Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Akármeddig gondolkodom, egyre inkább úgy tűnik, hogy ez nagy mértékben növeli a stutter névvel jellemzett problémát. Ha van egy kis rés a számítási kapacitásban, akkor nyomunk egy presentet, és elkezdjük számolni a következő képkockát (tehát már most rögzíjtük az állapotokat). Számoljuk a képkockát bőszen, de mivel nem áll rendelkezésre a teljes számítási kapacitás (hiszen még az előzőn is molyolunk egy ideig) az újonnan érkező képkocka számítási ideje is teljen véletlenszerű lesz. Aztán megint lesz egy kis rés, ahogy a képkocka vége felé közelítünk, amire átlapol egy újabb képkocka. Mivel a presentek nem képkockahatáron vannak, hanem szinte dobókockázunk egyet, hogy mikor érkezzenek, nekem ez mindenképpen megnövekedett stuttert (rángatást) jelez, de talán késleltetést is megnöveli (habár a késleltetést kompenzálhatja a több kirakott képkocka).
Eddig azt képzeltem, hogy csak képkockahatárok között multiengine-eznek. Ennek így nem sok értelmét látom. Az fps növekszik, az élvezeti faktor csökken.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen