Új hozzászólás Aktív témák

  • lovi27

    addikt

    válasz fatal` #146289 üzenetére

    Semmit nem szólnak hányszor aktiválsz, mert ha jól csinálod csak a komputerrel társalogsz.
    Amikor a hardver token után ügyintézőnél regisztráltam az alkalmazást 3 adatot kaptam:
    - egy 8 számjegyű azonosítót
    - egy 8 számjegyű PIN kódot
    - és egy szintén 8 számjegyű helyreállítási kódot
    Ezek kellenek az ügyintéző nélküli meglévő regisztráció újraaktiválásához.

    Arra figyelj, hogy a kezdő oldalon ne a magát kínáló Regisztrálok helyre bökjél, hanem a kis ablak bal felső részén a Szép napot, Ügyfél vagyok üzenetek alatt lévő Regisztrált már? kérdésre. Ha erre nem a kamerához kér engedélyt QR kód olvasáshoz, hanem az azonosító kódodat kéri, akkor jó helyen jársz. Ezután küldi az SMS megerősítő kódot. A többi meg már értelemszerűen történik.

Új hozzászólás Aktív témák