-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz
ruzsabazsa #30554 üzenetére
A lépcsők nagyjából úgy épülnek fel sorrendben, hogy szivacs, mikroszálas, gyapjú majd a csiszoló korongok. Értelem szerűen a durvábbal gyorsabban haladsz, de nagyobb rutint igényel és több utómunkát. Általában a finomabbaktól kell próbálni a durvábbak felé, hiszen ha nem muszáj nem akarunk vékonyabb lakkot és több utómunkát. Csiszolásig szerintem a legdurvább esetben érdemes elmenni, általában akkor, ha egy bizonyos karcot akarunk eltüntetni, de az egész autót csak a legritkább esetekben csiszolnak, például narancsbőr eltávolítása, vagy eszméletelen durva lakk esetén, pl a Porsche Cayenne-nek van egy olyan lakktípusa, aminél 1000-1500-ig le kell menni, mert más meg sem mozdítja
A lakk vastagságát biztosan csak rétegvastagság mérővel tudod megállapítani, de az is csak viszonylagos adat, mert nem tudod mennyi az alapozó, mennyi a szín és mennyi a lakk rajta. Lehet következtetni, de ez is rutint igényel. Szárazon csak akkor tudsz csiszolni, ha van elszívós géped, különben a papír fél percenként fog eltömődni. Remélem tudtam valami támpontot adni
Új hozzászólás Aktív témák
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- YouTube
- Milyen monitort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- További aktív témák...