- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bittorrent topik
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Safranek #24091 üzenetére
+1
Szárazolásra, és viasz visszatörlésre én is ilyet használok. Kicsit soká jön meg Autocare-től, de eddig nem csalódtam bennük.
Üvegre én mikroszálas strandtörülközőt használok.
Mondjuk nálam kritikus pont az üveg. Mindig szenvedek vele.De pl ez nagyon nem jött be. Pedig elvileg kifejezetten üvegre ajánlják.
-
z123456789
addikt
válasz dannyl #24133 üzenetére
A fórumos ajánlások szerint akik fotós dokumentációt is csinálnak:
Csontos autó Sopron
Gustavsson Budapest. Bár ők azt hiszem már csak renoválnak.
Illetve van még a Rusztika BT, akikről a TC is írt cikket. Náluk azt hiszem még senki sem volt. Én is csak januárban viszem az autót.
Jól nézd meg, hogy ki csinálja! És hogy hogyan. Nagyon sok kókler barom van. Mindenképp kérj valami fotós dokumentációt!(#24134) boogie84
Nyúl? Na ne szórakozz! Az itt van tőlem nem messze!
Rohad el, akkor is elviszem most már Pestre.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz dannyl #24136 üzenetére
(#24136) dannyl
Imádják a fórumosok.(#24137) boogie84
Ezt én nem merném magam csinálni. Illetve bízom a cégben. Remélem nem kell csalódnom. Igen, ehhez valóban még hozzádobsz pár 10est, és megcsinálja a cég.Akad. Milyen felni, hogy plasti dippel akarod lefújni? Sima lemez?
Jó volt végig nézni ezeket a képeket. Remélem nekem is lesz ilyen képsorom, aztán akkor tolom ide fel.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24359 üzenetére
Én most fogok önteni bele adalékot, mert a prémium benzinek közül egyik sem hozott semmilyen változást. Nem is akarok semmit igazából, de kíváncsi vagyok, hogy tényleg van-e változás. A fogyasztás az amit pont leszarok, az, hogy jobban megy, szerintem meg baromság. De akkor is utána járok.
Ez pl nem tudom mitől nagyon magyar. Jót akarok az autómnak (mondhatni) bármi áron. -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24373 üzenetére
Ja, igaz, a nagyon magyart félre értettem. Az igaz, tényleg úgy van.
Elméletileg az adalékanyagokban is hasonló dolgok vannak, mint egy prémium benzinben. A benzin is ellenőrizve van, meg az adalékok is. Különben nem árusíthatnák. Nem tudom, mitől lenne kétes eredetű, egy olyan lötty, ami több éve a piacon van. Számomra a benzint hitelesítő szervezet, és aki forgalomba helyezi a "spurit" is ugyan olyan hitelesítő szervezet. Egyiknek sem hiszek feltétel nélkül, csak a saját érzékszerveimnek.
Hosszú távon meg a prémium benzinről is kiderülhet, hogy kárt okoz az adalékanyagaival. Keverési arány? Rá van írva az adagolás, így tudom, hogy mennyit kell beletöltenem.
A csodát várom, amit páran leírnak. De ha nem jön a csoda, akkor teljesen meg leszek elégedve azzal amit írsz, hogy csökken a korom. (Mármint fiatalabb már nem leszek, de az autó rendszere talán tisztább lesz. , mielőtt még valaki vicceskedni akarna. ) Csak ugye ez is évek múltán derülne ki. És nem mindegy, hogy elversz-e feleslegesen milliókat csak azért, mert hiszel benne.
Ha nem visz rá a szükség (kifogy a tank) akkor nem tankolok "oil" kúton. Az enyémbe amúgy 95-ös kell normál esetben. Nem írj a 98-ast a könyv sem.
A benyák összetételéről sehol nem találok semmit. Azt azért nem hiszem, hogy a gyártók olyan autókat adnak ki, akár most ,akár korábban, amik nem küzdenek meg a kéntartalommal. -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24386 üzenetére
Teljesítmény növekedés, halkabb motor, vagy üzemanyag szükséglet csökkenés (bár ha növekedne, már akkor is elégedett lennék, mert lenne változás ) Ezeket értem csoda alatt. Hozzáteszem nincs rájuk szükségem, csak kíváncsi voltam, hogy nekem bekövetkezik-e valami? Ha nem, akkor meg nyugodtabban alszom, hogy hosszabb ideig prémium nyálat kaptak a lovak, és ezzel jót tettem a motornak. Én már ennek is örülök, csak kételkedem. Azt azért lehet nem? Ugyan ezt gondolom az adalékokkal is. Ártani nem árthatok.
Persze, világos, nem is ajnároztam sosem az autómat szerintem. De akiktől hallottam a mondákat, azok is mezei autókat használnak. Az nem baj, ha utána járok a dolognak nem?Látod, te is leírod, hogy volt különbség. Azzal a különbséggel, hogy az egy sport kocsi volt. Más állítja ezt a sima "mezei" kocsijával is. De itt van példának Munez, akinek szintén kevesebbet eszik a német dízelből az Audija. Amit én nem is cáfolok. Elhiszem. OK, az sem egy sima 2000-es benzines, hanem valami V motoros böszmeség (ha jól emlékszem). Ezidáig oda jutottam, hogy a nyugati klasszikus márkáknál hozhat változást a különféle DÍZELEK használata. VW, Audi, BMW, Mercedes stb... <> magyar, magyar prémium, osztrák, osztrák prémium, német, német prémium dízel. A te hsz-eddel kibővítem a mondakört azzal, hogy nagyobb teljesítményű autóknál inkább megfigyelhető. Bár volt olyan Civic-es, aki szintén állította, hogy a külföldi benzinből kevesebbet kért a verda.
Komoly ez a cikk, beszarás mik vannak.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24392 üzenetére
Nézd! 220 000 km-t mentem az előző autómmal, szinte mindig Agip kutakon tankoltam. Soha, semmi bajom nem volt, amit a szar üzemanyag minőség okozhatott volna. Pontosan 6 litert evett nyáron, és pontosan 7 litert evett télen. Biztos nem 200 000 km-en jön ki a bibi, de így már 360e km volt ebben az autóban.
Az ellenőrző szervekben meg nem nagyon hiszek. Egyikben sem. Mindig akad olyan, aki minősíti ezeket. És az nem ingyen dolgozik.
A lényeg, hogy nem hiszem, hogy rosszabb lenne az az adalék, mint ami gyárilag van a kutakban. De ennek ellenére köszönjük, hogy leírtad az 550 GT-t.Igyekszem amúgy kiválasztani egy-két-három kutat, és oda visszajárni tankolni. Egyrészt mert szeretek ismerős arcokat látni, másrészt, mert legalább fel tudom mérni, hogy mennyire forgalmas az adott hely, milyen sűrűn cserélődik az üzemanyag. Eddig Agip-re jártam, most majd MOL/SHELL/OMV lesz. És nem akarom folyamatosan tömni az autót adalékos benzinnel, meg adalékkal. Ezek a mostani kísérleti időszakok. Áprilisban vettem az autót, lassan a végére érek az üzemanyag tesztelésnek.
Persze, nem a prémium benzinre akarok tölteni. Lecseng egy-két sima 95-ös tank, és majd az egyikhez hozzádobom. Meg a másikhoz, meg egy harmadikhoz. Aztán befejeztem. Aztán ballagok tovább a sima 95-tel szerintem.
-
z123456789
addikt
válasz j.bravo #24398 üzenetére
Jó a okfejtés, szerintem helytálló.
Én nem tartottam szarnak, de sokan igen. Nem értem miért, viszonylag nagy olajcég ők is, mint az előbb felsoroltak. Ha az olasz sportkocsik azzal mennek, akkor nagy baj nem lehet velük.(#24399) euzsolt
Azzal a dióhéjas tisztítással most mi a bajod? -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24406 üzenetére
Óvatosan mondom akkor, hogy szerintem is frenetikus ötlet, ha tényleg garantálják, hogy nem marad benne dióhéj.
Ha nem haragszol meg, lehet indítok egy vitát ezzel kapcsolatban más fórumokon, topicokban.
(#24409) Imibácsi
1. Ahogy fentebb is írtam, nekem ugyan olyan a hangja, a futása, a füstje, a szaga, bármelyik üzemanyaggal. Sima 95-tel sem hangosabb, mint egyébként.
V-Power NItro+ 100-as van most benne már 4 teli tank óta. Semmi. Előtte Evo Neo 100-as volt, szintén semmi. Még hátra van a Maxx Motion szuperbengája, illetve kipróbálom az osztrák prémium benzineket is.2. Megrendelve. A prémium benzinek tesztelése után az fog jönni 95-ös simával. (3 teli tankon keresztül tervezem, hogy releváns eredmény szülessen...a körülményekhez mérten persze. )
3. Ki van zárva, hogy etanolt töltsek bele. Ha nem is Zsolti által is említett káros hatások miatt (amiket most nem tudok felsorolni, de ha utánuk olvasok, biztos eszembe jutnak), akkor azért, mert az előző tulaj is kísérletezett egy kis krajcár közösüléssel, lévén, hogy beszereltetett egy akkoriban divatos átalakítót, hogy tudjon etanollal közlekedni. Az vetett véget a dolognak, hogy a sok hibaüzenet, megtorpanás, és egyéb érdekes viselkedések miatt, egy napon fogta, és "kitépte" a pics@ba a szerkezetett, és elment a kútra teletankolni 95-össel. Aztán le is tett arról, hogy ez az autó etanollal fog menni. Ahogy kiszedte a szerkentyűt, megszűntek a fent említett jelenségek. Szóval ez az autó pont nem bírja az etanolt.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24412 üzenetére
Őőő, igen, egyébként, még erre jutottam, hogy esetleg a japán, igénytelen motorok nem éreznek sok mindent a plusz adalékoktól. Ezt már felvetettem máshol is. Illetve pont ebből kifolyólag el tudom azt is képzelni, hogy az európai motorokat és benzineket szorosabb együttműködéssel fejlesztik, mint mondjuk az ázsiai, vagy tengerentúli motorokat.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24414 üzenetére
Nem minden áron akarom a változást. Inkább örülök az állandó, egyenletes működőképességnek.
Valami ilyesmiben gondolkozom.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz csillik.s #24546 üzenetére
Merre van ez a bio tisztítás? Csak mert tavasszal én is akarok egy ilyet.
Én sima festő ecsetet használok, vagy enyhén alkoholos fülpiszkát, ha a beragadt koszt akarom kiszedni. Illetve vettem ilyet is, de még nem próbáltam ki.
Egy zselés műszerfalápolót használok mikroszálas kendővel, meg simán kiporszívózom a kocsit. Üvegtisztítóval meg az üveget takarítom. Én ennyit foglalkozom a belső takarítással személy szerint.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz ReFleXx #24591 üzenetére
Ez milyen autó? Én is ezzel szenvedek, de majd ha jobb idő lesz megpróbálom szétszedni. Párás, és koszos is belülről. Nekem is benn van a fehér por. Nálam egy szilikátzacskóból jött ki, ami a páramentesítés miatt volt betuszkolva a búrán belülre...igénytelen megoldás véleményem szerint.
-
z123456789
addikt
válasz MunezXBK #24637 üzenetére
A minap volt egy vita az egyik fb-s csoportban ezekről a kerámiákról. Az egyik srác kirakta a kész melót, erre egy idősebb tag odaírta, hogy sose rakna fel ilyet az autójára. A profilok és a stílus alapján a második ember szavára inkább adtam volna. Említette, hogy vannak kerámiák 1000€-s ártól is, ami ér is valamit, de ezek a Carpro Cquartzok többet ártanak a fényezésnek, mint használnak. Beleégnek vagy mit is írt, illetve mivel ezek mellett is lehetnek karcok, valószínű szükség lesz polírra is idővel. És itt már beszállt még több figura is a beszélgetésbe, hogy kerámiás autó polírját el sem vállalják, sőt fényező is volt, aki fényezést sem vállal, ha kerámia volt rajta. Szóval most akkor mi is a helyzet ezekkel a kerámiákkal? Valóban vannak ilyen gondok velük?
-
z123456789
addikt
Habosító sampont ki milyet használ? Mondjuk MJJC-hez. A Wolf White Snow helyett próbálnék ki valami mást. Youtubeos videókon úgy habzik az az MJJC, mint állat, nekem olyan még sose volt. Ötleteket is meghallgatok, ha esetleg valaki látott fórumon, videómegosztókon ajánlott anyagot.
-
z123456789
addikt
válasz FeRRaR1 #24647 üzenetére
Áh! Megkever ez a hülye snow szó. Hogyan lenne a snow sárga? Max ha ráhugyozok.
Szóval ja, white Satin van itthon, meg Yellow Snow. És a Yellow Snow-t akarom lecserélni. de van még belőle, szóval megpróbálom amikt írtál. Mondjuk a szelepeket már ismerem, azokat úgy állítottam be, hogy a maximális habzást hozzák ki jelenleg. -
z123456789
addikt
válasz MunezXBK #24649 üzenetére
És ezt konkrétan melyik/milyen kerámiára érted? Mármint ha megfizették volna, melyiket használtad volna? És milyen folyamatok kellenek hozzá/előtte?
Azt mondod, hogy egy jó polír+wax+detailer, majd figyelmes mosás+detailer, esetenként mosás+újra wax+detailer, és legvégső esetben megint előről: polír+wax detailer a legjobb megoldás?
-
z123456789
addikt
válasz bence007 #24651 üzenetére
(#24651) bence007
Nem is azzal van a bajom, hogy örök életű vagy sem. Ebbe bele tudok törődni, valóban nem várnám el egy nano bevonattól, hogy páncélként hasson. Ezt már párszor beszéltük itt, tudomásul vettem. A bejegyzésben az keltette fel a figyelmemet, hogy okozhat problémát a későbbiekre nézve egy ilyen bevonat.
Azt mondod, nem lehet baja a fényezésnek. Viszont mi van akkor, ha kopik ez a bevonat, én meg nem akarok megint ilyet felrakni, és már elég karcos a felület. Le lehet polírozni nyom nélkül? Csak - ahogy írod - egyszerűen érteni kell hozá, és a felhasznált anyagokhoz?
Abban azért egyet értek, hogy a fényezők le vannak maradva, és sok a pék közöttük. Illetve a jobb szaktudásúak elmentek már itthonról. :/Nem ellenkampányolni akarok egyébként, csak hol máshol kereshetnék érveket, mint itt.
(#24652) MunezXBK
OK.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen