Új hozzászólás Aktív témák

  • Sidorovich

    senior tag

    válasz Head88 #111226 üzenetére

    Szerintem ez annak az adott szerviznek a tróger hozzáállása akkor, és arra játszanak, hogy a jogaikkal tisztában nem levő balga embereket így olcsón azonnal lepattintják. Szomorú. Ha a egy tök egyértelmű esetben (pl. nem kapcsol be, valami nem működik, és nincs külsérelmi nyom vagy folyadékkár) elhajt a hivatalos Apple szerviz, akkor két lehetőséget látok:
    - megpróbálsz egy másikat
    - felhívod az Apple magyarországi ügyfélszolgálatát, ahol elmondod a panaszodat a hivatalos szervizükkel kapcsolatban (elvégre ők irányítottak hozzájuk)

    Arra tippelnék, hogy ha több ilyen eset is van, ránéznek a körmére az ilyen szerviznek. Gondolom szerződésük van az Apple-el, hogy ezeket kezelni kéne.
    Törvény szerint meg ha nem javítják a hibás terméket, az eladó cserélheti vagy visszaadhatja az árát, ezek is valid és korrekt lehetőségek, de olyan nincs, hogy veszel egy félmilliós laptopot, 2 éves korában meghal magától, és az Apple széttárja a kezét, hogy így jártál, miért nem vettél Apple Caret. (Ha van, az 100% hogy nyert per az eladóval szemben. Igen, tudom hol élünk, de még Magyarországon is.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák