Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #64109 üzenetére

    DLSS Quality megoldja a problémát. Amúgy meg 4060-as szériánál ha el is fogy a VRAM FG mellett, a frametime jó marad, nem esik szét, továbbra is jól játszható marad a játék. Akit zavar az a ritkán előforduló pár akadás, kapcsolja be a DLSS-t és problem solved.

    #64111 Alogonomus: Az általad linkelt két videónak semmi köze a témához és azokból hamis következtetést vonsz le (a két videóban nem 8 GB-os VGA-k szerepelnek). Az első videódban azt látod, hogy egy 8 éves Pascal GPU-n mennyi VRAM-ot allokál a játék egy bizonyos jelenetnél. Ez alapján te arra következtetsz, hogy medium+high texture beállítással túlfut a 8GB-on, miközben a mai modern 8 GB-os kártyáknak (4060-as széria) semmi bajuk very high beállítással? Ez eléggé ellentmondásos. 10 GB pedig elegendő a 4K-hoz.
    A második, általad linkelt videóhoz annyit, hogy ott azt látjuk, hogy egy 12 GB-os RDNA2 VGA-n több VRAM-ot allokál a játék. Nincs itt semmi látnivaló. Miért nem 8 GB-os AMD kártyával történő tesztelést linkeltél? Nem is fontos, a CB és TPU tesztjében tökéletesen látni, hogy a 8GB-os AMD kártyák ugyanolyan gyorsak, mint az RTX 4060, vagyis ott is elegendő a 8GB (1080p, FG nélkül). Ha téged csak az érdekel, hogy mennyit allokál a játék, azt a TPU kimérte.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák