Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
A pakolgatás a DX12-vel sem lesz gyorsabb, ugyanazokat az adatot kell beolvasni ugyanolyan gyorsaságú tárolókról mint eddig, a törlés az ami _elméletileg_ nem lesz erőforrásigényes - DX11-ben is rengeteg dolog működik elméletileg.
A termék továbbra is 4 GB-os függetlenül attól mit jelent a driver (főleg, hogy a Windowsnak mehet 4 GB, a D3D API-nak meg 3.5 GB) tehát ha eddig nem volt per akkor emiatt sem lesz...
Egyébként DX12-től függetlenül szerintem ugyanúgy tudják driverből limitálni, jelenleg sem az API-n keresztül megy mert pl. GTA V 4 GB-t lát, de a 3.5 GB korlát ugyanúgy megvan.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gitáros topic
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Béta iOS-t használók topikja
- Automata kávégépek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...