Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz ruzsabazsa #30554 üzenetére

    A lépcsők nagyjából úgy épülnek fel sorrendben, hogy szivacs, mikroszálas, gyapjú majd a csiszoló korongok. Értelem szerűen a durvábbal gyorsabban haladsz, de nagyobb rutint igényel és több utómunkát. Általában a finomabbaktól kell próbálni a durvábbak felé, hiszen ha nem muszáj nem akarunk vékonyabb lakkot és több utómunkát. Csiszolásig szerintem a legdurvább esetben érdemes elmenni, általában akkor, ha egy bizonyos karcot akarunk eltüntetni, de az egész autót csak a legritkább esetekben csiszolnak, például narancsbőr eltávolítása, vagy eszméletelen durva lakk esetén, pl a Porsche Cayenne-nek van egy olyan lakktípusa, aminél 1000-1500-ig le kell menni, mert más meg sem mozdítja :Y

    A lakk vastagságát biztosan csak rétegvastagság mérővel tudod megállapítani, de az is csak viszonylagos adat, mert nem tudod mennyi az alapozó, mennyi a szín és mennyi a lakk rajta. Lehet következtetni, de ez is rutint igényel. Szárazon csak akkor tudsz csiszolni, ha van elszívós géped, különben a papír fél percenként fog eltömődni. Remélem tudtam valami támpontot adni :R

Új hozzászólás Aktív témák