Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
senior tag
válasz 6absbulldog #150 üzenetére
Így voltam én a Super V8-al. Nagy csatahajó, tette-vette magát eddig, most meg alig valami. Szerintem most még kísérletezgetnek, mi lenne az ideális, aztán a visszajelzések alapján majd véglegesítenek. De a korábbi állapot nekem kicsit jobban tetszett. Azonban az ffb még jobb lett szerintem.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
-
zsozsa74
senior tag
-
zsozsa74
senior tag
válasz zsozsa74 #147 üzenetére
"
Igen, az AI tutira sokkal jobb lett. Valami változott a fizikában, vezethetőségben is. Esős Oulton parkban a Sprintrace-el update után 4-5 mp-vel rosszabb kör tudtam csak futni, mint korábban. Sokat megyek ott így, azért tudom."Ezt gyorsan vissza is vonom, most pár kör alatt megfutottam a korábbi legjobbamat, biztos csak túl későn volt már tegnap, mikor próbálkoztam. Vagy mostanra szoktam hozzá a megváltozott kezeléshez, de ez nem jelent mégsem köridőben elmaradást. Vagy ilyesmi...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
kozmy
őstag
Ha valaki játszik, hívjon már meg gémelni Kozmy HUN néven fel is vehetne barátnak. Köszönöm.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
19ati93
senior tag
Azért az ütközés fizikán lesz még mit alakítani.
-
Yahhher
aktív tag
Sziasztok.
Tudom, hogy nem Monacoba való, de kipróbáltam volna kamionnal.. Lehetséges, hogy fizikailag nem fér el a garázsban? :-)
[link]
Üdv B. -
guftabi96
addikt
Igen, lehetséges. Számos más pályán is jelen van ez a probléma.
Tudtommal nem is lenne nehéz megoldani, hogy ne ütközzön bele. (az már más kérdés, hogy hülyén nézne ki, ahogy átmegy a textúrán a kamion, de még mindig ezerszer jobb annál, hogy nem lehet kiállni a garázsból.#KeepFightingMichael
-
Finkoo1980
csendes tag
Már nem azért, de sokkal reálisabb, hogy elpattog... A PC2 ebből a szempontból is irreális megoldást választott, hogy tökön paszulyon át lehet menni büntetlenül... Nézz meg egy F3-as autót átmenni nagy sebességgel a sóderágyon a valóságban, ugyanazt fogod látni, mint a AM2-ben... Nálam ez nem hiba, hanem hatalmas piros pont...
-
19ati93
senior tag
válasz Finkoo1980 #166 üzenetére
A gond az hogy minden autó ugyanígy reagál a kavicságyra, és szerintem ez sok ígyis úgyis. F1-es autóknál is. Itt van Bottas tavalyi balesete:
[link] Vagy Grosjean 2017-ből. [link] GP2. (Ő se pattog ész nélkül. ) [link]
Hol pattog nagyon az autó? Nagyon sehol. A PC2-es kavicságy túl könnyed, viszont az AMS2 már túl sok. Kettő közt kéne találni valami megoldást, de van gond a fűvel is. Egy picit rámész és nem az hogy megcsúszik az autó azzal nincs is gond, hanem instant pattogsz megint összevissza mintha valami random kátyúba ért volna a kereked. -
19ati93
senior tag
-
Joshi
titán
A SimHub-ba mikor kerül bele az Automobilista 2?
-
-
zsozsa74
senior tag
7850 ft HRK-n az Automobilista 2! Ez most a legolcsóbb, ha valaki.. Még 2 napig tart az akció.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
Az érzés, amikor egy 20 fős lobbiban első helyen kvalifikálsz, majd egy bugnak köszönhetően a rajtnál külső nézetből, madártávlatból látod a mezőnyt, de azért nyomkodod a gombokat ezerrel és végül csak bekerülsz valahogy belső nézetbe, utolsóról feljössz a 6. helyre, de már verseny közben észleled, hogy 15 percre nem elég a benyád vagy csak nagyon kicentizve, és az utolsó 500 m-t kuplungot kinyomva üres tankkal lendületből gurulod végig, de a cél előtt 15 m-rel elfogy a lendület... Na az megfizethetetlen!
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Joshi
titán
válasz zsozsa74 #173 üzenetére
Ok, de mi értelme van annak, hogy olyan ellenfelekkel mész, akik sokkal rosszabbak nálad? Félretéve a bugokat, csak arra koncentrálva, hogy utolsó helyről fel tudsz jönni 6.-nak. Ez kb olyan, mintha az egészséges sportoló a mozgássérültek ellen menne. Ha téged ez boldoggá tesz.
-
zsozsa74
senior tag
Gondolom nem játszottál még az AMS 2 multival.. Még nincs semmilyen szint limit beállítás, tehát olyanokkal tudok versenyezni, akiket dob a gép. Most így jött ki. Egyébként meg a hangsúly nem azon volt, hogy feljöttem, mert az azért is történt, mert esetleg más még kevesebb benyával indult, de az első három-néggyel a kvali idők alapján pariban lettünk volna és jól szórakoztam volna. Volna...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
Mondjuk erről még az is eszembe jut, hogy az F1-ben is nem egyszer a végéről (valami alkatrészcsere miatt mondjuk) mennek fel dobogóra Mercivel, Ferkával, vagy Red Bullal. Azok is mi a tökömnek versenyeznek a jóval gyengébb autókkal rendelkező ellenfelek ellen? Biztos boldoggá teszi őket...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
Jah, van még mit gyomlálni sajna. Az sem ártana, ha egy MP verseny előtt látná az ember, hogy hány kör lesz, vagy mennyi ideig tart. Csak, hogy mégis úgy tankoljon, kalkuláljon...
Nah, de még Early Access. De 1.0-tól ezeket már nem fogadjuk el!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #180 üzenetére
Szerintem valami nagyon korai PC2-es buildel kapták ezt a game enginet. Benne vannak olyan bugok még amik a PC2-ben is jelen voltak release után pár hét/hónappal.
Multiban jó lenne látni hogy mennyi idő van még hátra az adott sessionből amikor joinolnál. Mikor meg már bent vagy azt tudni hogy hány kör/milyen hosszú is lesz a futam?!
Ilyen alap dolgok még hiányoznak ami hát szomorú.
Törés bekapcsolása után tegyük fel elveszted az egyik kereked és restartolod a singleplayeres futamot, nem lesz meg az elveszett kereked új rajt után se.
Ezek mind korai PC2-es bugok, meg még van jópár.Esőben még mindig nincs ablaktörlő. Sok autónál fényszoró. Na meg ütközések is elég érdekesek multiban. Hozzám se ér úgy látom de mégis összeragadunk szó szerint.
Két autó összecuppan, vagy kidobja egyik a másikat szóval elég random az egész.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Ez a játék hogy kezeli a kormányok natív fordulási szögeit? Nekem egy TH T300 kormányom van ami 1080°-ot tud. Ugye a TH kalibrációs progiban a Default 900°, ettől függetlenül nekem úgy tűnik, hogy a játék ezt nem veszi figyelembe. Kipróbáltam egy P1 MetalMoro AJR Chevy V8-at, de az nem forgott lineárisan a kormány elfordulásra. Az érzékenység állítására se reagál. Most vagy beragadt valami, vagy nem tudom. Rakjam újra a játékot?
-
19ati93
senior tag
-
Debilon
addikt
üdv!
van valaki itt rajtam kívül aki DFGT-vel küzd?
ha igen, milyen beállításokat használ a játékban az FFB beállításoknál?Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
atys76
csendes újonc
Sziasztok! tudja valaki, hogy lehet eltüntetni belső nézetből a kormányt és persze a kezeket?
-
zsozsa74
senior tag
Persze. Sajna nekem ez alap, hogy váltogatom, mert hol VR-t használok, hol képernyőt. (Felismerhetné, hogy mi van. Mondjuk ezt egyik játék sem tudja. Pedig nem lenne nehéz, mert VR-ban elég hülyén néz ki a dolog, hogy csak egy csonk áll ki a műszerfalból és nem forgatok semmit... )
Szóval: Options- Gameplay- Display- Cockpit Wheel/Driver On-Off
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
Srácok! Megjött a Time Trial! Nem csinálunk itt egy kis kihívásféleséget adott pálya-autó kombóval? Mondjuk egy-egy hétig, aztán váltás. Mindig más javasol.
Én akkor javasolnám is az Oulton Park International pályát a Sprintrace autóval. Ha felvesszük egymást steamen cimbinek, akkor lehet szűrni a listában csak barátokra is és akkor lehetne hasonlítgatni az időket.
Jópofa megoldás, hogy aki setup király, attól el lehet "orozni" a setupját és azzal próbálkozni. De hiába loptam le a mostani elsőét, 2.5 mp még mindig hiányzik...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #189 üzenetére
Küldtem én is steamen.
Controlleral mentem Tarumaban a Lancer RS-el és a Puma GTE-vel eddig TT-t. 1:21 valamennyi volt a Pumás kör, ha jól rémlik. Valamivel több mint 1 sec volt a lemaradás elsőhöz képest. Mondjuk ma délelőtt mentem, azóta már biztos változott a sorrend.
[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
Kontival? Nem mondom, hogy nem lehet bárhogy gyorsan menni, ufók mindig vannak, pcars 2-ben is nem egy top tizes idő volt fent, amit billentyűzettel mentek.
Kormánnyal nem is mész, vagy esetleg nincs is? Valszeg, azzal gyorsabb lehetnél, ha kontival is így megy. Mégiscsak az van kitalálva az autózáshoz..Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #193 üzenetére
Volt kormány is, csak totál szétment nem is olyan rég. Azóta meg hely se nagyon van neki az asztalomnál. Örülök ha elfér a controller, egy két egyéb dolog meg az egér rajta.
Egyébként PC2-vel rengeteget játszottam controllerral, kb csak a TX3-as Rinpoku srác volt jobb nálam paddal amikor multiztunk vagy TT-ben. Van jópár TT rekordom is. De az AMS2 nehezebbnek tűnik, autók se rendelkeznek annyi grippel mint PC2-ben, meg eléggé understeer-es az alap beállítás is. PC-ben ugye volt a stable meg a loose default setup amit tudtál személyre szabni meg igazgatni. Default loose elég erős volt TT-hez, főleg ha levetted szinte minimumra a guminyomást mellé, radiatort meg off.
[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz zsozsa74 #195 üzenetére
Na mentem pár kört a kombódon. 1:45.298 egyenlőre. Tied 45.8 volt ha minden igaz, átcsúsztál a 11. helyre.
Az autó viselkedése nem igen tetszik, marha könnyű blokkolni a kerekeket, de azt hittem lassabb leszek. Egy minimum fél sec még tuti van benne. Később lehet próbálkozok még majd vele.Lancer RS - Taruma
Még tartom az első helyet, kitudja meddig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...