Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Az akkori arak mellett az mennyi plusz Mrd volt naponta?
Erdekes allat am az a Rogan Antika, jar a szaja, hogy juj de draga minden, legyen nagyobb adocsokkentes, csak azt felejti el, hogy ha kevesebb az adobevetel akkor meg annyi se jut mint eddig, masnap meg a Repassy kollegaja meg, hogy ha leviszik az adokat, akkor juj erre se lesz penz, meg juj arra se...autopalyakat mibol epitsenek? Adomanyokbol?
Ha annyi ezresen lenne, ahanyszor olvastam ezt a juj nem fog kibirni meg egy evet pl az egeszsegugy, mar milliardos lehetnek.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
Drótszamár
őstag
Persze elgondolkodtató, de hirtelen nem lehet az összes IFÁ-t, meg Ladát kicserélni hiperszuper, környezetbarát kocsikra.
És sajna a tömegközlekedés sincs még azon a szinten, hogy ha felemelik a benzin árát, akkor hip-hop mindenki azzal fog menni. Egyszerűen még nem alternatíva.( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
rdi
veterán
Azért nem kéne leértékelni az áfacsökkentés értékét.
Ugyanis lehet, hogy januártól úgy is érvénybe lép, de azt is ugyanez a kormány javasolta és valósítja meg.
Vagyis az áfacsökkentés nem rossz dolog, bár szerintem lakossági oldalon el fog menni fogyasztásnövekedésre.
Másrészt Hobizoli számítgatja itt a MOL hasznát, nos egyrészt a tengeri szállítás nagyon olcsó, de a vezetékes méginkább olcsó, másrészt a számításaival az a hiba, hogy ha egy cég nyeresége ugyanakkora forgalom mellett nagyot nő, akkor az az áremelés miatt van.
A MOL haszonkulcsát nyugodtan górcső alá kell venni, hasonlóana abankokéhoz, mert túlságosan jövedelmező.
A jövedéki adóról már ezerszer elmondták, hogy szerződésben fagyasztották be (elsősorban nyugati érdekből) mert egyébként is adóparadicsom vagyunk hozzájuk képest.
Az állam + bevétele is igen érdekes, mert ugye azt hajtogatják, hogy az kb 25 ft-al több mint tervezték literenként, csakhogy ez így nem teljesen igaz, mert az ÁFÁk értéke között van különbség, másrészt nem minden nagyker Áfa idehaza realizálódik.
De még ha el is fogadjuk a 25 Ft/ l fölös hasznot, akkor sem akkora pénz az. Valaki tudja a napi lakossági benzinfogyást ?
Mondjuk 1 millió személyautó esetén, lehet a forgalom napi 1 millió liter ?Fej! Tor! Potroh!
-
rdi
veterán
Á szerintem rendszerekben kell gondolkodni, ami igen nehéz és eléggé lelassítja az ilyen típusú tevékenységet.
Mellesleg folyton azon sírunk, hogy nem éri meg az alternatív energiaforrásokat rendszerbe állítani. Hát tessék, ha így megy tovább, rövidesen jól járhat Magyarországszág..Fej! Tor! Potroh!
-
sbazsi
veterán
Egy paraszt vett egy Mercedes C 180 D-t a Daimler-Chrysler-AG-tól. Sokat mérgelődött az extrákért fizetendő felár miatt. Nem sokkal később a Daimler-Chrysler-AG egyik vezetőségi tagja vett ettől a paraszttól egy tehenet a hétvégi birtokára. A következő számlát kapta:
Számla: 1 tehén - alapmodell Alapár 2.400,- EUR
1 tehen - kétszinű (fekete/fehér) Felár 150,- EUR
Marhabőr huzat 100,- EUR
Tejtartó nyári és téli üzemre 50,- EUR
4 lefejtő szelep 12,50 EUR/db, 50,- EUR
2 lökháritó, szaru 17,50 EUR/db, 35,- EUR
Trágyázó berendezés (Bio) 60,- EUR
Paták (párosujjú, négyévszakos) 100,- EUR
Kétkörös fékrendszer (első és hátsó) 400,- EUR
Légycsapó, félautomata 30,- EUR
Többhangú hangjelző 135,- EUR
Becsukható halogénszemek 150,- EUR
Vegyes üzemű tápanyaglebontó 1.250,- EUR
Teljes tehén a kívánt kivitelben: 4.910,- EUR*
*Gyári ár -
prmcsk
addikt
Te jó ég ! Milyen verda az ?
Te, vagy valami ismerős nem tudja átnézni a kötelező szervíz helyett ?
Nem a kocsi értékesítés a nagy buli, hanem az '' odakötő '' szervíz, azzal a dumával , hogy elvész a három, vagy ki tudja hány év gari, ha nem ők.......
Milyen autó megy tönkre a gari idő alatt ? Persze tudom, a legújabb és ezért
még kiforratlan tipus. Nem olyat kell venni.
Eddig két autómat vásároltam szalonban. 94-ben és 2000-ben. Kínosan ügyeltem arra, hogy előtte megnézzem, tájékozódjam, hogy mit veszek.
Hat év kötelező szervízét spóroltam meg, és a kocsik árát figyelembe véve kb.
600-800 ezer forint maradt a zsebemben."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
'' Egyébként baráti áron, nem szakszervíz javította ''.
Így is 100k ? Ebből a zöldkártya kb. 7k. Hát nekem ez így még csúnyább !
A kocsid egyébként, bevált tipus."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
scang
senior tag
én si soför voltam, nem az a legnagyobb gond, hogy az ural, uaz, mennyit kajázott, hanem, hogy mennyit loptak el tisztek.
egyébként ma is sok ilyet finanszírozunk.
Bővebben: linkKétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.
-
Gabró
tag
Jó kérdés. Ha rajtam múlna, nem kellene mindenkinek ugyannyiért adnia. Mondjuk rá lehetne írni a zárjegyre, hogy xxx Ft jövedéki adót tartalmaz.
Valaki nálam okosabb elmagyarázhatná, miért jó az egyező ár a dohánytermékeknél.
Talán azért, hogy ne lehessen velük vevőt csábítani? Vagy mert valakiknek az érdekei így kívánják?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest