Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #29891 üzenetére

    Nem az effektfejlesztés a macerás. Az érdeklődés hiány a probléma.

    A fejlesztők egyébként meg vannak kérdezve erről. A nagy többség azt mondta, hogy nem kell nekik effekt, ilyeneket ők is tudnak csinálni. Ellenben csak elenyészően kevesen képesek arra, hogy normálisan profilozzák a PC-s kódot, mert a PC-re kínált profilozók mérföldekkel kevesebbet mutatnak, mint a konzolra elérhetők. Ez például az Epic egyik nagy problémája, mert hiába fejlesztik az UE4-et veszettül, nagyon messze vannak a Frostbite teljesítményétől, és ezt be se tudják hozni, mert rendkívül költséges egy olyan 20-30 fős csapatot fenntartani, ahol az dokumentációkból kiindulva, részben az emberi agy erejéből profilozzák a program kritikus részeit, ciklusonként elemezve. Ez lehet, hogy az EA-nek realitás, mert meg tudják fizetni a világ 20 legjobb rendszerprogramozóját, de rajtuk kívül nagyjából senki másnak nem az, már csak azért sem, mert nem marad elég ember, aki képes erre a feladatra.
    Szóval végeredményben a fejlesztők eszközöket akarnak, mert látják, hogy a Frostbite milyen versenyautóvá fejlődött, és esélyük sincs behozni őket, ha nem tudják ugyanazt a munkát egyszerűbben elvégezni, amire az EA Frostbiten Team és SEED részlege képes. Egyszerűen nincsenek meg az előrelépéshez szükséges adatok. Az egyik oldalról látják egy tipikus profilozóból, hogy minden fasza, a másik oldalról pedig látját, hogy a Frostbite mégis sokkal gyorsabb. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák