Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz daveoff #8364 üzenetére

    Pedig mi sem természetesebb. Különféle architektúráknak különféle bottleneckjeik vannak. Lehet olyan pálya, ahol sok a tesszelláció, ekkor az egyik architektúra, amelyik erős ebben, jóval nagyobb arányban fog vezetni, mint egy olyan pályán, amin nem nagyon van tesszelláció. Ilyesmire gondolj, hogy mondjuk az egyik pálya dzsungelben játszódik, a másik meg egy hajón az óceánon. Ez két eléggé sarkított eset, de ilyen nagy különbségek esetén valószínűleg már teljesítményben is van különbség( ahhoz képest, ha mondjuk két dzsungel pályát nézel). Legegyszerűbb ilyen befolyásoló bottleneckek szemléltetésére a memória. Egyik kártya mondjuk 3 gigás, a másik meg 2. Elég ha felbontást növelsz, s messze nem maradnak meg a korábbi arányok. De a kártyán ugyanúgy el tud fogyni a shader, a tesselator, bármi más.

    I am having fun staying poor.

Új hozzászólás Aktív témák