- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
Ami számomra nem világos, hogy ha az elavult technológiájú chipnél a forrasztások ellenállnak a rázkódásnak, akkor a modern chipnél miért nem lehet ugyanezt a tudást alkalmazni? Ugye ezek a problémák nem magában a chipben jelentkeznek, hanem a tokozásánál, és ott, ahol érintkezik a nyákkal, amire ráépítik.
Szóval ha az ócska 16nm-es chipet be tudják tokozni rázkódásálló forrasztásokkal, az új, 4nm-es chipnél mi a megoldandó probléma, ami miatt 5-6 év késéssel tudják csak beépíteni azt egy autóba?
(A tippem, hogy semmi, az autógyártói fillérbaszáson kívül)A vízhűtéssel kapcsolatban meg nyilván nem arra gondoltam, mint a pc-ben a vízhűtés. De egy elektromos autóban az invertert és a cellákat is vízzel hűtik-fűtik. Szóval amiről szó van, az nem science fiction, hanem már létező megoldások.
Nem teljesen hülyék az autógyártók sem. De az biztos, hogy a jövő arról szól, hogy az autó lényegében egy számítógép kerekeken. És erre ők nincsenek felkészülve.
Amíg 8-10 éves fejlesztési ciklusokban működnek, addig soha nem lesznek korszerűek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED