-
IT café
Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Head88
addikt
válasz
gamer187 #57371 üzenetére
Ez az alaplapcsere ötletük felettébb érdekes. Nekem a helyükben az akku csere jutott volna eszembe. Szerintem az akku elektronikája sz@rt be. Ebből a 2550mah a 2550-ből 35% nekem úgy tűnik mintha komplett cellákat nem látna a gép az akksiból. (különben azt írná, hogy 7150/2550)
Én a helyedben egy hivatalos APR-be vinném.[ Szerkesztve ]
-
Amarton
tag
válasz
gamer187 #57371 üzenetére
Nekem a 6s telefonom volt bent az almariumban. Érintő panel hibája volt, ami havonta egyszer jelentkezett. Videót készítettem a hibáról. Meg sem nézték, hanem közölték, hogy a telefon jó és vissza küldik. Ekkor már 2 hete volt bent a telefon. Ekkor írtam egy levelet a fogyasztó védelemnek. Jött is a válasz, hogy nem a megfelelő módon járt el a szerviz. Azt is mondták, hogy ők is felveszik velük a kapcsolatot. Kinyomtattam a levelet és gondoltam, ha vissza küldik a telefont, akkor ezzel a levéllel újra beküldöm a szervizbe. A telefon azonban nem érkezett vissza. Telefonon lehetetlen a szervizt elérni. Egy hét múlva, amikor mégis sikerült, akkor mondták, hogy a kicserélt készüléket aznap vitte el a futár. És tényleg egy másik fóliás telefont kaptam. Persze oda-vissza futárral majdnem egy hónap volt.
A fogyasztó védelem azt mondta, hogy gazdaságilag könnyebb a szerviznek azt mondani, hogy nincs baja a terméknek. Ha tudod bizonyítani, hogy rossz, akkor a törvény téged véd.[ Szerkesztve ]
http://kodolas.skoda-muszerfal.hu