Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Üdv,

    Már több mint 1 éve nem toltam a játékot, elég sok dolgom volt, és nem igazán maradt rá időm. Ma viszont jó pár évad Top Gear után, kicsit száguldozni támad kedvem.

    Sajnos nincs kiemelt hsz, pedig jól jönne egy videó az xbox joy beállításához, és egyébb okosságokhoz amiket érdemes megejteni, a friss install után.

    Sajnos a játék küllemén nem sokat csiszoltak, értem ezalatt azt hogy még mindig nekem kell beállítsam mit lássak a képernyőn és hol legyen, de méretezni nem tudom őket... A segítséget beállítását továbbra sem értem, 1 versenyt toltam online, és csak stabilitás kontroll kellett volna legyen, de volt abs is.

    Szóval akinek van egy kis ideje, és tudna segíteni hogy miket érdemes átállítgatni hogy jobb élmény legyen a kocsikázás az ne tartsa magában.

    nem szeretném véresen komolyan venni, szóval pl autó setupok már annyira nem érdekelnek, de biztos van pár dolog ami sokat javít az élvezeti értéken, és nincs alapból jól belőve.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Már volt, sajnos túl nagy macerának tartom, és nagyon könnyű százezreket eltapsolni a cockpitbe meg a 3 monitor rendszerbe, most meg már ott a vr is.

    Mint említettem, csak pár hétig, tervezek visszatérni a benzingőzbe szóval semmilyen jelentősebb befektetés nincs tervben.

    Viszont a egyrészt azért is raktam fel, mert fel szerettem volna eleveníteni a zöld pokol néhány elfeledett kanyar kombóját. Aztán mikor láttam hogy fizetős, kicsit elvette a kedvem... Az érdekelne, hogy sokan játszanak rajta? tehát ha megveszem akkor találok online szobákat is, vagy csak én leszek rajta egyedül? Nem egy nagy összeg, de most 10-12 alkalommal körbemenni, tökegyedül nem sok értelme lenne.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Így szoktam beállítani, este van jó pár szoba, viszont számomra nem egészen átlátható, remélem tudtok segíteni.

    Mutatja valahol, hogy milyen segítségek engedélyezettek? Mert engem pl érdekelne, hogy valaki azért gyorsabb mert van abs, meg fékrásegítés meg mit tudom én még mi, vagy azért mert tényleg jobban megy mint én? Esetleg állítgatott az auto setupjan vagy csak belt és vezet... Ezt valahol jelezhetné a rendszer, hogy megértsd miért gyorsabb a másik 1 mpel.

    Illetve ami még fura hogy csak szuper autókkal lehet versenyezni, pedig a játékban vannak alap autók is ha jól emlékszem, és azokkal egy rövid pályán sokkal közelebb lenne mindenki egymáshoz, ami több akciót szülne, és jóval izgalmasabb... Spaban 1 körön rengeteg minden történhet, de 2-3 kör alatt szétnyúlik a mezőny, és ha valaki nem hibázik akkor már nem sok esélyed van utolérni.

    Én még mindig úgy érzem hogy nem elég felhasználóbarát az online mókázás. Nem szeretném beleásni magam a játékba, és szerintem a játékosok nagy része hasonlóan vélekedik, csak szórakozni szeretne egy kicsit, egy arcadenál komolyabb játékkal. Szívesen versenyeznék különböző kategóriákban, de amiket én találok azok mind bivaly versenygépek, és rendkívül nehéz őket kipörgésgátló nélkül úton tartani... gyakorlásnak jó lenne pár stock verda, amivel kicsit megszokod a játék fizikáját, mikor blokkol a fék, hol vannak a tapadási határok, de ez 200 felett nehéz.

    Ez a bolyozó ötlet tetszik, csak kár h dlc tartalom szükséges.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Találtam egy szobát Monza Lotus Exos, kombóval, ez kb F1 szintű autó, nagyon tetszett, csak alap kipörgésgátlót használtam és tök jól ment, 1,34 es időt futottam.
    A váltóáttétek nem feletek meg, de nem tudtam jól belőni, ezért kerestem egy setupot hozzá, letöltöttem, és 2 kör alatt 4mpet javítottam. 5 ezreddel csúsztam csak le az első helyről 1.29,4 es idővel.

    A futamot elidegeskedtem, de végül bejöttem 2.nak, és kicsit meglepődtem, hogy még most sem voltak képesek legalább egy 3 mpes átvezetőt készíteni a dobogós helyezetteknek. Egyből visszadob a pitbe :( Miért ilyen fapados még mindig ez a játék? Kiadták és leléptek a lovettával, senki nem maradt aki fejlessze?
    Annyira lehangoló, hogy még csak egy congratulation feliratot sem kaptam, hanem ugyan úgy beestem a pitbe mintha, csak escel léptem volna be :(

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz manya777 #8334 üzenetére

    Nekm valami szutykerály R7360 2gb om van, és egyszer nem volt vele gondom. Igaz nincs minden maxra húzva, de FHD van, és minimális füst is van, hogy lássam ha hibáznak előttem.

    Szerintem is van 1 beállítás ami nálad nagyon magas, és az okozhat valami hibát.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz KRi2 #8319 üzenetére

    Lesz még valami hasonló esemény a napokban? Nekem elég elhagyatottnak tűnik a weboldal, legalább is a főoldalon 2015 cikkeket látok.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz tobias88888 #8341 üzenetére

    Ez nem túl biztató, viszont bajnokságok nem érdekelnek, annyi időm nincs, de az még érdekelne, hogy a bolyozóhoz is kötelező a kormány?

    Ha nem kötelező, van hasonló barátságosabb esemény is ahol lehet csatlakozni egy kis körözgetéshez?

    Tudom hogy ez már inkább szim (habár messze áll az rfactor és iracingtől is, ami szerintem mar a brutal nehéz kategória) de akkor is lehangoló, hogy azok akik csak szeretnének egy kicsivel komolyabb fizikával játszani, de nem dobják rá a hétvégét egy tökéletese kombó begyakorlásához, nem igazán találnak izgalmakat.

    Random emberekkel nem túl izgalmas a játék. A chatfal alig él, ha nyersz semmi elismerés sincs, ami mondjuk pozitív, hogy egyszer nem tapasztaltam hogy idióták szándékosan bombázták volna az első kanyart, pedig 2 éve az még elég nagy gond volt.

    GT mastersen kívül nincs más csoport, ahol nem kötelező a kormány, de azért van 1 kis közösség, ami ad valami kis fűszert az unalmas körözgetéshez?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz #70869248 #8343 üzenetére

    Továbbra is elég arrogáns a szimulátoros közösség :(. Sajnálatos ez, mert attól hogy valaki nem szeret hetekig készülni 1 nagy versenyre még, megérdemli hogy NFSnél nívósabb fizikával játszhasson, és ne legyen kiutálva, ha nem hajlandó erre különösebben sokat áldozni.

    A hasonlítgatást, még akkor végeztem mikor kormánnyal toltam kb 2 éve, viszont ebből nem szeretnék vitát, személyes véleményem, és ahogy eladtam a kormányt nem is foglalkoztam velük, mert ott tényleg nincs helye a kontrollernek.
    Az asettoban viszont van, szerintem egy jelentős része a játékosoknak, ezzel játszik, mert ők csak szórakozni szeretnének.

    Ha itt nincs ilyen közösség így jártam, keresek máshol, de jó lenne ha kicsit másképp állnál hozzá, és nem elküldenéd az embereket a búsba, ha nem elég fanatikusak a te szintedhez.
    Azt is jó néven vettem volna, ha adsz valami támpontot merre kereshetek közösségeket ahol alacsonyabb elvárásoknak megfelelve is lehet kicsit körözgetni, ha te benne vagy ebbe a világba, talán fejből is menne.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Lenne még pár kérdésem ha nem gond.

    Azokat a szervereket amiket alapból látok, és nem kérnek kódot stb, kik moderálják? Vagy kié az? Hivatalos szerver amit a Kunos üzemeltet?

    Én nem kreálhatok szervert ahova bárki beléphet kód nélkül, és megjelenik a listázásban? Kell-e ehhez valami extra a gyors netet leszámítva?

    G27 alatt nem is érdemes kormányban gondolkodni? Sokan emlegették a DFGT-t de az már nagyon régi és sehol nem kapható. A legtöbben arra panaszkodnak hogy az olcsóbb kormányoknál a fékpedál túl puha ahoz hogy normálisan lehessen adagolni, és képtelenség vele fejlődni.

    Kösz ismét

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz tome0001 #8363 üzenetére

    Egészen pontosan és persze ha jól emlékszem van egy olyan beállítás a menüben, ami a kormány mozgására és vagy megjelenésére vonatkozik...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Gondolom, nem sokan érdekeltek ebben, de hátha jár erre új tag is.

    Szóval Leárazások vannak a steamen, és a 3 dream pack most akciós! A nordschelifen lehet a legkisebbet spórolni, de ahogy láttam, szinte itt van a legtöbb aktív verseny, szóval akinek megkopott kicsit az emléke a 200+ kanyarról, az mindenképp szerezze be.

    Én utoljára talán Race07el toltam ott pár kört thrustmaster pro clutch-al, és már az is óriási élmény volt, remélem ez is hasonlóan izgalmas lesz, főleg hogy itt lesznek ellenfelek is :)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Hokunda #8378 üzenetére

    Szerintem itt a leginkább az a gond, hogy arcade játékokkal szórakoztál eddig, és azok közül se sok autóversennyel, szóval ez a szim/játék talán a legmeredekebb ugrás lenne. Eléggé csupasz, és fapados minden, és csak a versenyzés van a központban, ami valószínűleg nem ezen keresztül fogsz megszeretni, mert így nehéz lesz az irányítás.

    A forza win10 alatt említésre sem méltó, teljes mértékben megcsúfolása a nagy testvérnek, ami egy remek aranyközéputat képvisel arcade és szim közt, inkább előbbi javára. Másról sajnos nem tudok jót mondani, PC-n nincs igazán jó "Forza" hasonmás.

    Mellesleg a játék (ha elég gyakorlott vagy) szórakoztató xbox kontrollerrel is, talán nem te leszel a Jani minden versenyen, de az átlagos versenyeket setupal és gyakorlással nyerni is lehet.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz whiterat #8390 üzenetére

    Azért aki egérrel tolja azelőtt, én is kalapot emelek. LFSben nagyon rég kipróbáltam, és igaz hogy nem volt vállalhatatlan, de a két kezem sosem tudott összhangban irányítani.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Volan Thrustmaster TMX

    Nem használja/ta véletlen valaki? Szuper áron találtam egyet, és nem tudom megéri-e. Persze használtan egy g27 biztos jobb lehet, viszont ott meg kaphatok egy széjjelbarmolt cuccot.

    A legnagyobb hátrány az hogy nincs kuplung? Kézi váltót úgysem használnám... Vagy egyéb fontos specifikációban is elmarad a g27től?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Érdekelne, hogy itt mindenki tcs abs -t kikapcsolva játszik-e, és ha igen akkor lassítja-e ha ezek mégis be vannak kapcsolva? csak kíváncsiság

    Illetve, nem teljesen értem mi ez a Gumi melegítő opció, én eddig bárhova volt kapcsolva kék azaz hideg gumikkal kezdtem...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz neilszab #8398 üzenetére

    Köszönöm, erre voltak kíváncsi. Tehát ha elég ügyes vagy akkor tudsz nyerni egy keveset azzal hogy hamarabb lépsz a gázra és nem korlátol a tcs.

    Amúgy ti más főrumokon beszélgettek, mert itt rajtam kívül nem sok mindenki kérdezősködik, vagy mesél hogy mekkora időt ment a nemesi ellen :))

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz #70869248 #8402 üzenetére

    Elég foghíjas description :P, ez mind modder tartalom?! Beledobhattad volna hogy pontosan miket is használsz. Én már kis is próbáltam volna.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz wolf033 #8405 üzenetére

    csak megvenni :P

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    A múlt heti porsche spa kombót eléggé begyakoroltam /1,48,3 - de ez az ördög szekere, többet táncolt mint tapadt / szóval felnéztem online kipróbálni magam a publik szervereken.

    Spa bmw gt2 kombóval toltam pár versenyt, és nagyon jó ráéreztem a rajtokra mert brutál jól ment. 10/12 helyről rajtoltam és először 5. nek majd köv futamon 3. nak jöttem fel első kör végére. Meg is lepődtem mert eddig még 1 db rajtom nem volt ahol valahogy ne böktek volna meg vagy estek volna be elém. Egy ideig tartottam magam, de nagyon unalmas volt légüres térben menni, és mivel utolérni nem tudtam senkit, elkezdtem lassítani, hogy felérjen valaki, akin/vel gyakorolhatom a védekezést... (ki is löktek elég hamar)

    A visszajátszásokat elmenteni mennyire bonyolult? Ha nem full grafikán játszom, akkor azt a gyengébb minőséget menti el? gondoltam készítek belőle egy kis összeállítást, mert ez a legizgalmasabb része a versenynek.

    Illetve másik gyors kérdés:

    A pályáról csak az esc gombbal tudok kilépni... ezt át lehet rakni a controllerre valahogy, hogy ne kelljen a bill miatt állandóan felkenem a fotelből?

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Nem volt egy könnyű harc de végre megjött a kormányom, g29. A fékpedált még szokni kell de mindenképp jobb mint az előző thrustmaster dfgt ben volt.
    Viszont a FFb től nem dobtam el az agyam, persze az még nagyon nincs beállítva, de összességében nem érzem hogy több infót kapnék az autóról, mint sima xbox kontrollerrel, kicsit összevissza érzés... A rázókövek meg majd kirántják a kezemből a kormányt. Ez csak azért is vicces mert a driverben van külön AC setup, de még sincs optimalizálva:(

    Az AC fórumon pedig már le is lomboztak, mikor kijelentették hogy eléggé meg kell szenvedni hogy rendesen be lehessen állítani a FFbet :(

    " You can't adjust dampening so it's always 100%. You need to disable it or lower it in ini file. For a perfect driving experience you have to do more. There are some apps you should learn how to use them. Wheelcheck, Lut generator, and FFBClip. It's not difficult and you shouldn't be afraid :) It will take you a few hours or maybe less to find the settings that you like"

    Használta valaki ezeket az appokat? Esetleg nem tud egyszerűbb beállítást amivel könnyebben el lehet boldogulni?

    Aminek viszont örülök hogy mégsem olyan eszeveszettúl hangos, mint amilyennek mondták, a rázóköveknél mondjuk kattog, de ha azt sikerül megoldani, akkor teljes mértékben elfogadható "zajt csap" majd.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Még mielőtt megjött a kormány toltam pár versenyt 1-2 órás gyakorlásokkal online ahol kipréseltem a maxot az xbox kontrollerből.
    Tegnap Imola/bmw gt2 őt próbálgattam, 1,47.3 volt a cél idő.
    Hát elsőre olyan érzés most ezzel menni, mintha újra tanulnék járni. Ismerem a pályát és az autót, tudom hogy mire hogy reagált a kontrollerrel, de mégsem sikerül 1 kanyart sem jól bevenni. Valószínű a fék fogáspontját nem sikerült még megszoknom mert nincs tcs/abs, és ezért vagy elszállok teljesen vagy csak picit de túlcsúszom a kanyar csúcspontokon.

    Amíg erőltettem hogy gyorsan menjek minden körben nagyot hibáztam... aztán visszavettem kb sétakocsikázásra és lassan próbáltam felépíteni egy kört, nagy nehezen összejött 1 db 1.49es idő, aminek már úgy örültem mintha polet érne :))

    Persze ez még csak az első pár óra gyakorlás volt, de eléggé megszenvedtem vele. Az pozitív hogy a kormánnyal precízen lehetne érinteni a csúcspontokat, de a pedálokkal nem sikerült összhangba hozzam, így a sebesség sosem volt megfelelő.
    Talán ki kellene rakjam középre szem elé a pedál grafikonját, és így könnyebben megszokná a lábam hogy meddig kell lenyomni? Esetleg még jobban felhúzni a gumicsikorgást.

    A Wheelcheck, Lut generator tényleg jó cucc, habár lehet az én problémámat az oldotta meg, hogy a road, slip effekt nullára kerb 25 re lett állítva, és így tényleg csak akkor kattan egy nagyobbat a kormány mikor telibe verek egy hurkát, vagy magasított rázókövet. FFBClipet még nem próbáltam.

    A legrosszabb érzés mégis az volt, hogy versenyen hamar utolsó lettem, és állandóan leköröztek, ami eddig még kimaradt, egy darabig még érdekes volt úgy elengedni autókat, hogy nem veszítek többet mint 1-2 mp, de erősen demotiváló, mikor tudod hogy lenne lehetőséged előkelőbb pozícióban is csatázni... Max respect Alonsonak, aki már 3 éve minden egyes futamon ezt kell átélje.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    AC-ban rettenet az automata váltó... honnan tudom? 4 óra használat után megadta magát g29 en a jobb váltófül :)) (mondjuk rendes volt, mert amilyen az én szerencsém számítottam rá hogy már eleve hibásan érkezik)

    Az érdekes hogy nem teljesen romlott el, először abszolút maghalt, majd mikor próbálgattam más gombot használni váltónak, és kattogtattam ps3 és 4 között, helyrejött és fél órát megint hibátlanul ment. Aztán visszamentem multizni és megint kampec.

    Nem érződik fizikai probléma... nem lehet valami szofveres gond? A driverben sajnos nem mutatja hogy melyik gombokat nyomom, szóval nem tudok ellenőrizni hogy nem-e az AC a hibás.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz #70869248 #8428 üzenetére

    Nem tudom hol kell keressem ezt az ellenőrzést?! Win7 et használok nincs frissítés, és eddig ment.

    Kipróbáltam dirt rallyval kb 20 percet és szépen ment. Viszont az AC is 2+ óra után kezdte el.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Valami ötlet hogy lehetne megoldani a delta időkülönbség mérő appot hogy működjön a Nord tourist pályán?! kb az első kanyarig mér csak. Elég zavaró hogy pont a leghosszabb pályán nem mutat részidőket.

    A kormány valahogy helyrejött, annyit változtattam hogy ledobtam a FFB clip appot, de mag visszaraktam már csak kíváncsiságból is, de nem zavarja a váltást. Szóval szerencsém? volt

    Amúgy ezek az appok vannak kirakva, van esetleg valami ami fontos, de még nem tudok róla? (helicorsa is ott van)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz neilszab #8438 üzenetére

    A helicorsa azért inkább nevezhető csalásnak mint agybutításnak. Viszont akinek nincs lehetősége 3 monitoros setupra, az csak így tud biztonságosan elfordulni az első kanyarban, szerintem.
    Te azért elég HC lehetsz ha a delta különbség sem érdekel a legjobb idődhöz mérten, és az sem hány mp el van előtted mögötted autó.

    Más, Nordschleifen senki nem köröz? Nem tudom hogy csak nekem nem méri az időt rendesen vagy másnak sem. Az ottani chat elég kihallt.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Csupán 6 nap alatt sikerült beletolni 30 órát a kormányba, úgy hogy általában csak 1 órácskára ültem le :))
    Ez az első steames cím, amibe 3 számjegyű játékidőt sikerült belepakolni.

    A g29től annyira nem vagyok elájulva, persze a fékpedál sokkal minőségibb mint az előző Thrustmaster RGT Forcefeedback Clutch nál, viszont a kormány nem tűnik annyival jobbnak mint amennyivel drágább. Igaz ez 900 fok, ami sokkal precízebb, de az egyenesben itt is eléggé zavaró a kotyogás (sokszor óvatosan jobbra-balra tekerem hogy terhelés alatt legyen, és ne érezzem hogy "darál" a fogaskerék.). Kanyarodásnál pedig mikor dolgozik a FFB ugyanúgy darabosnak érződik a mozgás, mintha nem passzolnának a fogaskerekek. A nevetségesen műanyag hatásós kormányborításról pedig nem is érdemes beszélni.

    Persze ez nem egy profi véleménye, és a netes tesztek kb mind ellentmondanak nekem, de én kicsit nagyobb élményre számítottam ezért a pénzért.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Nem kell szerintem túlbonyolítani, elég lenne ha ahogy F1ben is van, a szektorban el kellene venni valahol, hogy ne javítsd a szektoridőn, ha ez megvan, akkor nem szereztél értékelhető előnyt. Ha viszont minden körben levágod, vagy összesen mondjuk5x, akkor büntet.

    Nehogy már akkora dolog legyen kitalálni egy elfogadható rendszert amit pár nap/hét alatt tökéletesítenek, és mindenki happy.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz #70869248 #8476 üzenetére

    "Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől."

    Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön.

    Más:

    Ez az új LMP típusú 2016os Hibrid a nordon valami vadállat. 3 napja tanulom a pálya közepét, hol vannak az ideális fékezési pontok, gt2es autóval, errefelé ez a bestia, szinte padlón végigszáguld rajta. Se abs se tcs, mégsem pörög ki vagy blokkol a kerék, ekkora leszorítóereje van?!
    Van még olyan autó amiben van KERS?! esetleg a laferrari? the grand tourban mintha azt mondták volna hogy használja a fékezési energiát, ez meg van oldva a játékban is? vagy úgy van belerakva mint a porschenél, hogy magától adagolja a kigyorsításon?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz #70869248 #8481 üzenetére

    Én többnyire publikus szervereken jászom, senkit nem ismerek, és nem veszek részt a bajnokságukban, szóval nem zavar a helyezés.

    Én nem igazán tapasztaltam ilyet hogy csalnak, és szerintem privát szervereken nem is csinálnak ilyet, szóval ritka hogy valaki megpróbálja konstans átverni a játékot. Ha viszont valaki mégis így tolja és úgy ver meg, akkor az ugyanúgy hidegen hagy, mintha full segítséggel megy és azért előz meg, mert nem kell kínlódjon a kigyorsítással a kopott gumin a vége felé.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz neilszab #8527 üzenetére

    Nincs valahol interjú vele, ahol mond pár szót az AC-ről? Esetleg megemlíti hogy nekik van-e szimulátoruk a Hondánál, és az miben másabb, stb?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Még tavaly kezdtem el, csak úgy szórakozásból, aztán most volt időm befejezni.

    Assetto Corsa - FanMade typo advertisement

    Nincs különösebb célja, csak gyakoroltam a szoftvert, és pont az Ac pörgött akkortájt :D

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Üdv,

    Legalább 1 éve nem játszottam ezzel, de most a monzai F1 miatt, leülnék kicsit égetni a gumit, viszont nincs már meg semmilyen beállításom.

    Monzában a lotus exossal, nem tudom bevenni az első sikánt. xbox controllerrel játszom, mindig is azzal toltam, és régen remek időket is futottam itt, tudna valaki gyorsan segíteni milyen érzékenység kell?

    Vagy lehet hogy a kontrollerem öregedett meg, mert nevetségesen keveset fordul. Az animáción a ké csak 9ö fokot forog jobbra és balra, holott az f1ben is legalább 180at fordul a kormánt a középponttól mindkét irányba.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz PR0JECTNR56 #9713 üzenetére

    Jaj de kár hogy már itt sincs élet :(((((((

    Csak szökő évente van már időm és türelmem tolná pár kört ezzel a zsugával, de ilyenkor mindig innen szoktam informálódni mit hogy kell beállítgassak, mik az újdonságok, stb stb.

    A hétvégén imolában van az F1, ami nekem is az egyik kedvenc pályám, gondoltam megyek pár kört rajta, és ahhoz kértem volna segítséget, hogy miként lehet beleerőltetni a játékba egy modern F1-es verdát.
    Mindjárt feltelepítem, de kétlem hogy van F1 expansion pack, de hátha tévedek, és nem kell moddolni, csak néhány kisebb címletű zöldhasúért cserébe letölthető pillanatok alatt.
    ---
    Jaj, most nézem, 2017-es az utolsó dlc, és az meg is van, abszolút semmi nem történt a játékkal azóta?
    Vége van, kampó, ennyi volt, szarnak rá a fejlesztők? Miért? Ez volt a legjobb szim/arcade kombó az autóversenyzés szerelmeseinek, illetve azoknak akik csak távolról de azért mégis bekukkantottak volna egy kicsit realiszitkusabb vezetési élménybe.
    Xboxon ott volt a forza, de azzal is vagy 10 éve játszottam utóljára, most ha ennek a játéknak itt a vége, és már senki nem tolja, akkor mi a következő említésre méltó cím, amit esetleg érdemes kipróbálni PC-n?
    :O

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Toltam pár órát online, sajnos itt semmi nem változott, ugyan az a rettentő amatőr rendszer van, ami még a béta verzióban elment de most már idegesítő. Szerintem itt másolniuk kellett volna egy arcade játék online módját, hogy azoknak is teremtsenek némi szórakozást akik nem HC arcok. Olyan versenyekre gondolok, ahol minden meg van adva, mindenki ugyan olyan segítséggel mehet, nincs tunning stb. Időmérő, verseny, és kupa. De a legfontosabb valami jutalom rendszer.
    Semmi de abszolút semmi tétje nincs a versenynek, ha első lettem 1 percig örülhetek majd eltűnik az eredmény és kezdődik minden elölről. Nem gyűjtök pontokat, nincsennek szintek, senkiről sem lehet tudni hogy komoly játékos, vagy csak letöltött egy jó beállítást, és azért tolt pár gyors kört. Ez a része nagyon fapados :(

    Nagyon kevés szerver van, szinte csak néhány pálya és autó forog állandóan. De a legzavaróbb, hogy semmit de abszolút semmit nem javítottak a kezdetek óta a büntetés rendszeren.
    Ha úgy csúszom ki hogy egyértelműen időt vesztek, akkor is büntet, egyből az első hiba után, még az F1-ben is van 2 lehetőséget és csak 3. alkalommal büntetnek. Ez rendkívül frusztráló, elhiszem hogy akik benne vannak, és nem nagyon hibáznak azoknak ez nem téma, de aki csak néha néha tolna pár kört, annak elég zavaró, hogy akkor is tönkre veri az élményemet mikor csak egy kicsit túlmegyek a határon és időt veszítek, de még le is kell lassítsak x időre.

    "csak Discord-on kell képben lenni a megfelelő szerverekkel."
    Szándékosan nem adtál egy linket sem?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz PR0JECTNR56 #9723 üzenetére

    Nekem nincs sem türelmem sem időm komolyabban foglalkozni ezekkel, szóval sajnos egy szót nem értettem abból amiket leírtál :P
    Nekem annyi az online rész, amennyit az alap játék a dlc-el amelyek megvannak felajánl.
    Szomorú hogy nem fejlesztették tovább, szerintem nem lett volna drága, összedobni neki valami jutalomrendszert, mert jelenleg semmi késztetés nincs miért fejezzek be egy versenyt ha elhibáztam és már nincs esélyem dobogóra. Szerintem ezen rengeteg embert buknak, azért többen vannak casual játékosok, akik rendes szimulációra vágynak, de lusták/nincs idejük heteket pakolni 1-1 versenybe, mint HC gamerek akik beleássák magukat annyira hogy tudják hogy lehet felpolírozni a játékot GOD módba :P

    A gagyelló vezetési modell nálam felejtős, szóval nekem nem pálya a kódmesterek egyik alkotása sem. Az Assetto Corsa Competizione-ról most hallok először, nem is értem mi a fene ez, nekem hogy nincs meg :Y Azt írod hogy ez komfortosabb, mit jelent ez pontosan? Nekem tök mind1 mivel megyek, Fernandonak szurkoltam 2004 óta, és ahogy ő is elvezet minden szart én sem válogatok, csak legyenek jó pályák, és online mód, illetve valami féle ranglétra, pontrendszer, akármi, hogy motiváljon, és legyen értelme befejezni egy nem túl sikeres versenyt is.

    Az iRacing tényleg zsivány, de drága, és semmi nem marad az enyém, ami nekem nem bejövős business modell, Race 07 is előkerül néha, pedig nem mai zsuga, iracinget lekapcsolják valamikor, vagy csak elfogy a pénz, és viszlát minden eddig belefektetett összeg, elért eredmény.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Hali, tudnátok adni valami ötletet milyen pályákat kellene berakjak vagy dlc megvegyek hogy ne csak 3-4 féle online lobbyt lássak állandóan?
    Szinte csak 2-3 nordschleife turist van, 3 spa, 3-4 monza, és 1 imola

    Nem mondom hogy nem szeretem ezeket a pályákat, de mennék más fele is, viszont a többiben alig van pár ember, tegnap is 7ből én köröztem egyedül mert a többi csak örjöngött :(
    Nem játszom sokat, évente 1x,2x veszem elő, tehát nincs mit keressek komolyabb zárt rendezvényen, mi a megoldás?
    Próbáljak egy iracinget, ott több lehetőség van? Most láttam hogy van steamen is, de utoljára mikor kb 5-7 éve próbáltam, az alap csomagban kb semmi nem volt, csak v 2-3 pálya és 1 v 2 autó, ez vajon most is ennyire limitált?
    Inkább assettoval tolnám, mert ennek tetszik a fizikája.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    A hungaroringet segítene valaki belemókolni a játékba? Letöltöttem valamit, beraktam egy track mappába de nem jelenik meg még a practice lapnál sem :(

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Kiskokó #10148 üzenetére

    1000 meg egy hála :RMondjuk ezzel sem ment, szóval megugliztam megint, és kiderült hogy rossz mappába másolgatom :D Miután kiderült hova kell már nincs gond.
    Viszont láttam hogy van egy tesla is a listádban, esetleg be lehet rakni a játékba a tycant is, és mehetek vele egy kört a nordschleifen? Honnan lehet autókat letölteni, már ha lehet?

    Kösz még egyszer!

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák