Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz HSM #8387 üzenetére

    Többször írtam én is, más is, hogy az egyéni sikeres kísérleteid a Tahitivel abszolút nem reprezentatívak - a 7900-asok ootb sokat fogyasztanak, pont. Egy termék versenyképességénél ez számít, nem pedig az, hogy valahol valaki lelkes ember jelentősen tudta módosítani a működési paramétereket. Örülünk a sikereidnek, de pls ne próbáld meg ezeket a termékekről szóló vitában érvként használni, mert állatira nem relevánsak.

    Szerintem a Variable-Sync hiánya nagyon gáz. És a DX12_0 feature levellel mi lesz? ;] (nyilván nem számít semmit, csak emlékszem anno a hőbörgésre, amikor az nVidia nem tudott 11.1-et)

    Aszinkron cucc: amíg a ROP-ok dolgoznak, addig az ALU-k vígan dolgoznak máson - a GPU-n belül erős párhuzamosítás van most is. Az aszinkron compute-nak az a fontosabb feladata, hogy az ALU-k munkájában részt nem vevő "sejteket" ellássa feladattal. Nyilván szervezhet az inaktív ALU-ciklusokra is grafikai feladatot, csak ugye az inaktív ALU-ciklusok jellemzően azért inaktívak, mert egyik warp / wavefront / whatever sem tud haladni adat híján, és ha oda beteszel (állításod szerint) komoly memóriaigényű feladatokat, akkor pont nem haladtál semmit. Szóval maradjunk inkább a mostani merev szervezésből keletkező lyukak feltöltésénél.
    Ill. ha ROP limites vagy, akkor alapvetően a ROP-ok átbocsátó képessége fogja meghatározni a framerate-edet.
    Végül, új GPGPU feladatokat tehetsz be bármilyen típusú résbe, de ettől több FPS-ed nem lesz.

    A hub memóriavezérlő nyilván elég nagy mágia, nekem a ringbus is tetszett, de elég elolvasni a design filozófiát: jóval kevesebb tranzisztor minél kevesebb teljesítménybeli kompromisszum árán. Akár azt is mondhatnám, hogy az AMD lebutította a memóriavezérlőt a kevesebb fogyasztás érdekében. Köhhh, köhhh ;]

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák