vezetni, ezt az ügyfélszolgálatos hölgy egy jogszabályra hivatkozva is elmondta telefonon megkérdezve. :C

(#4795) Sayuar válasza bkgb (#4794) üzenetére


Sayuar
(őstag)

más szolgáltatótól hordozott szm esetén a régi szolgáltatónál lévő egyenleg elvész. Tapasztalat...

peace

(#4796) Tressy


Tressy
(fanatikus tag)

Én Telenorrol jöttem át -11ft-os egyenleggel szerencsére nem kötöttek bele, simán ment a számhordozás :D

(#4797) pagica63


pagica63
(újonc)

Nyomógombos telefonon hogy kell beállítani a hívásátirányítást?

(#4798) St3ven válasza pagica63 (#4797) üzenetére


St3ven
(PH! addikt)

A telefon menüjében valahol nincs eldugva egy Hívásátirányítás menüpont?

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#4799) pietrasko válasza pagica63 (#4797) üzenetére


pietrasko
(őstag)

pontosabb típus?

pl: samsung nyomógombosnál: beállítások-alkalmazások-hívás-hanghívás

[ Szerkesztve ]

(#4800) Tressy válasza St3ven (#4798) üzenetére


Tressy
(fanatikus tag)

Elöször aktiváld webes felületen mert amúgy nem müködik.Ami meglepett 11percnyi hivásátirányitás nekem 210ftba került....(?!?) hálózaton belül, ami kicsit érthetetlen elvileg ingyenesnek kellene lennie nem?Mondjuk nem nyálaztam át az ÁFSZ-t ez ügyben

[ Szerkesztve ]

(#4801) Tressy válasza Tressy (#4800) üzenetére


Tressy
(fanatikus tag)

Közben megtaláltam hívásátirányítás dijait,egy csöppet drága....

- hálózaton belül 14 Ft/perc
- vezetékes hálózatba 24 Ft/perc
- más mobilhálózatba 67 Ft/perc

[ Szerkesztve ]

(#4802) pagica63 válasza pietrasko (#4799) üzenetére


pagica63
(újonc)

A telefon Samsung és bluemobilról akarom t-mobile-ra átirányítani. Megtaláltam a beállításokban, de amikor az átirányítás helyéhez megadom a telefonszámot és aktiválom, azt írja ki, hogy helytelen művelet.

(#4803) pietrasko válasza pagica63 (#4802) üzenetére


pietrasko
(őstag)

A SIMkártyán aktív a hívásátirányítás szolgáltatás?
Webes felületen tudod aktiválni.

Ahogy írták, ha ez nem aktív, nem tudsz átirányítani.

(#4804) Belabalta


Belabalta
(újonc)

Kedves fórumozók!

Hétfőn vettem egy blue mobile-os simet, akkor aktiváltam is, viszont arra lettem figyelmes, hogy mióta ezt használom jóval gyorsabban merül a telefon. Hasonló jelenséget tapasztalok, mint amire régebbi T-mobile sim kártyások szoktak panaszkodni - folyamatos kommunikáció zajlik a mobil hálózaton anélkül, hogy érdemben csinálnék valamit a mobillal (egyedül repülőgép üzemmódban nem generál hálózati forgalmat). Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ez temporális dolog és minden új sim kártyánál így van (frissítéseket keres / hülyeségeket telepít a SIM-re), vagy az én kártyám kuka. Első esetben ez kb. mennyi ideig tart, második esetben mi lenne a teendő?

Válaszokat köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#4805) Akmak válasza Belabalta (#4804) üzenetére


Akmak
(kvázi-tag)

Az elején valóban letölt mindenféle dolgot (autópályamatrica, lottó...stb) de utána nekem beállt és nem mutat mozgást csak ha használom.
Nem lehet, hogy a régi kártyád csak 3g-s neadjisten 2g-s volt, és most, hogy rászabadult a telefon a 4g-re az az oka mindennek?

Backup The World and Headphones on! AMD A8 6600k, Asrock FM2A85X Extreme4, Kingston HyperX DDR3 1600 2x2Gb

(#4806) customer114 válasza Akmak (#4805) üzenetére


customer114
(fanatikus tag)

Én is ezt tapasztaltam, mint te.

(#4807) Belabalta válasza Akmak (#4805) üzenetére


Belabalta
(újonc)

Köszi a választ! Sajnos nem állt le a frogalom generálással a sim alkalmazások telepítése után sem. Két SIM-es készülékben használom, a másik egy 4G-s T-mobile-os, azzal nincs ilyen probléma. Majd a hétvégén egy másik, hasonló Blue Mobile-os simet is belepróbálok...

(#4808) Nestor16


Nestor16
(senior tag)

Nos, a számhordozással végeztem. A érdekesség annyi a sztoriban, hogy a futár visszajött a levélért, mert benne volt az a papír, amit alá kellett írnom a visszacsatolás végett, először csak hozta és ment, furcsálltuk is. (Az édesanyám vette át igazából, én nem voltam otthon, csak telón tájékoztattak. )
Aztán visszajött a papírért a futár, másnap már meg is történt a számhordozás, nagyon gyorsak voltak ez előbbi bakitól eltekintve, e-mailben is korrektek.
Na már csak annak kell jobban utánaolvasnom, hogy mindig olcsó netet vegyek. :DDD Már most kaptam 15 MB netet ingyen egy hónapig. Nagyon komoly, hogy egy ezresből kitoltam plusz egy évre a SIM kártya érvényességét, máshol ez 3k.
Köszi mindenkinek, aki segített és az aktív fórumozóknak. :R

Olcsón kevés net a blue net, igaz? Édesanyámnak is segítek váltani, de ő nem fog vacakolni a váltogatással. Itt a kérdés igazából az, hogy a 33 és a 133-as net az akció után mennyibe kerül havonta.

"Már a jövő sem a régi." Eladó cuccok nálam! Budapesti átvétel csak 1-2 hetente esedékes, ezt vedd figyelembe kérlek. Ui:. Nézz adatlapot. Köszi.

(#4809) cole16 válasza Nestor16 (#4808) üzenetére


cole16
(újonc)

A 2. hónap után 33 Mb esetén 490 Ft / 30 nap a 133 Mb esetén 990 Ft / 30 nap, ezért célszerű rögtön neki a sima blue net 100 Mb / 490 Ft / 30 nap netet megrendelni, ha nem szeretne vele vacakolni.

(#4810) pagica63 válasza pietrasko (#4803) üzenetére


pagica63
(újonc)

Sajnos nem tudok belépni a webes felületre, nem fogadja el a jelszót, a 1777-en pedig nincs olyan menü, ahol kontrollálni tudnám.

(#4811) milenda válasza pagica63 (#4810) üzenetére


milenda
(kvázi-tag)

Ez elég gyakori jelenség. Be kell jelenteni az ügyfélszolgálaton és előbb-utóbb megcsinálják. Én majdnem négy hetet vártam rá.

(#4812) pagica63 válasza milenda (#4811) üzenetére


pagica63
(újonc)

Ez nem túl biztató. Milyen számon kell hívni az ügyfélszolgálatot, ahol kezelő is van, nemcsak automata?

(#4813) g0dl válasza pagica63 (#4812) üzenetére


g0dl
(őstag)

1777 vagy +36 30 440 8400
Én ezeket hívtam

(#4814) pagica63 válasza g0dl (#4813) üzenetére


pagica63
(újonc)

Köszönöm szépen. :)

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.