- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz wolf033 #8600 üzenetére
Hát pont ez, hogy nem lehet, mert kiugrásnak veszi. Nem tudsz olyat, hogy senességberakod, gázt adsz, és benyomott kuplunggal várod a rajtot. Engem is jópárszor megbüntetett mar így, és nem azért, mert kiugrottam, hanem, mert hogy mertem gázt adni rajt előttt....
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz whiterat #8604 üzenetére
szekvenciális autók se ugranak be és lehet rajtolni kuplungról leugrással...
viszont szerintem van olyan autó a játékban amiben nincs kuplungpedál ... (legalábbis olvastam valami ilyesmit, csak nem emlékszem melyek) ott értelemszerűen valóban kigurulsz majd gondolom de én még nem futottam ilyen autóba[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
válasz barcalaci84 #8606 üzenetére
Tegnap pont belefutottam egy ilyenbe. A Ferrari 488 GTB pont ilyen.
-
hegyipapa
senior tag
Audit S1 Quattro Group B próbáltátok ? Vélemények ?
Én nagyon vártam, próbálkoztam vele, még nem teljesen úgy megy ahogy én szeretném, de tetszik.
Nagyon veszett egy jószág, baromi erős, gyorsul is mint állat. Úton tartani már keményebb feladat. Nagyon hajlamos az elejét tolni a kanyarban, fék is kicsit alul méretezett az erőhöz képest. 86-os technika még a futómű és a fék nem volt a csúcson, de a nagy turbó már meg volt[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz hegyipapa #8608 üzenetére
"de a nagy turbó már meg volt"
Meg a brutál turbólyuk.
A quattrót nem próbáltam még a játékban (élőben meg még nem is láttam ), de ha olyan a turbó, mint bármelyik másik, 80-as évekbeli autónak, akkor egy kanyarból kigyorsításkor kövér teligázra én arra számítanék, hogy mégnemjó-mégnemjó-mégnemjó---márnemjó érzés lesz. -
HollyBoni
veterán
Versenyautókon ezt már a 80-as években megoldották: ALS.
Azt nem tudom hogy a fejlesztők valahogy bénán próbálták szimulálni ezt a játékban, vagy ott nincs. A "durrogás" meg van ha elveszed a gázt, és elég reszponzív, könnyen felpörög a turbó gázadásnál, de mégsem úgy viselkedik mint az anti lag élőben.
-
-
neilszab
őstag
Indul a 2017-es GT3 Bajnokság!
Magyarország legnagyobb Assetto Corsa megmérettetése új szezonnal folytatódik, 9 futammal, a teljes GT3-as mezőnnyel, izgalmas helyszíneken!
A nyílt gyakorló szerver 0-24 elérhető, setup pedig megtalálható a futam kiírásában. Az előző szezonban közel 70 versenyző vett részt és most is már több mint 100 köridő található a prekvalon, így nagy mezőnyre számítunk, ahol a kezdők és a profik is egyaránt megtalálják a magukhoz méltó ellenfeleket! Tegyétek próbára magatok Ti is!
GT3 Bajnokság: www.gtr-masters.hu/tema/6182
Szezonnyitó futam: www.gtr-masters.hu/tema/6173Most vasárnap este nyílt bemelegítő futam, gyertek bátran!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Adebayor
aktív tag
hali
valaki rá jött már arra, hogy lehet az stracker hotlaps-ot resetelni? Magyarul az időket törölni.
Konfigom: Intel i5 10400 - ASUS Prime B560M-K - Gigabyte 1660S oc 6gb - 32GB ram - FSP 600W Hydro Bronze HD600
-
KRi2
aktív tag
Holnap kedd este ismét bolyozás! Ezúttal pici Highlands-on, pici Abarth-al.
A vonatozást, az Abarth 595 S2-vel az új, ingyenes skót Highlands pálya városi verzióján fogjuk megtenni. Aki lemarad, az kimarad, és nem tudja mit hagy ki!
Részletek: [link]||| | || ||||| | ||| ||
-
Met
nagyúr
TM T150 kormányt használ valaki?
Tegnap elővettem megint az AC-t, mentem egy kört és az ffb ha mondjuk megdob a rázókő nekiáll korrigálni és jobbra-balra ingázik kicsit.
A kormányt kalibráltam de még a Momo Force ffb beállításai vannak benne, azzal nem volt ilyen ingázás.
Amúgy jól működik.
A Dirt rally miatt 280-290 fokon van a fordulás a TM szoftverben."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
AMD_ok
őstag
Sziasztok!
Márciusban indul Assetto Corsa túraautó bajnokságunk, a HRF1RT. HU-n! A sehol máshol nem található, egyedi modban az autók motor-váltó-futómű hármasa minden autóban megegyezik, viszont a a nyomtáv, tegelytáv, és inercia rendszerek minden autóhoz egyediek, a valódi versenygépek adatait tartalmazzák! Ezért a jármüveket kicsit másképp kell setelni, de mint a hotlap is mutatja, gyakorlatilag ugyanolyan köridőre képesek, ami garantálja az izgalmas futamokat. 6 FWD és 5 RWD autót tartalmaz a mod, igy remélhetőleg mindenki talál ízlésének megfelelőt. A versenykiírásban minden egyéb információt megtaláltok a sorozattal kapcsolatban, letölteni a modot erről a linkről tudjátok, jelentkezni pedig az adott fórum topicban lehet, amennyiben elnyeri tetszéseteket!
Várunk mindenkit szeretettel, gyertek, legyünk minél többen!
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #8614 üzenetére
BMW Z4 GT3 - Mugello: WR Hotlap & Setup!
Most vasárnap kezdődik a GT3 Bajnokság, Piski Tamás pedig megosztotta velünk az 1. forduló helyszínén futott 1:46.5-ös körét, ami jelenleg világrekord a BMW-vel és egyben a 3. legjobb idő a teljes GT3-as ranglistán!
Figyelem, a WR kör nem a prekval szerveren született, ahol mások a tapadási viszonyok, viszont minden bizonnyal így is sokat segíthet a felkészülésben.
A gyakorló szerver 0-24 elérhető, további infók és setup itt: GT3 - Mugello
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
trialboj
őstag
Még tavaly kezdtem el, csak úgy szórakozásból, aztán most volt időm befejezni.
Assetto Corsa - FanMade typo advertisement
Nincs különösebb célja, csak gyakoroltam a szoftvert, és pont az Ac pörgött akkortájt
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Nyethuszar
tag
Sziasztok ! Logitech G27-re tudna valaki mind játékbeli mind Logitech Profiler beállításokat ? Köszönöm előre is
Mindenki hülye aki nem normális :D
-
KRi2
aktív tag
Ma este ismét bolyozó. MX5 vs GT86!
Bolyozós esténken egy elfeledett legendát a Toyota GT86-ost eresszük össze, a népszerű Mazda MX5-ös utcai verziójával. Helyszínnek Silverstone kissebb, nemzetközi verzióját választottuk, hogy könnyen együtt maradhasson a grupetto, bármikor ki-be lehessen csatlakozni, hogy csak úgy pöröghessenek a körök.
Infók: [link]||| | || ||||| | ||| ||
-
corsafan
újonc
Üdv. Lenne egy kérdésem a játékkal kapcsolatban. Én automata váltóval kezdtem el játszani, egyenlőre még az is elég nekem hogy az alul illetve túlkormányozásra oda tudjak figyelni. Viszont leváltásnál van egy olyan problémám, hogy bizonyos autóknál borzasztóan lassan vált le, emiatt pedig a féktáv is jelentősen megnő. Manuálisan le tudok váltani, de akkor meg kinyírom a motort, már többször is jártam így. Van valami, amit át kellene állítanom a játékban? Vagy ez normális dolog automata váltóval?
-
guftabi96
addikt
válasz corsafan #8624 üzenetére
Használj manuális váltót, jobb tanácsom nincs.
Nem tudom milyen kormányod van, de pl ha a pillangófüleket használod, akkor egyáltalán nem nehéz megtanulni. Egy kis szokást igényel, de szerintem egy délután alatt megvagy vele, és utána már egyáltalán nem fogod szeretni az automata váltót[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
corsafan
újonc
válasz guftabi96 #8625 üzenetére
Köszi a választ. Használnék én manuális váltót, viszont mivel a valóságban nem vezetek, így a váltás megszokása lesz a leghosszabb és legnehezebb. Jelenleg két autóval megyek, az egyik a Mclaren P1, a másik pedig egy C elisée TC1-es kocsi. Tegnap este mentem egy kört a targa-florio pályán hot lap módban, a Citroen eszméletlenül betapad minden kanyarban, több mint 40 perces volt az az egy kör, de minden pillanata élmény volt és nagyon oda kellett figyelni minden kanyarra. A trento-bordino pályának akarok majd nekimenni, ahogy látom elég kanyargós és nem is rövid hegymenet, illetve van még a pikes peak hegymenet, azon már mentem párszor és meg kell mondjam elég nagy kihívás nekem hiba nélkül végigmenni rajta.
-
Met
nagyúr
válasz corsafan #8626 üzenetére
Nekem sincs jogsim mégis manuális váltóval megyek itt.
Csak annyit kell megtanulni hogy melyik kanyarba milyen sebességgel lehet bemenni és kanyar előtt a fékezési pontokat.
Rally-ban viszont automata, örülök ha a kanyart be tudom venni és megjegyezni hogy milyen jön, nem még hogy váltogassak közben"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
shteer
titán
3 monitort használóktól kérdezném, van-e valami útmutató az optimális távolságra és a szögek beállítására? 32" kijelzőkkel tervezek + cockpit
..szerintem jónak tűnik
-
KRi2
aktív tag
Holnapi bandázós, bolyozós esténken a kis méregzsák Alfa Romeo GTA-t vesszük kezelésbe közösen. Pálya az alaptartalomban is megtalálható olasz Magione. A futam tökre kötetlen, gyertek minél többen!
Infók: [link]||| | || ||||| | ||| ||
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz guftabi96 #8632 üzenetére
És meg is jelent!
Assetto Corsa v1.13 update available!
We're pleased to announce that Update v1.13 is available to download on Steam NOW, featuring the Mazda MX5 NA and the Mazda 787B as FREE bonus content. But that's not all! Update v1.13 also natively brings the long-awaited OpenVR / VIVE support (beta) and some fixes for Oculus users, as well as many new multiplayer features, including reversed grid races and mandatory pits with pit stops strategy presets! Check out the following changelog for all the improvement and fixes!
Update v1.13
- New Porsche 911 RSR 2017 for Porsche Pack 3
- New Mazda MX-5 Miata NA
- New Mazda 787B: mod skins made for the original 787B mod will need to be updated using the new template
- Added OpenVR/Vive support (beta)
- Fixed Mazda MX-5 ND setup ride height false indication
- Fixed Alfa Romeo Giulietta QV gearbox damage
- Adjusted Lotus 72D and Ferrari 312T tyre compound wear and heat ranges
- Fixed Flag rendering for VR
- Fixed colour balance for emissive items (lights+digital) when Post Processing is turned off
- Added downshift protection alert (can be disabled through the launcher options)
- All GT2/GTE cars default to Medium tyres now (also for AI)
- Fixed broken rendering when OCULUS mode is selected but no Oculus is actually connected
- Added Pitstop arrows to DirectInput Dpad: bind to the wheel dPad: can be overidden by controls.ini [ADVANCED]DPAD_INDEX_OVERRIDE=0
- Added Pitstop quickmenu + Setup pitstop strategy: this can be custumized and disabled by system/cfg/pitstop.ini [SETTINGS]USE_MOUSE_PITSTOP=0
- Updated Fanatec library to support new wheel bases.
- Fixed possible CPU warning when player gets retired.Multiplayer Features
- Added reversed grid races: The race session will be restarted in reversed grid order based on the standings of the previous race. Players disqualified in the first race will start from the back of the grid in the second race, regardless of their position being within the reversed grid range.
- Added locked entry list in pickup mode: same as in booking mode, only players already included in the entry list can join the server (password not needed).
- Added car Steam ID sharing in entry list: each car in the entry list can feature multiple GUIDs. Players can share that car (one at once). The name inserted in the entry list is used as driver name.
- Fixed server result log not displaying invalid laps.
- Fixed end-of-race session status for lapped players in lap races.
- Added Mandatory Pit: A pit window can be added to the race session. As a design choice, players need to stop at their pit box within the pit window to have a valid pit stop. Players with pit boxes further down the pitlane need to take this into account before deciding on their strategy. Players may make additional pit stops before and after the pit window, but only making a mandatory stop in the indicated pit window will validate their race. Server admins must decide on a pit window that allows all players, regardless of their pit box position, to comfortably make a pit stop under normal racing conditions.
- Updated Shared Memory[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
#48613632
törölt tag
Szia
Érdeklődnék a 3 monitoros builded mennyire lett elegánsan kezelhető, ha szabad így kifejeznem magam?Én egy GTX980-al tolom (adatlapon a komplett gép) és az a bajom, hogy a játékokhoz használt nVidia surround, és a normál használatú, hagyományos 3 monitoros rendszer között, eléggé körülményes a váltás (nVidia vezérlőpult macera)
Játékra sajna a 3 monitoros megoldás nem jó, mert az 3x 1920, és nem látja egybe, eddig egy játék sem.
Az nVidia surround meg borzalmas sima windows használatra. Szinte semmi nem kezeli korrektül az 5760-as szélességet.A beállítások közötti váltásra próbáltam több alkalmazást, a DisplayFusion-t meg is vettem G2A-n, de a Surroundot semmi nem kezeli, csak az nv saját vezérlőpultja.
Ráadásul surround alatt, és sima alatt is más a monitorok sorrendje. Ezen mondjuk lehet, hogy tudnék variálni kábeldugdosással, de ott is meg vagyok kötve, mert az általam vásárolt (olcsó) DP kábelek csatlakozói, nem férnek el a kari hátulján egymás mellett.
Így vagy egy DVI, vagy egy HDMI kábelt is be kellett iktatnom.Egyébként, hogy a kérdésedre is válaszoljak, én sokat nem tököltem a szögekkel. Olyan 30 fok körül állhatnak a két széléről, rakhatok fel fotót, ha gondolod.
Egyelőre Project Carsot tolom, de gondolom AC-ben sem más. Egészen használható, látványos, nagyon jó a térérzet az autóban ülve, bár a külső tükrök nem mindenhol használhatóak. Ez főleg Euro Truck Simulator 2-nél probléma, de PC-nél nem. (ETS2-nél nincs belső tükör ugye)
Cockpit és felső sisakkamera nézetben sem tűnik úgy, hogy lőréseken bámulsz kifelé. Egy trackIR még elképzelhető, hogy hozzá lesz dobva a közeljövőben, bár ez nem tuti.bocs az offért, folytathatjuk privátban is, de gondoltam másnak is hasznos lehet.
-
shteer
titán
válasz #48613632 #8636 üzenetére
még nincs kész, viszont nálam csak a szimulátorhoz lesz a 3kijelzős rendszer, más feladatra nem lesz használatban - arra 1db 23" monitor marad, külön géppel
nálam elférnek a 1070-en, 3m-es Dp-HDMI kábelt rendeltem
köszi a plusz infókat
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
guftabi96
addikt
GT3-asok közötti erősorrend nagyjából hogy áll most?
Csak nekem fekszik nagyon, vagy a kis Z4-es tényleg nagyon gyors? Imolában próbáltam, és sokkal gyorsabb tudok lenni vele, mint kb bármelyik másikkal.Olyat nem terveznek csinálni a Kunosnál, hogy egy adott személy akkor is fel tudjon menni a szerverre, ha a választható autók közül nincs meg mindegyik? (nem magam miatt kérdezem, nekem mindegyik dlc megvan, és meg is lesz terveim szerint, viszont haverral sokszor nem tudunk együtt játszani, mert neki pl a Porsche pakk nincs meg). Úgy, mint ahogyan a Raceroomban vagy akár az iRacingben van.
#KeepFightingMichael
-
tobias88888
őstag
-
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Van arra bármilyen app hogy a replayeket el tudjam menteni megbízhatóan?
Mert maga a játék egy kalap szar ebből a szempontból... session után elmentem a replayt, erre a session fele van csak meg kb... méret kimaxolva a beállokban, nem ez a gond...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Remington
őstag
válasz Motion_Blur #8642 üzenetére
a minőséget is lentebb vetted?
https://hardverapro.hu/tag/remington#aprohirdetesei
-
SLYM
veterán
Sziasztok, letöltöttem a hungaroring pályát, betettem a megfelelő mappába, látom is a pályát, de amikor indítanám, akkor visszalép a menübe a játék. Mi lehet a gond? Köszönöm!
-
djrobaa
aktív tag
[ Szerkesztve ]
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen