Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #18661 üzenetére

    Azt nem tudom, hogy teljesen lemondtak-e róla, de borzalmasan messze van az aktuális állapot attól, amit el szeretnének érni. A kiadók általában nem szeretnek a játék megjelenése után olyan projekteket finanszírozni, amelyektől igazából lényeges extra bevétel nem várható. A DX12 leképezőt is a megjelenés után kezdték el fejleszteni, és ugye a játék használna ROVs-ot és konzervatív raszterizációt (TIER3-ast), de mindkettő hihetetlenül lassú. A konzervatív raszterizáció úgy felezi az fps-t, hogy annak elvileg gyorsítani kellene, így nyilván nem kell az Intelnek a Skylake-re. A ROVs meg egy teljesítménygyilkos. Intelen harmadolja, míg NV-n századrészre csökkenti a sebességet. Ez részben fejlesztői hiba is lehet, teljesen elmérték, hogy mire képesek a mai hardverek. A Microsoft sem kínál igazából tanulmányokat erről, ami szintén problémás, hiszen nincs kiindulópont. Csupán annyi van, hogy 4-5 éves távon fognak ezek a funkciók valamit érni, de ez a Microsoft hibája, mert miattuk nem történik itt előrelépés, hiszen úgy vannak vele, hogy 4-5 év múlva ráérnek foglalkozni a DX12 extra funkcióival, és kínálni hozzájuk működő példákat, fejlesztőeszközöket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák