Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Készítettem drifteléshez egy appot, ami számolja a pontokat: [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
batai15
félisten
Kifogja ez magát nőni rendes multivá? addig nem merek egy kormányra benevezni amig nem lesz egy olyan játék amivel lehet majd rendesen multizni is.
-
#70869248
törölt tag
később sztem. Eleinte az alap beállítással kell menni, de a gumit váltsd át.
Amikor majd megmondod hogy kb. ott a vége, akkor megbeszéljük.
Ennek van alap oka, ami minden szimnél él, azaz eleinte az alapbeállításon kell menni stabilan, aztán állítani.
A másik oka, az az hogy még én sem tudom mennyire jó ez a beállítás. ..de tényleg, hiába két napja nyúzom, eddig jutottam csak:
[link]Azaz az E30-s van minden pályán úgy ahogy meghajtva. Talán Imola még mérvadó lehet, a Ferrari-s és a szivar Lotus idejét kivéve, a többi nagyjából jónak mondható.
A kormány legyen jól beállítva, segítségek kikapcsolva és ha stabilan mész az már nagyon jó...egyik autóval sem könnyű tizedes szórással menni.
-
akela91
addikt
válasz #70869248 #54 üzenetére
Váltóm nincs DFGT-hez sajna. Tehát automata clucth az kell, automatic throttle blip & cut legyen kikapcsolva?
Gyakorlatilag itt annyi a lényeg, hogy lefele váltásnál ad gázfröccsöt, felfele váltásnál pedig elveszi a gázt egy pillanatra?
Illetve semiSclick gumira gondoltál ugye?
-
#70869248
törölt tag
Én elvagyok automata kuplung nélkül is, kuplung-t csak a szivar Lotus-nál használok.
kicsi gázt kell mellényomni leváltásnál, és akkor veszi. sajnos egyébként.
Ez az egyetlen amit fel tudok róni a játéknak, nem büntet elég keményen ha nem használsz kuplung-t...mondjuk ez általános probléma, és valszeg abból fakad, hogy kevés rá az igény.A guminál arra gondoltam igen
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Olyan kormánynál ami aminél van szekvenciális váltó, de kuplung nincs, azt gombra be lehet állítani? vagy mennyire gond a kuplung hiánya? 1-2 hónap múlva csatlakozom én is egy drive force gt kormánnyal és a játékkal.
-
wolf033
senior tag
Az miért van, hogy némelyik autónál az ABS folyamatosan be van kapcsolva? PRO nehézségi szintem minden ki van kapcsolva és az ABS mégis müködik. Ki lehet ezt valahol lőni?
-
akela91
addikt
-
Unbaised-Ben
senior tag
Köszi, ez nagyon hasznos valóban.
(#63) akela91: Ebben biztos vagy? Pl iRacingnél adott az MX-5, hiába van kikapcsolva az abs a játékban, ha az Mx-5-ben elvileg kikapcsolhatatlan, így működik.Más:
Nálam nem jegyzi meg a köridőim, statom... Csak nálam tök üres ez a két rész? Valamit elrontottam, vagy egyedi bug?Mentem mind a három módban, practice, hot lap, time attack módban is, szóval nem értem.
"Favoritokat" is érdekesen állapítja meg szerintem -
Gigi01
őstag
Megvettem én is a játékot,csatlakoztam steamen,facebook-on ment a like!
-
akela91
addikt
válasz Unbaised-Ben #65 üzenetére
Nem vagyok biztos, de mintha csikorogtak volna a kerekek rendesen satuféknél kanyar előtt. (BMW m3 e30).
más: Nordschleife trackre mekkora esélyt láttok közeljövőben?
[ Szerkesztve ]
-
SirAlo
aktív tag
Nektek sincs otletetek hogy az update ota miert nem tudok felbontast allitani, es ha el akarom inditani a jatekot Start Engine-val akkor Errort dob
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz Unbaised-Ben #72 üzenetére
Én practice-ben tolom. Ha toltam pár kört, nyomok egy exitet, utána a menüben automatikusan kiírja a PB-d és hogy mennyit javítottál. Lehet, hogy van olyan játékmód ahol ezt nem jegyzi meg.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Unbaised-Ben
senior tag
akkor ez bug, mert nálam semmi ilyen nincs, bármely mód után nyomom...
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz Unbaised-Ben #75 üzenetére
rá is jöttem! Az ismeretlen karakterek zavartak be a profilnevemben, ezért nem mentett... kiszedtem, működik.
-
Joshi
titán
válasz Unbaised-Ben #76 üzenetére
Játékoknál már nagyon régóta probléma a más karakter kódok használata, én soha nem használok ékezeteket és különleges karaktereket telepítésnél.
-
Joshi
titán
válasz Unbaised-Ben #78 üzenetére
A Steam-be sincs sok magyar vonatkozás még ha időközben magyarosították.
-
raczger
őstag
Nem a magyar vonatkozás a lényeg, az egész a karakterkódolásról szól. Egy ideje már van utf8, ezt kéne mindenhol használni, de néhányan megfeledkeznek erről, ekkor jöhetnek elő hasonló problémák.
Nekem iRacingben volt régebben gondom, mivel ékezetes karakter volt a nevemben egy ideig nem tudtam játszani, kifagyott egyből a játék.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#70869248
törölt tag
szép, igazán jó videót külső nézetben sztem úgy lehet, ha Tv2-s kamerával nézed, aztán a tamburello-ra átváltasz fix kamerára, majd vissza.
Érdekes, két olyan szakasza is van a pályának ahol egyel magasabb sebességi fokozatban mész, a Mineerali völgyében elég látványos, én a ráfordulásnál 2-ben vagyok, és úgy tekerek fel a dombra, és dombtető előtt közvetlen rakom a 3.-t.
Lehet felrakok majd egyet én is.
Egyébként pont ebben a kanyarban nagyon jó a TV2-s kamera képe, ahogy bejössz a Minerali-ba, le a dombról beesel a dupla jobbosba, az első bemeneti szögéről veszi a kamera, és nagyon látványos ahogy érkezik a kocsi. -
raczger
őstag
válasz #70869248 #84 üzenetére
Most nem a szépen volt a lényeg. Amíg nincs valami normális kamerakezelés addig max a gyáriakat lehet használni, azokból meg érdekes, jó videót nem lehet összerakni, mert mindenki azokat a nézeteket használja.
Abban a völgyben én is sokáig 2-ben mentem, de ha megvan a kellő sebesség szerintem gyorsabb, ha 3-asba mész fel, mert szinte egyből váltani kéne, ami idő és lendületveszteség felfelé. A másik hol van, azt elképzelni nem tudom már A legjobb körömben már a sikánt is 3-asba vettem, a videóban még 2.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tikshow
addikt
Na csatlakoztam én is!
-
Mosqu!to
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz m0h0senator #87 üzenetére
sztem semmi. ...ha kikapcsolod akkor alap marad.
Nálam a KTM olyan hogy el kell tekerni a load cell-t, mert különben blokkol.
De egyébként szinte mindegyikkel el lehet boldogulni. -
raczger
őstag
válasz m0h0senator #87 üzenetére
Csak az autoclutch. Button clutchal lehet, hogy gyorsabb lenne, de azért nem vagyok oda.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Joshi
titán
Na én is kipróbáltam a játékot és hát vegyes érzelmek vannak bennem. Tény és való hogy jónak ígérkezik de mintha valahol olvastam volna hogy azért adták ki mert a játék már közelít a finisbe. Na itt a bökkenő, mert ezen még jócskán van mit reszelni az biztos. Lehet hogy nekem furcsa de pl egy BMW E30-al egyszerűen nincs sebesség érzetem olyan mintha valami keleti csodával pályabejáráson lennék. Azt aláírom hogy szokni kell de a replayeknél nagyobb a sebességérzetem mint amikor megyek az autóval.
A váltó áttételen lehet állítani? -
raczger
őstag
Ha csak a sebességérzet a probléma akkor nagy baj nincs Hidd el, hogy valóságban sincs meg az a sebességérzet, képzeld el amikor a pályán mész egyenes úton 150-el, az is tökölésnek tűnik kb.
Lehet állítani a váltóáttételt, de pl a BMW E30-nál nem.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Joshi
titán
Érdekes dolgok vannak mert pl az Abart olyan mint egy mérgezett egér szinte lehetetlen úgy kigyorsítani vele hogy ne füstölnének a kerekek holott olyan mintha a saját puntómba ülnék. Most nem a kigyorsításra gondolok hanem úgy általában a sebességre, ami nulla. Aztán van a BMW különböző modelljei amiket majdnem könnyebb vezetni mint a Race07 BMW-jét. Hát fene se tudja. Természetesen minden segítség kikapcsolva ez evidens, na persze ettől még nem könnyű a vezethetőség inkább azt mondanám hogy sokat kell gyakorolni mert más mint a többi. Én azt hiányolom elsősorban hogy nem lehet részletesen SETUP-olni az autókat. Az is tény hogy ez az első élménybeszámolóm és a negatívumokkal ellentétben inkább pozitív az első benyomásom szerencsére.
-
raczger
őstag
Abarthnak itt vannak az alap adatai: [link]
Mentél már versenypályán a saját autóddal? Ott sem érzed annyira a sebességet, mint gondolnád, max a 100-120 feletti tempójú kanyarokban, ha nagyon zajos a bódéNézd meg a GT2-es BMW-t, elég részletesen lehet setupolni. Nem rugaszkodnak el a valóságtól és ami egy utcai autóba nem állítható, azt itt sem fogod megtalálni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
KTM X-Bow @ Vallelunga
Élvezet nézni ahogy ott felül a rugók mozognakwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen