Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Cifu #57278 üzenetére

    Ahogy fentebb paprobert kolléga is említette az örök igazságot: Ha csak a reklámszövegből ki lehetne indulni...
    A DLSS 2.x uniformizált, de továbbra is valószínűleg össze kell hangolni a játékot a DLSS funkciókkal, hiszen különben ugyanolyan egyszerűen (állítólag pár hetes fejlesztői munkával) fel lehetne ruházni minden játékot a DLSS képességével, ahogy az FSR képességével.
    A DLSS 1.x esetén valószínűleg az adott játékhoz kellett igazítani a neuronhálót elkészítő algoritmust, míg a DLSS 2.x már egy univerzális algoritmust használ, amit csak "rá kell ereszteni" az adott játékra, és elkészíti az adott játékhoz passzoló DLSS profilt. Aztán ez elkészült neuronhálót már tudja használni minden DLSS 2.x verziójú megoldás. Ezért lehetett nem hivatalosan működésre bírni a 2.2 és később a 2.3 változatot is file átmásolással.
    Teljesen univerzális DLSS neuronháló esetén nem kellene felsorolni a driver kiadásakor, hogy melyik játékhoz érkezik meg a driver által a DLSS lehetősége, hiszen általánosan elérhető lenne a DLSS állományok bemásolásával.
    A teljesen univerzális megoldást a NIS jelenti, amit ugyanúgy be lehet kapcsolni, mint az érkező RSR-t.

Új hozzászólás Aktív témák