Új hozzászólás Aktív témák

  • Istju

    senior tag

    válasz ekrisztian #74516 üzenetére

    Volt egy rossz termékem, egy mérethibás touch panel. Igazából reszeléssel beépíthető volt. Írtam az ebay -en az eladónak. Azt írta küldjem vissza és kicseréli. A postaköltséget nem akartam bebukni, meg nagyon sürgős volt. Írtam ebay-re neki, hogy térítsen vissza 15 dodót akkor maradhat a cucc. Nem válaszolt. Megnyitottam a dispute -ot a paypal-on , leírtam, hogy rossz gyári selejt terméket kaptam. Csatoltam hozzá fotókat.
    2 napon belül jött a válasz dispute lezárva, az eladó kötelezve a 15 dodó visszafizetésére. Kb 2 héten belül utalták a zsét.
    Az én történetem ennyi.
    A Paypal nem lacafaxázik. De tudnod kell mit csinálsz, hogy adod elő. Ha nem jól támasztod alá a követelésed, lehet lezárják a vitát intézkedés nélkül. Általában ez ellen már nem tehetsz semmit.

    [ Szerkesztve ]

    A bonyolultság elrejtése még bonyolultabb rendszert eredményez, és ezért kerülendő. KISS

Új hozzászólás Aktív témák