- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cr4Zy
tag
Üdv! Jó tudni, hogy van itt is erről téma - több, mint 1 éve játszom, mégis most tudtam meg...
Játékban egyébként TBPeti-ként vagyok, szerintem sokótoknak ismerős vagyok már így
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
1v1 pvp-ben tudnátok néhány taktikával segíteni? Gyarkorlatilag minden pve mapot meg tudok csinálni, de a pvp-t még gyakorolni kéne...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Sousuke90 #13637 üzenetére
Az angol majdnem tökéletesen megy, bár a kiejtésemen lenne még mit javítani - de ez nem ide tartozik...
Egy nat-frost paklit használok elsősorban, az értékesebb lapok belőle: treespirit, dryad (kék), amazon (kék - de van zöld is, werebeast-ekkel együtt ez is elég hatásos), hurricane, motk, ensnaring roots, t2-őn home soil - sajnos a mountaineer nincs, és nem is lesz benne, illetve a gravity surge még nincs, de tervezem a beszerzését. Nincs benne a pakliban, de van (zöld) crystal fiends -em is. t3-on eddig ashbone-t és grigorit használtam. Ice barrier-rel, home soil-lal, illetve a grigori attraction funkciójával egy nagyon ütős hármast véltem felfedezni bennük. Emellett van egy shadow paklim, amiből csak a nether warp (zöld) hiányzik, helyette egy soul splicer (szintén zöld) van most bent a pakliban, illetve a charge-okkal vagyok sokszor gondban...
A t1 rush érdekelne, illetve az, hogyan lehet visszaverni egy közepes méretű pályán azt, aki gyorsan megy t2-re, majd gyakorlatilag well-ek nélkül letámad. Illetve még egy kérdés, amely az lenne, hogy fire dancer-ek ellen hogyan tudok védekezni a nat-frost paklival, mert jelenleg azok ellen a legrosszabb az arányom, akiknek van pure fire paklijuk, és tudják is használni azt...
A treespiritet azért szeretem a pakliban, mert a frost-t1-rush ellen nem találtam jobb ellenszert...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Szerintem nem érte meg, mivel ingyen is hozzájuthattál volna, ami mellett a 380 power amibe fáj kész rablás érte. Úgy gondolom, hogy használhatatlan emiatt. Minden színnek megvan t3-on a saját tankja (illetve a 2 amii verzió kivételével a stonekin-nek egyedüliként nincs), azok szerintem sokkal jobbak a tulajdonságaik miatt, ha nem is olyan iszonyat stattal rendelkeznek, mint ez...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #14161 üzenetére
Azért azt hozzátenném, hogy csak külsőleg ugyanolyan a két egység, a tulajdonságaik egy csöppet mások, ami pozitívum, főleg ha mondjuk a gladiatrix-et és a stormsinger-t nézzük meg: kívülről csak színben különböznek, belülről meg az egyik a disenchant-ot tudja, a másik meg a gravity surge-t, amik egyébként külön spell-ként benne vannak a játékban, csak hozzá kellett rendelni a kettőhöz, így gyakorlatilag a színkódon kívül az orb-igényt, a számot és a betűt a támadásnál illetve az életnél és egy számot kellett átírniuk a programozóknak ahhoz, hogy megalkossák a másik egységet...
az előző témához visszatérve, ahol a nature vs. shadow-ról volt szó, hozzá kell tenni, hogy gyengébb szinten a shadow egyértelműen jobb, viszont ha ténylegesen erős játékos van a nature t1-rush mögött, akkor azt shadow t1-en szinte lehetetlen megfogni...
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz fantom922 #14163 üzenetére
Azért írtam ezt, mert van nat t1-es és shadow t1-es pvp paklim is, és emiatt mindkét oldalról ismerem ezt, így tudom mekkora kihívás. Addig, amíg senki sem vesz fel wellt, a nature előnyben van, mivel nem halnak olyan gyorsan az egységei. Amint viszont valamelyik fél felvesz egyet, a másik helyzeti előnybe kerül és azonnal támadnia kell. Ez a lényege a shadow-val való támadásnak a legtöbb esetben t1-en. A nature-nek magyarul elég annyit tennie, ami korábban elhangzott: kicsit hátrál, helyezkedik, közben ensnare-surge, viszont addig nem vehet fel wellt, amíg nincs legalább egy 50-60-as power-előnye, mert ezesetben megadja a lehetőséget a támadásra, ami shadow ellenfél esetében könnyedén azonnali vesztéssel járhat pont a phase-ek miatt...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
OnSeT: egyébként látom, még nincs a honlapon Blight expert vidi, ha kell, akkor majd szívesen megyek és segítek, a bal felső spotot álmomban is teljesítem.
És azért csak talán, mert nemtom mennyit ajándékoztam el eddig. De asszem pont van egy fölös belőle.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Volgafan #14266 üzenetére
Elvileg a programmal, amivel a videót készíted is be lehet állítani, de az biztos, hogy a legegyszerűbb megoldás az, ha a játékban állítod át - ha 4:3-as a monitorod, akkor kicsit nyújtott lesz a játék miközben lejátszod a repet, de cserébe a yt-on megfelelő lesz a kép.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #14251 üzenetére
Murdeer, ez eléggé egyéni elképzelés, és emiatt nekem kifejezetten tetszik is, viszont azt meg kell mondjam, hogy sok kártya, amit megcsináltál (a jelenlegi rendszerhez képest) irreálisan alacsony power-be kerül (pl. Mindculling) és/vagy irreálisan erős (Hovermyr, Slag Fiend) és/vagy lehetetlen lehívni (pl. a Myr Superion - sosem lesz pvp-ben a pályán egyszerre 15 Myr egységed). Szóval a gondolatmenet nagyon jó, de vannak olyan dolgok, amiket szerintem gyengíteni/erősíteni kéne. Ha úgy egy az egyben átkerülne a bf-be, ahogy kitaláltad a kártyákat (ami kizárt, mert túl sok munka lenne lemodellezni az egységeket és mozgásaikat), akkor gyakorlatilag a frost -tal játszók egy az egyben lehúzhatnák a rolót...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #14306 üzenetére
Az szép, nekem pure shadow-val egy hasonló meccsem volt, az nat-shadow ellen. motk, stranglehold és AoC kutyulva majd minden támadási lehetőségemet megfogta, végül úgy nyertem meg, hogy 2 harvi a 2 orbjára, amint leszedte őket, jött az ua mindkét helyre (a motk hatókörén kívülről pont elértem a harvik testét), majd a motivate, újabb ua, újabb motivate, nightcrawler spam - rájuk soulshatter, hogy halálukkor robbanjanak és eztán az újabb harvik megfogták az egyik motk-ot, innentöl már csak az addig összegyűlt 6 ashbone-nal le kellett rohannom.
De őszintén szólva a shadow mage robbantós technikájára nem is gondoltam, pedig tényleg egyszerűbb lett volna úgy...Azt hozzá kell tenni, hogy elég béna volt, a sima elterelésbe is beleesett mikor túl korán feltette a t3-at (egyik orbját megtámadtam, és a másikat le is szedtem 2 nightcrawlerrel), de azután csak vért izzadva, 2 perccel a lefújás előtt sikerült bevernem...
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Gyuri27 #14309 üzenetére
Még a meccsedet nem néztem meg, de amint hazaérek a munkából, az első dolgom az lesz, hátha tanulok belőle valamit - még ha nem is játszok t2-ig sem pure nat-ot, t1-en csak lesz valami, amit tanulhatok (a frost t1 ellen eddig nem találtam más megoldást, mint a treespirit-dryad-shaman kombó - nem vagyok frostos, de már megtanultam azzal a színnel is ennek az ellenszerét, ami sajnos kiábrándítóan egyszerű, ha valaki ismeri a legfőbb gyengepontját a treespiritnek )
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #14311 üzenetére
Én bakiztam már nagyobbat is (pl. anno mikor még karatéztam volt olyan, hogy rákérdeztek mennyi idős vagyok és nem tudtam válaszolni, annyira zavarba jöttem), csak gondoltam tisztázom a dolgokat
Egyébként Te nem mentettél rep-et erről a meccsről? Szívesen megnézném ezt is (ha nem, de ez volt az utolsó játékod ma, akkor még megvan a repek között, csak át kell mentened valahova).
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
egyébként a treespirit pár gyengepontja:
- kevés élet, ami miatt csak dryad mellett használható jól, illetve támadásra szinte használhatatlan, max. kis területszerzésre
- csak root-olva jó, ami miatt mozdulatlan és közel vannak egymáshoz, szóval a cc varázslatok nagyon hatásosak ellenük
- legalább 3-at le kell rakni, különben túl lassan tüzel és simán verhető egy az egyben akár M egységekkel is
- egyszerre max. 3 célpontot lő, emiatt frost-tal a legegyszerűbb a leszedése: 3 barrier köréjük és innentől bármi leszedi őket, de más színnel is a legegyszerűbb harcmodor ellenük az S-spam, hiszen ezek ellen nagyon gyengék, és a hurricane meg egy idő után úgyis elfogyIGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz popiika #14333 üzenetére
Igen, elvileg az e-mail címed kell beírni, de a battleforge.com -ra külön kell regisztrálni, a játékon kívül. Én is akkor tettem meg ezt, mikor bajom volt, majd aztán egy kb- 20 soros jól megfogalmazott üzenet után a képemhez vágták, hogy nézzem meg a fórumon, van-e rá válasz, aztán ha nincs, akkor írjak nekik újra...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz ChromeX #14344 üzenetére
játssz egy személyes mapokat, vagy csak adv. szinten és majd azokat be fogod tudni fejezni akár egyedül is!
Én mostanság nem játszottam keményebb pve-t, sem rpve-t, az előbbi kifulladt a bad harvest standard és advanced-ban, amit normál esetben egyedül is röhögve megcsinálok, illetve bg-kben nem mentem 6-os szint fölé sem (NEM RÖHÖG, EGYÜTT ÉREZ!), mert pár hete minden nap már túl fáradt voltam, mikor játszottam, ezt a pvp rangom is mutatja (teljesen mind1 ki ellen játszottam az elmúlt 2 hét alatt, nem tudtam 50%-osnál jobban teljesíteni, még a totál kezdők ellen sem, ezért inkább unrankedben "nyomulok" napi fél órát). Hajnalban pl. egy fiend-től egymás után 3x kikaptam unrankedben úgy, hogy az új pakliját használta 2x (fire-frost) és csak scavengert, sunstiders-t, scythe fiendset, skyfire draket és tremort használt; még eruptiont sem... A köztük lévő meccsen lost-tal jött, erre benéztem egymás után 2x is a grigori-bombát...Tudom, az ilyen hatalmas bukáshoz már tehetség kell, de hát ez van... Legalább tudom magamról, hogy hullafáradtan nem megyek ranked pvp-re.
Egy régebbi posztban olvastam (valahol a 12000. hsz környékén), hogy desinc alatt lévő egység mellé nem lehet másikat lehívni, vagy varázslatot használni, de én erre pont ellentétesen emlékszem. Valami hozzáfűznivaló?
Jah és Murder3-nak a videóért csak ennyit tudok mondani:
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #14336 üzenetére
A church-re sem hat a bandit lancer képessége, a többit még nem néztem meg.
Amúgy a bandit sorceress-t teszteltétek már, hogy működik-e a tulajdonsága az épületeken? Mert ha igen, akkor a phase tower-rel elegyítve elég durva lehet, mikor csak úgy odaugrasz az ellenfélhez vele és különböző buffok nélkül is +20% sebzést kapnak a mellette lévő egységek.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Predatorkill #14351 üzenetére
Valami elképzelés, hogy milyen típusú paklit szeretnél? Shadow, vagy nature, esetleg valamilyen kevert? Mert tudunk tanácsokat adni, de ahhoz az is kell, hogy eldöntsd, neked melyik jön be a leginkább.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
sry skacok, szombaton is este 9-ig dolgoztam, meg azóta is alig volt szabadidőm, ezért nem jelentkeztem, pedig szívesen játszottam volna ellenetek.
Egyébként volt ma egy egész jó ranked 2v2 pvp-m, amint resizem a gépet feltöltöm valahova és linkelem.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Bocsi, tegnap nagyon hulla voltam, mire újraindult a lapos, én már nagyban húztam a lóbőrt... Most meg még dolgozom, éppen a főnököm gépénél ülök, de amint hazaérek feltöltöm. Videóba nem csinálom meg, mert nincs rá elég időm, de ennek is megvannak az előnyei (mind a 4 szemszögből lehet látni a csatát), illetve a hátrányai is (nem lehet visszatekerni).
Én azt hiszem lolaa ellen nyertem shadow paklival lost ellen. A játék alapján szerintem legalább 110-es volt a deck-lvl-je, mivel 8-10 AoC-ot benyomott rám, illetve a saját orbjaira, de miután 2x sikeresen megszívatott így (coldsnap-el kombinálva), akkora voidra tettem szert, hogy simán bevertem szimpla void-visszaáramlásból - és persze a nether warp okos használatából. A játék végén a stat alapján nekem volt a meccsen a legnagyobb voidom, valahol 1500 és 1600 között, ami azért nem kevés (a csapattársam és saját legnagyobb voidom összege 2271 volt, erre színtisztán emlékszem).Majd szerintem valamikor az elkövetkezendő 3 órában hazaérek, de sajnos nem mondhatom ezt sem 100%-ra, mert még mindig van munka...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Tudtommal nem szüntették meg ezt a "kedvezményt", de már annyira lement az ára a grindernek, hogy gyakorlatilag egy jobb piaci érzékkel megáldott játékos több bfp-t szed össze trade-ből annyi idő alatt, amennyi alatt elkészül a 3 vagy 4 acc (már nemtom pontosan mennyi kell hozzá).
U.i.: a 3 gépből, amiről le kell mentenem az adatokat már 2 kész van lassan, ebből már csak olyan fél óra van. A harmadiknak pedig először szereznem kell egy tápot, aztán meg csak imádkozhatok, hogy ne legyen rajta 20 GB-nál több anyag, különben 7 előtt nem tudok elindulni se...
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Nah, itt is a link a rep-hez:
http://data.hu/get/3980233/2v2.pmv
Most, hogy visszanéztem, a nether warp-al sokszor túl lassú voltam, de egyébként szerintem nem egy túl rossz meccs.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
azt a paklit majd és az azzal való játékstílusodat megmutathatnád egyszer, és itt most teljes meccset értek, nem csak részleteket belőle, mert én is gondolkozom egy olyasmi elkészítésén, csak még túl kevés tapasztalatom van mind a fire-ben, mind a frost-ban...
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Rockdeme #15195 üzenetére
Hello!
Én több, mint egy évnyi játék után találtam rá erre az oldalra, szóval még tuti nem késtél el vele. Azt mondjuk hozzá kell tenni, hogy ezalatt az 1 év miatt az ide írók nagy részét már ismertem valamilyen szinten.
Nature-ben az a jó, hogy sok elég erős lap van alapból az ingyenesen megadott pakliban, pl. nincs olyan még a legerősebbek között sem, aki kihagyná a windweavers-t egy nature t1 pakliból, ahogy a surge-öt sem, mert megállják a helyüket ott is. Épp a múlt héten töröltem a kezdő paklikat, így már fogalmam sincs, pontosan melyek voltak a kezdő kártyák, de arra színtisztán emlékszem, hogy a fire-nature paklit használtam az elején kicsit felspékelve shadow lapokkal, mert shadow-frost pakliban alapból nem volt swift unit az első orbon, ami miatt nem tetszett, magamtól meg nem kevertem össze a többit, mert annyira még nem értettem hozzá (most meg már keverném csak tapasztalat és bfp hiányában vagyok, így nem könnyű megoldani). Egy dolgot biztosra tudok neked mondani: a kevert paklikat sokkal könnyebb kezdőként létrehozni és irányítani 2 dolog miatt:
- az egyszínű erős lapok drágábbak, sokszor tízszeres, vagy még többszörös árral bírnak, mint a kevert pakliba betehető, ezekhez képest csak kicsit gyengébb lapok
- több színnel való játékot, játékstílust megismersz, megtapasztalsz, nem csak a nature-t, aminek az az előnye, hogy a későbbiekben teljesen magadra szabhatod a paklijaidat, emellett kitapasztalod egyúttal a gyenge pontjait ezeknek a színeknek. íme erre egy-két példa: a nature lapok talán a legerősebbek pvp-ben, viszont cserébe hatalmas a power-szükségletük, ami miatt nem lehet használni nagyobb tömegben. a shadow azoknak fekszik igazán, akik a rizikós játékot szeretik, s mernek előre menni az olcsó, de cserébe nagyon gyorsan elhalálozó egységekkel, így ennek a legnagyobb gyengepontja a túl gyenge egységekben rejlik (ami egyébként csak addig érvényes, amíg nem tudják aktiválni a tulajdonságukat, hiszen azzal sokszor dupla sebzést nyernek, de cserébe meg is halnak). a frost abban gyenge, hogy nincs swift unitja 1. orbon és emiatt támadásra nem igazán alkalmas, viszont ha elég powert szed össze, akkor csak nagyobb kínok közepette lehet legyűrni. a fire pedig pont az ellentéte ennek, vagyis támadó kártyái vannak inkább, így a védekező képessége nagyon kicsi.U.i.: Egyébként teljes mértékben egyetértek az utánam szólóval, van pár olyan pálya, amin megtanulhatsz dolgokat, mint a 2, vagy 4 személyeseken a csapatmunka, de ugyanígy azt is kitapasztalod, mire jók a falak, illetve beletanulsz kicsit a játékba. Jah és Circadia PvP Guide-ja tényleg az egyik legjobb, miután ezt elolvasod gyakorlatilag csak a tapasztalat útján tudsz tanulni, mert szinte minden benne van.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz alpihun #15823 üzenetére
1.: abban igazad van, hogy fölösleges az ilyen op-ozás, hiszen minden színnek megvannak a saját előnyei és hátrányai. Mindenki a sajátját fogja a leggyengébbnek tartani, mert annak ismeri a legjobban a hiányosságait, s a legerősebbnek azt, amelyikkel és amelyik ellen nem tud játszani olyan szinten
2.: a motw diff 10 -ben azért vannak ilyen paklik, mert a leggyorsabb megoldás ez:
eljutottok t3-ig mindhárman (t4-et csak bandit-ban, és akkor is csak az esetek felében kell elfoglalni, mert csak időpazarlás). Ekkor egy felrakja az amii monumentet és amint lesz neki is egy ship-je, valaki lehívja a second chance-t (csak emiatt van az enli). Ezzel 2 játékos olyan 800 powert tud nyerni, egy, aki az amii monut használja olyan 500-at, a second chance-es pedig 300-at. Ekkor a pálya típusától és nehézségi fokától függően jön, vagy nem jön a 2. second chance, vagy sem. Ezután a 3 ember, akinek nincs a pakliban amii-ja, lerakják a wheeleiket és támadásra állítják mindannyian. Így minimum 8 támadó wheel lesz bekapcsolva egyszerre. Eközben az amii-s lerak 8-12 ship-et és elindul előre, illetve a pályától függően mo-szobor és/vagy 1-2 def wheelt és 1 regenerálót. Ezalatt az a 3 játékos, aki wheelezik telespam-eli a pályát ashbone-okkal. Ezek a támadó wheelekkel együtt csodákra képesek, plusz ha a motivate is működik rajtuk, akkor aztán pillanatok alatt át lehet futni a pályán. Így lehet 12-13 perc alatt megcsinálni egy lvl10-es motw-t.Természetesen azt a legelejéről kihagytam, hogy ki milyen színnel van t1-en, és hogy t2-őt milyet használnak az emberek. Nos a t1 változó, ez a pályán belüli helytől és természetesen az emberek szokásaitól függ, a lényeg, hogy mindig azt használják, amelyik a legjobban beválik. Ez twilight esetében számomra frost, mivel a legtöbb ellenséges egység S méretű, de pl. lost esetéében fire, mert L és M egységek az ellenfelek jórészt. t2-őt pedig 90%-ban nem kell használni a t3 megszerzéséhez a csapatmunka miatt, de ha kell, akkor leginkább phoenix van.
Az előre megadott bfp-ből pedig attól függ, hogy mennyi bfp-d van és úgyszintén személyre kell szabni. Szóval ha neked a frost a legerősebbed t1-en, akkor valszeg azzal kell kezdened. A t2 nekem rpve-ben minden esetben kimerül abban, hogy embalmer's shrine és 3-5 phoenix úgyszintén ellenfél típustól függ (általában 3, de lostnál 4, illetve lost-twilight kombónál 5, mert a treefiendre, amin van pajzs ennyi kell), mert bőven elég. Innentől pedig már csak rajtad múlik, hogyan oldod meg. Mint írtad, t4-en a legjobbak a ship-ek, de néha a grinder is hasonló erősségű lehet, persze megfelelő használattal a Siege tulajdonságuk miatt. Ezeket bfp szempontjából a legolcsóbban úgy oldhatod meg, ha zöld offering-et használsz egy olcsó t4-en (pl. rifle cultist), mivel így 20 másodpercenként hívhatsz le egységeket, illetve ha pl. 2 színből van shiped, akkor 20 másodpercenként 1-1-et.
Így most hirtelen ennyit tudtam összeszedni, de majd ha valami kimaradt, este munka után szívesen válaszolok (bár pvp-ben nem vagyok olyan erős, de ez a része egész jól megy).
Szerk.: Abban viszont egyetértek az előttem szólóval, hogy a nat-fire a legolcsóbb t1-t2, mivel elég a ww-t és a surge-t használni, t2-őn meg stalker és drake ravage-el, esetleg rageclaws. Innentől pedig már tényleg játékstílustól függ, mivel szerzed meg a t4-et, de általában nem kell hozzá t3-as lap, ezekkel úgyszintén boldogulhatsz.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz phanzetomox #15837 üzenetére
asszem gyuribáék szokták használni, engem már többször hívtak, csak én még mindig lusta voltam a ts2 helyett a ts3-at felrakni xD
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Aztaa! Úgy tűnik, kezdek ráérezni a treespirit használatára!
Sikerült egy olyan meccset lenyomnom, amiben az elején wellt vesztettem nature-val, mégis nyertem!
Az ellenfél is pure nature volt mint én, csak t2-ig éppenhogy eljutottunk, s így a void-ja nem áramlott vissza elég gyorsan, emiatt pedig a treespiriteimmel legyalulhattam a bázisát (3 well és egy orb). Ekkor már nem volt kérdés, hogy mi lesz a vége.
Plusz levezetett közben egy iszonyat gyenge ellentámadást a 2. orbomra, olyan hibával, amilyet kb. csak kezdők szoktak véteni (egy swiftclaw-t meg 3 vagy 4 burrower-t leszedtem 1 ghostspears-szel + 1 oikkal)U.i.: Az ellenfelemet nem tudom ki volt pontosan, de az tuti, hogy nem egy pro. Viszont szerintem az ilyen meccsekből lehet a legtöbbet tanulni, mivel ha a legjobbak meccseit nézzük, akkor csak azt tudjuk meg, hogy mit lehet, vagy mit kéne csinálni. Azt nem látjuk igazán, hogy mit nem kéne. Itt pedig hibák, de nagyon jó megoldások is voltak bőven.
A repet még ma este felrakom ide.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz alpihun #15915 üzenetére
Ahogy ígértem, a repet feltöltöttem, és itt is van.
Kezdjük azzal, hogy így visszanézve nagyon elb@sztam az elejét (amazonnal swiftclaw-t foglaltam), s ha hazaküldtem volna az egységét, akkor gond nélkül nyerem a meccset. Viszont ezután egy nem teljesen sikeres védekezéssel (1 wellt buktam, míg ő legalább 8 egységet, de inkább 10-nél is többet). Így ő bár hatalmas voiddal rendelkezett (t1-en orb és well húzása után 140 power, míg nekem 0-ra csökkent csak orb húzással), valamiért nem támadt rám orbhúzás helyett, ami a vesztét hozta...IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
-
Cr4Zy
tag
válasz Zotya21 #15944 üzenetére
Jó, hát fene se gondolta volna, hogy ennyi embernek nincs még google-ös accountja... Valahogy nekem ez már természetesnek tűnt, hogy azon embereknek, akikkel találkozok van ilyenjük. De legközelebb inkább szólok neked, hogy te rakd fel a repet, amit elmentek..
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Köszi a linket, legközelebb használni fogom. A treespiritekhez csak magasabb szintűektől vagyok hozzászokva én is, de nekem még abból az időből vannak, amikor még tome-ban voltak, így még normális áron jutottam hozzájuk. Egyébként korábban is használtam már őket, de nem volt túl sok sikeres támadásom velük, elsősorban védekezésre hívtam le. Tudom egyébként, csak cc-vel simán legyűrt volna (oink és paralyze lévén pure natute volt), akkora powerelőnye volt, hogy behozta volna a visszaáramló voidból ezt és a támadásom visszaverhette volna. Legalábbis én így látom.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Zotya21 #15968 üzenetére
Ez aztán tényleg maratoni hosszúságú!
De most komolyan, hogy lehetnek ilyen barmok olyan szinten?! Treespirit-et lehozni daze-zel, plusz egymás mellé fire ellen, aki azonnal nyomhatja az eruptot... Jó, én sem panaszkodhatok béna ellenfelek terén, de ez azért mégiscsak viszi a pálmát!IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Tetszett ez a mai nap!
7-ből 6 pvp-t lehoztam, s a 7. csak azért nem ment, mert egy régi vetélytársammal sorsolt össze, aki még mindig jobb nálam...Egyébként nature-rel hogyan lehet védekezni a long range unitok ellen (firedancer, fire stalker, stb.)
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Gyuri27 #16013 üzenetére
Hát köszönök szépen minden hozzászólást, de igaza van az előttem szólóknak, nagyon dobálóztok a power-rel...
Így jobban átgondolva mégis Gyuri válasza volt a legegyértelműbb. Vennem kell egy parasite swarm-ot, mert anélkül nagyon üres a paklim...
Még 2 kérdésem lenne:
- t2-őn nature-ben M counter-nek mit ajánlotok? Mert a ghostspears nagyon tetszik, s a használata is megy, mivel 2-vel kivédek gyakorlatilag bármit és utána még rá is küldhetem őket egy well-re, mivel S counter ellen is sokszor sikeresen alkalmazható (a fegyvercsere miatt). De olyan ellen, akinek van nature orbja használhatatlan gyakorlatilag ez a lap (hurricane vagy razor miatt)
- repülő egységek ellen pedig csak a parasite swarm maradt? Mert a spirit archers jó, jó, de közel sem elég ahhoz, hogy leszedjen egy ravage-elt skyfire drake-et, még ha 2-őt hívok le belőlük sem.IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Gyuri27 #16024 üzenetére
Gyorsan rájöttél, hogy ki vagyok ám Gyuri! Csak pár hónap kellett hozzá!
Igen, mint pár oldallal korábban írtam is, a treespiritekkel egyre jobban bánok, de ahhoz, hogy ezt komolyabb skillnek tudjam ezt nevezni, többet kéne gyakorolnom, ami lehetetlen, hiszen a való életben nem mondok le semmiről egy játék miatt (barátnő, barátok, munka, egyetem, ezek mind fontosabbak nekem ennél az egésznél)... De azért büszke vagyok magamra, hogy végülis 1-1 lett, mikor nature voltál te is (a köztes 2-őt azért nem számolom, mert a fire t1-re még nem éreztél rá).
Azért világítottam rá erre a két fő problémára, mert ezekkel akadtak gondjaim mindigis. Pl. shadow-ban megtehetem azt, hogy egy nightcrawlert lehívok és a drake alatt nasty-vel felrobbantom, ahogy minden más színnek is megvan a maga sajátos repülő egységek elleni védelme, egyedül a nature az, amelyik kicsit kilóg a sorból.
Ott elsősorban a parasite swarm jó e feladatra, erre már én magam is rájöttem. De pont emiatt a hatalmas power-igénye miatt a naturenek ott van 2 dolog, amivel nagyon könnyedén power-t lehet nyerni. Ezek az energy parasite és a som. Az előbbivel 50 powerből állítasz elő minimum 70-et (úgy számolva, hogy 1 használat után leszedik), amiből 25 egyből visszamegy a power pool-ba, 45 pedig a voidba jut. A SoM-ot nem ismerem annyira, viszont azt tudom, hogy egy olyan meccsen, ami 1-2 well + 2. orbig jut el, nincs idő arra, hogy azt a 100 powert nélkülözni tudja egyszerre az ember, ilyenkor pedig egy értékes helyet vesz el a 20 lapos pakliból.Többiek: miért vitatkoztok már megint, illetve miért megint azon, hogy a lost op-e. Tudjuk, hogy megvan minden counter benne, ami miatt könnyebb játszani, főleg ha a frost és a shadow varázslatait is ki tudjuk használni. De mint minden színnek, ennek is ugyanúgy megvannak a hátrányai:
- lassú, ami azt jelenti, hogy sok power kell ahhoz, hogy normális támadást indíthass vele
- long range unitok itt talán még nagyobb problémákat tudnak okozni, mint pure nature-ben, hiszen csak AoC-cal lehet befogni őket, ami meg magasabb szinten inkább csak időhúzás és powerpazarlás, mint hatásos counter a long range ellen
- L counter t2-őn csak a defenders van, ami csak leállítva hatásos, s így akár egy DO-val könnyedén át lehet csoportosítani.Folytathatnám még, de minek? Minden színnek megvannak a maga előnyei és hátrányai. A színkombinációk azért jók, mert ezeket a hátrányokat el tudják mosni. Viszont sosem szabad elfelejteni: a bizonyos színre legjellemzőbb dolgokat nem tudod használni kevert paklikban, ami azt is jelenti, hogy ezek az előre ismert előnyök is gyengülnek. Ezek helyett újabb problémák és újabb előnyök jönnek létre a 2 szín keveredése miatt.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz BladeHero #16074 üzenetére
A Long range a nagyobb hatótávolságot jelent. A range unitok pl. az átlagos archer-ek, a nox, meg a phoenix kivételével a repülő egységek, míg a long range unitokra a példákat fentebb olvashattad (firedancer, razorshard, fire stalker, wd). Ezek távolabbra lőnek, így könnyebb velük épületeket és wellt támadni.
A longrage szó ilyen formában értelmetlen, külön, mint long rage viszont értelmes, de a játékban nincs ilyen. Ez azt jelentené, hogy több ideig tart a rage, azaz a düh állapot. Sima rage-et egyébként pl. a batariel-en találsz.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Én szerencsére még csak a marketban láttam bandit sorceress-t, de nem véletlen, hogy olyan drága is az... Arra viszont eddig nem gondoltam, hogy church-be is bele lehet tenni, viszont így átgondolva az egyik legjobb kombó...
Csak akkor már meg van szabva, hogy bandit és lost játszanak együtt, ami megint korlátozza egy kicsit a lehetőségeket (hangsúlyozom: KICSIT)IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
Épp nyaralni fogok ekkor (pont 12-től 14-ig), emiatt nem jó, másrészt pedig ha egy másikat is szerveznétek (amit kétlek), akkor meg a hétvége miatt nem lenne jó, szóval sajnálatos módon nem tudom igazán összemérni az erőmet veletek... Pedig jó lenne tudni kb. hol állok a rangsorban a ph-sok között.
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Deathson #16187 üzenetére
Úúúú, ezt valamiből gondoltam
Egyébként kb. középtájra tenném magam. A játékban Archfiend vagyok, de csak egy dolog miatt: van egy szín, amelyik ellen nem tudok olyan hatásfokkal játszani, s érdekes módon kb. minden második ellenfelem azzal kezd...A múltkor (csütörtök-péntek) kikaptam egy zöld rangjelzésű ellenfelet, s ezzel a színnel kezdett. Meglepődtem, mert nagyon sokáig tartottam magam, sőt! A 2. orbját és 2 welljét le is szedtem (igaz, közben ő is elkapott engem, s sajnálatos módon ő jobban jött ki az egészből), és még a treespiritjeimet sem tudtam normálisan használni, mert sunstridersekkel jött.
Jah és azért volt ilyen csend, mert hétvége volt, s mással foglalkoztam, így nem dobtam fel egy olyan témát, amiből 100 post jött össze 2-3 nap alatt
2v2-ben meg sajnos nem vagyok olyan jó társ esténként, mert nem szeretek, illetve fáradtan nem is tudok egyszerre több helyre figyelni (jójó, versenyszinten sakkozok, de a versenyekre nem fáradtan szoktam menni, míg játszani csak egy-egy fárasztó munkanap befejeztével tudok menni, illetve néha így vasárnap esténként, de ekkor még fáradtabb vagyok)...
Szerk.:
Rájöttem, hogy az energy parasite ha jól használják egy kib@szott jó lap:
- 50 power, azaz ha meghal csak 5 power bukta és 45 void
- ha célbaér és leszív egy wellt, akkor 25 powert nyer azonnal a felhasználhatóba
- counterelni annyi idő alatt, hogy leszívja a wellt gyakorlatilag csak a fire tudja, méghozzá legalább másfélszer ennyi powerből (eruption, esetleg a drake, de az már 100 vagy 110 power, s esetleg a frost a skyelf templarral, de az is 100 power)
- magyarán ha csak egy leszívás után szedik le, akkor 50-et ráköltöttél, 25 visszajött a power pool-ba, és 45 a voidba, szóval 50-ből csináltál 70-etHa mellé még egy SoM is lemegy, akkor a void sokkal gyorsabban jön vissza és gyakorlatilag ott vagyunk, hogy instant lehet hívni az egységeket és mellettük a t3-at is húzni, mert annyi power gyűlik ilyen módon össze.
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
-
Cr4Zy
tag
válasz Murder3 #16190 üzenetére
Murder, akkor mi van a shadow-nature paklidban, ha a használható lapok felét most felsoroltad?
Jójó, a múltkor mondtad már azt az ollókezűt, a 2 heal-t. Ennyit használnál t3-on össz-vissz?!Öhm, a t2-őn meg gondolom burrower-nightcrawler páros elég erőteljes (és csak úgy halkan megjegyezném, hogy pure nature-ben is alap lap a burrower, mert azzal a legkönnyebb figyelemelterelést és/vagy well-döntést megcsinálni ott is az alacsony powerigénye miatt - burrower 70, DO 120 -, s 2 burrower már 2 cc-vel garantáltan wellt bont, míg egy DO-t könnyebb counterelni - jójó, most épp nem a pure shadow-ra célzok, ahol pont fordítva van a mage miatt, de az más tészta, az ellen minden színnel egy kicsit máshogy kell játszani)
szerk.:
Deathson: enyhe célzások voltak, minthogy sunstriders volt az ellenfélnél, plusz pár napja a long range és a légi unitok elleni védelemre kérdeztem. Szerintem elég egyértelmű, hogy a fire-re gondoltam, de ha találsz még egy paklit, amiben mindezek benne vannak és használják is, akkor gratulálok (fire-bármi szóba jön a stalker miatt)!
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest