Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz Źşë' #5343 üzenetére

    Veterán rang. Minden második beregisztrált játék a veteran.battlefield.com (jelenleg átalakítás alatt) oldalon ér egy pontot. Annyi előnye van, ha eléred az egyet kapsz unlockot Bad Company 2-ben. Ilyen a Body AR és Magnum Ammo.

    Źşë':
    Pontosan. Ezek ugyanúgy soldier ability-k, mint például az smg marksman. Amint él az oldal lehet beregelni a játékokat, addig nem árt összefűzni az acc-okat. Ha pedig nem sikerülne valami, nyugodtan nyaggasd a live chates supportot, nekem másfél óra várakozás és 4 perc tényleges ügyintézés után sikerült regisztráltatni a Northern Strike booster packet is.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz WhiteWalker #6681 üzenetére

    Látom sokakat érdekel az M95. Igazából egy nagyon fontos sajátossága van, mégpedig az ereje. Ez abban mutatkozik meg leginkább, hogy a helikoptereket tudja sebezni, sikerült is már így leszednem egyet, hangsúlyozom, hogy nem a pilótát, hiszen azt bármelyik mesterlövésszel ki lehet szedni, noha nekem pont M95-tel sikerült az is.

    Anti personnel combatban nincs valódi előnye, lévén hogy egyrészt hangos (könnyebben be tudnak határolni), másrészt az M24, SV98, illetve a COL Magnum Sniper is egy lövéssel öl headshot esetén.

    Annyit érdemes kipróbálni, én pl. nem rég szórakoztam vele, hogy red dotot pakolni rá, magnum ammot társítani mellé, majd közelharci fegyvernek használni, ugyanis a sniperek közelről egy lövéssel ölnek akár fejre megy akár nem. Emellé igazából mindegy is milyen pisztolyt társít az ember, ugyanis ilyen beállításoknál mid-range és afelett 99% körül sebez, tehát ráfújni is elég lenne az ellenre.

    szerk: Jut eszembe az UAV is egy lövésből megvan az M95-nek így, ha valaki épp arra vadászna...

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    Ha marad a kettes Conquesten, akkor valószínű, hogy gyakran fellépek rá, a rush valahogy nem igazán jött be. A rush pályák mind egy nagy folyosó elvre épülnek, ahol csőstül kell berontani, sokkal kevesebb esély van arra, hogy flankelni vagy közrefogni lehessen az ellent.
    Ugye nem kell mondani, hogy így a rushból mennyi taktikai elem kimarad.

    M60-nal gyakran sikerült összefutni, GL-el már kevésbé, pedig a White Pass tipikus GL mágnes, viszont az is igaz, hogy sikerült késelni nem egy ammoboxot sámlinak használó emberkét.

    TS-re nem ártana majd azért felnéznem, mert sokszor beragad a socialize gomb és egyszerűen nem tudok dobozt kérni a medicekektől (egyébként ahogy látom, a revive az természetesnek hat, de a medpackeket senki nem spameli).

    A heli pedig lazán fogható lévén, hogy mind a két csapatnak van egy-egy. Atacama Deserten 3 tank várja még szeretettel a heliket (vehicle alt fire + gunner illetve ott van még a main gun rengeteg helit szedtem már le azzal / én is megannyiszor szenvedtem már miatta). Ha ez még nem lenne elég van még stationary AT + AA gun + M95-ös sniperhad.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    @Allien

    Nyilván csak azért tűnik nekem annyira kaotikusnak az egész, mert játszottam pár meccset és elkönyvletem szarnak az egészet. A conquest csak 32 player esetén olyan gyors lefolyású ám, az ideális létszámnál 8v8 ill. 10v10 már elég sokáig tud tartani. 32 player és akörül igazából csak a dara megy, white pass / arica harbor remek példa arra, hogy nem ennyi emberre lettek ezek a pályák tervezve.
    Azt nem mondtam, hogy nem lehet taktikázni rushban, de sajnos nem az a jellemző, conquestben mintha nagyobb divat lenne. És akárki akármit mond a flankelni akkoris a legnagyobb élmény taktikai shooterben.

    @belaazallat

    Nem tudom te melyik játékkal játszol, de nálam csak akkor írja ki, hogy headshot, ha abba az ellenfél bele is hal, ráadásul szemét módon nekem csak 10 pontot ad érte.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz woker #8751 üzenetére

    Márpedig akkor is fogható a heli, csak ugye nem árt, ha a csapat fél percig a felsorolt dolgok legalább felével szórná a helikoptert. Nincs az a pilóta, aki ennyi felé tudna figyelni, pillanatok alatt le lenne kapva a gép, vagy visszamenne javítani. Helikoptereztem én már eleget 800-900 kill körül járok vele, nem egy nagy ördöngősség leszedni. Rushban amúgy is van legalább 5 sniper, ha tudják, hogy helis stage jön simán átválthatnának M95-re, csak ugye jobb fogalom nélkül mászkálni, vagyis inkább gubbasztani.

    A tankokról meg annyit, hogy könnyű lenne kiszedni őket, de az se érdekel senkit. A sniperek inkább mortaroznak, mint hogy 2X Explosionnel fogjanak 3 utat. Tankosok a földön lévő C4-et kb. sose veszik észre, tényleg egyszerű lenne ám ilyen módon kiszedni semmi erőfeszítést nem igényel.

    Tisztában vagyok vele hogy van marksman ill. sima headshot, de annak alapfeltétele, hogy megöld az ellenfelet. Ráadásul gránáttal ölte meg a srácot, azt pedig marksman headshotnyi távolságba elég nehéz eljuttatni (persze lehet csak én vagyok a béna).

    Egyébként bármelyik conquest mapon kiegyenlített a járműelosztás, lévén hogy mirror. A Rush meg jó lenne, mint játékmód, de még éveket kéne rajta csiszolni, hogy érdemben lehessen rajta játszani.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    Azt tudtátok, hogy az új updatebe belekerül az Armored Piercing ammo? AP ammoval egy M60-as tár kivégez egy T-90-est, vagy egy M1A2-t hátulról.

    Amúgy lehet írni kellene egy nyílt levelet ez EA-nek, hogy mennyire ügyesen két legyet ütöttek egy csapásra azzal, hogy a medikek megkapták az LMG-ket. Sikeresen kinyírták a csapatmunkát, illetve felborították a balanszot. Most a medicek mennek elől, és így is simán eredményesek, ugyanakkor a heal, revive meg derogál nekik, persze maguk alatt mindig van láda, attól nem kell tartani. Csak ha egy pillantást vetettek volna, a Team Fortress 2 medic class-ra rájöttek volna, hogy mi lenne a kaszt fő feladata. Egyébként nem tudom ki emlékszik a BF2 medic unlockjára, a G36C-re. Legalább annyira kimagasló fegyver volt, mint most az M60, tudtommal az EA/DICE a mai napig nem csinált vele semmit.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz madgie #9052 üzenetére

    Nem kell ám komolyan venni az első mondatot, de el tudom képzelni, hogy így gondolkodnak az EA-nél.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz ciry #9058 üzenetére

    Az csak suicide-ot ad, még akkor is ha te juttatod a haverjaidat a földbe. A másik vicces dolog még, hogy hiába nincs friendly fire, collision detection ugyanúgy van. Lőjétek meg egy freindly helikopter farkát, 2 másodperc és zuhanás lesz, egyszerűen nem tudja megfogni.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz ciry #9072 üzenetére

    Igazából két dolog fordulhat elő.

    1. Van egy DEATH (nagyon találó) nevű "fegyver", amit akkor ír ki a játék, hogy ha pl. kiugrasz egy quadból és a még robogó quad öli meg az ellenfelet. Gondolom helinél, ha van teamkill ez akkor jön elő, hogy ha te is és haverod is katapultáltok, és a friend van olyan szerencsés, hogy rajta landol a roncs. (Aki nem találkozott még ezzel a fajta gyilokkal próbálja ki, vicces a halállal ölni)

    2. Ha csak a haver katapultál te még nem, akkor simán el lehet csapni roadkillel, de ha földön robbantok a heliben nem kellene team kill-t számolnia. Megjegyzem minél többet játszok a játékkal, annál inkább kezdem nem érteni az egészet. Persze lehet ez abból adódik, hogy a kezdetektől fogva csak korcsosult a játék.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz BalaNce87 #9134 üzenetére

    A 40-es szintre eljutni nem olyan nagy ördöngősség, igaz kell hozzá gameplay time, nem is kevés. Abban meg igazad van, hogy aki negyvenes az is beteg. Az elmúlt hónapban már a harmadik nyavaját kapom el, pedig kétévente egyszer, ha megbetegszek. Nálam most ez szolgáltatja a szabadidőt. Azt azért hozzátenném, hogy köhögve nehéz ám célozni, meg az se árt, ha nincs bedugulva az ember füle és hangok alapján is tud tájékozódni a játékban.

    Profil azoknak, akiket esetleg érdekel

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz ciry #9185 üzenetére

    Jaja, valós. Csak nem abban a formában, ahogy a statoldal megjeleníti. Addig nincsen ugye gond, amíg az ember csak rusht játszik. A probléma akkor van, ha az illető conquest mániás, mint én. És így szépen összekveri a statokat. A táblázatból levágható amúgy, hogy mindössze 15 rush meccset játszottam. A conquest winner pin 639-szer van meg szóval úgy ahogy tartja vele a lépést az oldal.

    De pl. ha megnézitek nem csak ez a hibás, hanem a járművek kezelése is. Játékban összevont itt meg külön számolja.

    szerk:

    Ja, valószínű azért nincs meg a rush good conduct insignia, mert üres pályán mentem végig lol. Kis logikát gyanúsítgatás helyett, légyszi.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    Látom mindenki azt hiszi, hogy hatszázvalamennyiszer végigrohantam a rush pályákon, de persze az erőfeszítést senki se veszi, hogy utánajárjon. El kellene már felejteni azt, hogy ha valakinek több pontja van nálatok az csal, talán óvodás korotokban még a társasjáték felett elment a dolog, kikéne már ebből nőni. Egyébként meg nyilván azért van 8-9 platinám, mert M-COM-okat robbantgattam szabadidőmben. Amit mondtatok, hogy 2000 pontot össze lehet vele szedni az semmi konkrétan, a combat score-om bármelyik meccsben legalább ennyi, erre még jönnek rá a pinek. 3500-4000 pont a vége. Kevés résztvevős Panama Canal-on insignia/gold star nélkül lazán összekaparok 6-7 ezret is.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz L4D1K #9625 üzenetére

    Én csak egy környit voltam benn, de nagyon új értelmezésben lespawncampereztek. Történt ugyanis, hogy a csapat fele sniper volt, így frontálisan nem tudtam volna M-Comhoz rohanni, és élesíteni, mert nem kaptam volna semmi segítséget se. Gondoltam kipróbálunk, akkor valami újat. Kivágtam a szalagkorlátnál a drótkerítést beugrottam, majd félkörívben mentem az M-Com felé. Természetesen az utamba esett vagy 6 ember gondolom mindet futni kellett volna hagynom, de szemét módon megöltem őket, majd élesítettem az M-Comot, majd jött a reakció, hogy a spawncampet fejezzem be. Persze az objective is felrobbant, tényleg nem értem már az egész játékot.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz HS 2142 #9764 üzenetére

    Nagyszerű, én is olvastam, örülnék is neki, csak az a baj hogy a hibák 95%-a még a patch után is fennt áll, ha az egész feature lista meg is valósul. Félreértés ne essék, szeretem ezt a játékot, de még nagyon utol kérne érniük a fejlesztőknek magukat (persze a játékfoltozásokon átszivárog a VIP map pack féle EA marketing bullshit).

    Weapon balance tekintetében a következőket várom:

    Medic: Elsősorban az M60 gyengítésére várok, de igaz ez az összes LMG-re, csak hát az M60 emelkedik ki közülük legjobban. Egyszerűen nevetséges, hogy álló helyzetben, távoli célpontra, folyamatos tűz mellett is ennyire pontos legyen a fegyver. Mint tudjuk az LMG-ket pont erre tervezték, tehát a való életben sem lenne nehéz így operálni velük.

    Asssault: Abakan A-94 / M16A2, mindkét fegyver undorító, nulla vagy éppen minimális szórással, arról szól az egész hogy kattints minél gyorsabban, ne kompenzálj, csak kattingass. Abakannal 4 kattintással elég messziről is lehet ölni SC-ben is.
    (Aki kételkedik bennem nézze meg a History Channel féle Lock 'n' Load sorozat Assault Rifles c. részét, nagyon szépen megmutatják, hogy 50 yardról mekkora területet szór be az M16-os).

    Engineer: A Carl Gustavson egyértelműen vicc kategória, olvastam itt a fórum hasábjain is, hogy volt aki védte, hogy márpedig ehhez kell skill is, mit ne mondjak jót röhögtem magamban. Most úgy őszintén mi előnye van az RPG-7-nek a CG-vel szemben? A CG projectile speed-je mindent visz. Nemhiába minden engineer alaptartozéka.

    GL-ről még annyit, hogy megoldás lenne, hogy a GR Upgrade csak a kézigránátra vonatkozzon, illetve kap mindenki spawnkor 2 db töltetet, amire nincs utánpótlás, és ossza be. Ha nagyon ügyes akkor, hozhatja a 2-es K/D-t (gyanítom így már azért nem menne neki).

    Meg esetleg megnézném még az M60-as puffogtattókat mit tudnak felmutatni egy G3-mal, M14-gyel, vagy épp egy VSS-szel.

    szerk: Áldom az eszemet, kihagytam az M1911-et. Az volt az első platinám, már a harmadik pisztolyom van kigyúrva platinára, eddig kihívója nem akadt, 1-1 goldnyi tapasztalatból erre sem az MP-443 sem az M93-R nem lesz képes.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz Szemi82 #9776 üzenetére

    Látom nem érted az igazi problémát, az a gond, hogy a medicek az LMG-kkel a kezükbe kapták a legjobb fegyvereket, ezek után ki akar menni assualttal, kapok pontot élesztésért, healért, a K/D is jó, magam is gyógyítom, ugyan miért menjek másik kasztba? Szívem szerint én a medicek kezébe shotgunokat (upgrade nélkül) adtam volna, hogy ha valaki rájuk ront azzal megvédjék magukat, de ne ők vezessék már a támadást. Lényeg az egészbén, hogy support classnak kellene lenniük, de attól a szereptől mostani állapotukban nagyon távol vannak, ez így nem balanszos ebben az állapotban, illetve a teamplay szempontjából sem előnyös. Csak gondolj bele, kiabálsz a ládáért, ő meg csak puffogtat, leköti a sok kill, amikor neked kellene lövöldözni, neki segítenie a csomaggal illetve fedezni a hátadat.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz F_Zolee #9785 üzenetére

    Akkor szép sorban reagálok is.

    F_Zolee:

    Az okés, hogy te assaultként játszol, de a medic szép lassan az assault szerepét veszi át, ezért is pont azt hoztam fel példának. Sajnos nem sajnos, így van. És lesz ez egészen addig, amíg az LMG-k ekkora erőt képviselnek.

    Szemi82:

    Veled megint vitatkoznék, mert én már csak ilyen vagyok. Battlefield 2-ben emlékezz csak vissza a G36C-re, a "második" medic unlockra. Mekkora szórása is volt? Semekkora konkrétan. Ezt leírtam már egyszer, de a medicnek a Team Fortress 2-lévőhöz kellene hasonlítani (az más kérdés, hogy az a játék meg más miatt korcsosul el, de ez nem az a topic), na nempont a német akcentusra gondolok, hanem arra, hogy olyan fegyvere legyen, ami vészhelyzetben megtudja menteni. de ha olyat csinálna, ami nem az ő feladata, akkor szembesüljön a fegyvere, és ezáltal kasztja korlátaival.

    Egyébként az LMG-ket talán azon a ponton utáltam meg, amikor a PKM dolphin diverek egy golyós fejesekkel öltek meg BF2-ben. Így valamilyen szinten általános az utálat, játéktól függetlenül.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz HS 2142 #9797 üzenetére

    Igen, arra próbáltam utálni, hogy ott a kaszt updatek igencsak tönkretették a játékot. Másrészt az überchain taktikát nagyon könnyen lehet fogni, de ennél több szót/időt kár is erre fecsérelni, főleg itt.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz Borostás #9916 üzenetére

    A defibbel az a legnagyobb gond, hogy két legyet is lehet vele ütni egy csapásra. Rengetegszer volt már, hogy élesztettem valakit, és csurrant mellé még egy defib kill is (mondjuk ez relatíve ritka, ezért nem is kapom fel a vizet rajta). Esetleg tegyék bele azt is ha vízbe defibelsz rázzon szét mindenkit, de öljön meg téged is. A Laguna Presa gázlójába élesztő emberek úgy megérdemelnék.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz gabipaci #10442 üzenetére

    Egykörös mapek: védekeznek -> vége -> mapchange -> támadnak.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz gabipaci #11603 üzenetére

    Nem kell megvárniuk lévén leaderboards != scoreboard. Ez csak a multiplayer leaderboards menüponton keresztül elérhető rangsorra vonatkozik, méghozzá a K/D és Skill Level szerinti sorbarendezésre. Az oka pedig nemes egyszerűséggel annyi, hogy ezek nem is működtek rendesen, össze-vissza írkálták ki az értékeket, javítás helyett meg inkább kiveszik a lehetőséget, mert az egyszerűbb.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz BandiHUN #12619 üzenetére

    Pedig a pisztolyok vannak talán leginkább kibalanszolva. Most, hogy lassan meglesz már az M93R platina is, összeállt a kép, teljes lesz a kollekció. A Rex abszolút nem kimagasló, M1911-gyel igencsak egy szinten van damage/rate of fire arányban, hozzáteszem a legutóbbi patch előtt igencsak az M1911 dominált. A magasabb rate of fire-nél ugye ott az M9 és az MP-443, mindenképpen a Grach-ot ajánlom a kettó közül. SC-n egy tárból megvan két ember ha begyakorolod a használatát, az M9 mellett talán egyedül a jobb pöcök szól, de összességében az se rossz fegyver. Az M93R-rel menni viszont szerintem kész öngyilkosság, még ha valami marksman ability-t társítasz mellé akkor is, egy tár igencsak egy ember, sniper mellé pl. a legrosszabb választás, nem éri meg erre rábízni az életedet.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz ciry #13146 üzenetére

    Tényleg jó körök voltak a kettes szerveren, ilyenkor sajnálom azt, hogy a Conquest a PH!-sok körében ekkora népszerűtlenségnek örvend, pedig ilyen körökért tényleg megéri felmászni a szerverre (azoknak is megérte akik lekéseltek).

    ciry:
    Köszönöm az elismerést, de játék közben már annyira szopkodtuk egymás nemiszervét, hogy egy kört buktunk is Atacamán. A helo guide-ot meg tényleg megdumálom haverommal, jó volna egy összefogó anyag arról, meg gondolom nem csak egy embert érdekel itt a fórumon.

    creedszl:
    Anno az első balance patch előtt le is írtam, hogy mit várok, ezek egyike volt az AN-94 gyengítése. Már akkoriban is majdnem olyan erős volt, mint az akkori sláger M16A2, de ehelyett csak erősítették. Az "Abakan-profikon" egyébként nagyokat lehet röhögni. Jellemzően magnum ammo-val és kötelező jelleggel red dottal, vagy 4-szeres optikával rohangálnak, mert képtelenek pöcökkel lőni, illetve ahhoz is hülyék mondjuk, hogy két hand grenade-del becsapjanak egy ellenfelet. Meg az se számít, hogy van már 5000+ killje vele, de csak nem kezd el új fegyvert, mert azzal esélye se lenne. Abban az esetben elnézem, hogy Abakanozik, ha minden fegyvere platina, de gyanítom ilyen egy sincs.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz Bavid #13162 üzenetére

    Még szép, hogy vicc a 40mm-es shotgun, de éppen ezért tartom többre a 40mm-es GL-nél. Igazából sokminden miatt olyan a shotgun amilyen. Ugye a legutóbbi patchben kapott egy range decrase-t, illetve a játék hajlamos a shotgun lövéseket nem lekezelni, hiába lövöd meg az ellenfelet semmi nem történik (ez ugye kellemetlen mind sniper, mind shotgun esetében, az automata fegyverekkel operálók meg dörzsölik a kezüket nekik mit számít egy lekezeletlen lövés). A másik még, amitől a hajamat tépem az az, hogy fejbelövőm, koppan is a fején és még találati X-et is kapok, de mégis marad 82% élete, olyan mintha a 12 tungsten dartból csak egy találná el. Ami még úgy a shotgunokról eszembejutott az az, hogy a SG upgrade nélkül igencsak használhatatlanok. 10m-es közelharci szituációban az SG upgrade nélküli nem fektette meg az ellenfelet az upgrades meg igen, pedig 10 méter az nem egy nagy távolság, ha így menne a valóságban is, sehol nem használnának shotgunt.

  • Mr.Jerk

    csendes tag

    válasz bul07 #13211 üzenetére

    Azért, mert csak kettőt kaptál. Olyankor duplázza meg az awardok számát, ha éppen halálodkor kapsz valamit. Gondolom azért van ez mert így nem látod, hogy mit kaptál, éppen ezért respawn után újra megjeleníti őket. Az meg csak szimplán bug, hogy a kör végi össszegzésnél is többször jeleníti meg őket, a pontszám megjelenítése a helyes, azt kell nézni.

Új hozzászólás Aktív témák