Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz CJ4567 #152154 üzenetére

    Én ezen a képen én azt látom, hogy az égvilágon semmi hatása nincs (hibahatáron belül), hogy 12 szálat vagy 6 magot adtál-e neki. :D

    Vannak toolok, amikkel szépen meg lehet jeleníteni, milyen folyamatokat futtat a játék, egyedül abból fog látszani, kb hány magot használ. Pl. BF1-el linkeltem ilyen mérést még a régi 4Ghz-re húzott Intel X5660-as 6/12 szálas processzoromon, a resolution scale-el tologatva a játékot GPU és CPU limites végletek között (harmadik bekezdés): [link] . A linkelt képen az is szépen látszik, hogy egy szál mindig maxon tekert, és azon kívül volt 5 másik szál, ami a CPU-terhelés függvényében terhelődött jobban vagy kevésbé. A 8.33% terhelés ugyanis egy 12 szálas procin éppen egy szál teljesen kiterhelve. A játék maga egyébként 4 "worker"-es beállításon futott, ez is látszik a szálakból.
    A mérés ezzel az eszközzel készült: [link] .

    A BF1 egyébként szándékosan nem használta a logikai szálakat, próbáltam ráerőszakolni több szál használatát és lassult tőle.

    A feladatkezelőből sajnos csak azt látod, ahogy a feladatütemező azt a valahány szálat keni szét a fizikai/logikai magok között... :DDD A semminél alig egy fokkal jobb csak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák